online counter

26 Mei 2012

9 Mula Semula

Putus cinta dan aku dah buang semua gambar dalam blog ini. Kemudian orang pun dah mula pelik tengok blog hitam kosong. Sekarang aku akan mulakan halaman baru, kisah baru. Sekian..

akhir sekali geng penghibur hati paling setia

9 Komen:

Leza Qasandra berkata... [Layan!]

oo ptt la.. aku ingat td aku salah page...hehhe..tahniah :P

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Leza Qasandra
haha.. tahniah apanya?

syafiqakarim berkata... [Layan!]

sampai buang semua beb ?
hmm.
xpe.btw aku single..kahkah



rindu penulisan kau beb !

yangyuyu berkata... [Layan!]

setiap yg berlaku ada hikmahnya:)

Nor Amira berkata... [Layan!]

hitam kosong....?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiqakarim
malas nak buka cari sebijik2.. takut ada pic yg bleh bt aku sakit jiwa.. aku delete whole album..

ko org jauh la beb

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@yangyuyu
masih x nmpk hikmah tu.. mgkn bantu majukan kerjaya tp x setanding pun

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nor Amira
blog dah kosong la. dah buang semua pic dlm blog

Panglima Muda berkata... [Layan!]

salam