online counter

13 Julai 2012

14 Jom Saling Follow di INSTAGRAM

Apa khabar rakan blogger? Maaflah aku dah lama tak ziarah korang semua. Aku masih ingat dengan Kak Diana Rashid, Iqa Syafikah, Kak Hanis Azla, Kak Ct Payung dan rakan-rakan photoblog, Nur, Cayril, Shatra, Fa'en, bro Edy dan yang ramai sangat. Tak larat nak sebut semua.

syok sendiri kat rumah dengan budak-budak ni.
Sekarang aku dah jarang keluar dengan DSLR. Sibuk beb. Tapi masih minat nak rakam gambar memori dalam perjalanan hidup ini. 


Kepada sesiapa yang menggunakan smartphone, jom lah layan INSTAGRAM. Seronok main dengan efek vintage dan lomo di situ. Korang pun jangan lupa saling follow dengan aku. Search aku asrisharif. Jom kongsi kisah melalui sekeping gambar.

14 Komen:

syafiqakarim berkata... [Layan!]

rindu betei pada kau sasa.
bila nya nak aktif seperti dulu
:(


hmm

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

ika, dah x aktif dah bt masa ni. aku nk cari pembakar semangat dlu. baru la smgt semula

Ayesha Askandar berkata... [Layan!]

ala, xde instagram la..huhu :P

Dede Ariyanto berkata... [Layan!]

Jika berkenan mampirlah ke blog aku juga yah.... klik disini jangan lupa komentarnya di bawah posting :) Trims..

Tracey berkata... [Layan!]

Wow..i fall in love with your photograph!

Richard C. M berkata... [Layan!]

Instagram saya richardcmakulim

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

bestnya aktif di instagram ye..mmg best kan layan tone dia..tapi tak memiliki lagi :)

Edy Fee berkata... [Layan!]

muke hampir sama je dua2

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Ayesha Askandar, apa bleh bt. hehe

@Tracey, biasa je

@Richard C. M, suda follow bro. mcm x aktif ja

@Nurr Kasih, nti klu da ada inform la :)


@Edy Fee, diorang ni kazen..

NurAisyah berkata... [Layan!]

wahhh.. tenang je tengok pic di atas :') *gempak lah *

Devi Naldi berkata... [Layan!]

Yang Cinta Indonesia Coba dengar dan Nikmati Musik ini kk, mas, abg, ibu, bapak dan teman-teman....

http://bit.ly/TGoMAY

Devi Naldi berkata... [Layan!]

Yang Cinta Indonesia Coba dengar dan Nikmati Musik ini kk, mas, abg, ibu, bapak dan teman-teman....

http://bit.ly/TGoMAY

kritik bangsa berkata... [Layan!]

sabar

nora berkata... [Layan!]

cantek...sgt profesional..