online counter

28 September 2011

30 Perak To Terengganu

Gambar eksyen saja

Sepi sudah blog aku. Aku tengah sibuk memanjang. Sekarang tengah lepak dekat Terengganu. Teman-teman sekeliling aku sah-sahlah semua bunyi berdengung. Keras saja bunyi 'G' tu kan. Tapi walau apa pun, itulah kehebatan Malaysia. Variasi budaya itu menjadi tarikan. Nanti aku nak khatam jugak pelat Ganu ni. Ok seh!!

30 Komen:

Kgibs berkata... [Layan!]

Jom makang ikang :)

ainwaheeda berkata... [Layan!]

pas khatam ganu, khatam kelate plk.. ^^

ch000tz axoera berkata... [Layan!]

jauh sangat menung tuh..! hehe

Kim Hyun Arry berkata... [Layan!]

wahhh.tgok gmbr ko bro,,mcm tk sbr dh aku nk berada kat KLIA blik kampung..hahaha...tnggal brpe hri jer lg..heheheh..btw kyte dh follow awk,,hrp awk dpt follow kyte k,,hehe

arennwood.blogspot.com

syafiqakarim berkata... [Layan!]

best nye.merantau jauh.byk pengalaman.bole cuci mata.

ah,jgn lupa ole2 aku

KaK LimAh Si SupiR berkata... [Layan!]

ye..dh lame xnmpk blog ni diupdate :P

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

if trun jb,btau tau.. =)

ibuintan berkata... [Layan!]

tu la, dah lama sangat menyepi

bila pulak turn negori

sUe UnniE;) berkata... [Layan!]

aah. giler lame xnmpak ko.

catherine- berkata... [Layan!]

hai sasa. baik2. balik nnt tapaukan lekor 2kg utk aku.

NM02 berkata... [Layan!]

makan kopok lekor banyak2

mesti terus terer kecek ganu

eh, ai singgah follow

kalu sudi, jom follow ai puloksss

^_^

diana berkata... [Layan!]

jauh berjalan luas pandangan..:)

chunna berkata... [Layan!]

ni melancong ka? or jln2 cari makan? or may b jalan2 cr bakal bini? lolz

ghost writer berkata... [Layan!]

bugis kat sabah pun berdengung jugak bunyi G nya,bro.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiqakarim
aku poskan keropok lekor. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♦♦orked♦♦
jauh sgt la wani.. bulan disember nti aku turun ke melaka plk :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ibuintan
ibu, akhir2 ni jadual karier org sgt pack.. tk sempat2 nak blog walking. turn negori akan tiba. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@sUe UnniE;)
kesian blog aku sepi kan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
nak mintak tugasan ronda seluruh malaysia. haha..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ghost writer
betul tu.. aku pernah ke area tawau sabah.. pelat bugis lekat di kalangan org veteran. yg muda2 tu agak kurang sikit

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@chunna
hal keja der :)

cik fatea berkata... [Layan!]

haha..dtg melaka,UUU.
btw tganu pntai cantik!=)

ghostwriter berkata... [Layan!]

pelat klate camne? x mo khatam? ekekkee

Faaein Talip Roy berkata... [Layan!]

masi kat ganu lagi ke bro?..
wah.. nanti leh ajar wa cakap ganu plak.. ^^,

♥ p a a n i ♥ berkata... [Layan!]

asal orang perak kaa??

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@cik fatea
try naik bot ke bandar.. hehe.. best

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ghostwriter
nanti aku ronda klate. khatam jgk nti.

I-k2 IsT berkata... [Layan!]

sape ganu mung neh ? haha XD

roha berkata... [Layan!]

dapat makang kepok lekor sedak wehhh

Qaseh dalia adelia berkata... [Layan!]

qaseh org teranung gop ..
hik2 , kalu dop pahang mende kabo ah , qaseh leh ajar tapi ade upoh r hahaks