online counter

17 Mei 2011

24 Sejarah Kejayaan

Ini dua orang sahabat aku. Geng yang bersama mereka itu adalah anak-anak yang mereka didik sejak darjah satu. Sekarang sudah pun mencapai tingkatan satu. Datang ke sini menuntut janji anugerah kejayaan daripada dua geng cikgu.
Seperti kata karyawan Usman Awang, sejarah kejayaan seseorang tokoh itu bermula daripada seorang guru biasa yang mengajarkan tulis-baca.

Kenangkan semula, disebalik kejayaan kita ramai yang berjasa. Maka mereka itu jangan pernah kita lupakan.  Kenang jasa pasti diberkati. Selamat hari guru kepada semua warga pendidik dan semua individu yang pernah mendidik aku.

24 Komen:

Faaein Talip Roy berkata... [Layan!]

selamat hari guru cikgu!..

hehehe...

guru jasa kalian tak akan sesekali dilupan..

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

Jangan pernah lupakan jasa mereka..
Selamat hari Guru :D

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

Selamat hari guru!
Tingat cikgu tadika fa dulu.. sihat lagi tak dier..

ibuintan berkata... [Layan!]

selamat berbahagia kepada semua guru-guru

diana berkata... [Layan!]

selamat hari guru ..
blog ni pun banyak mendidik akak..
dari tak tau apa2 pasal gambo tau la jugak sikit2..terima kasih..

SILVIA berkata... [Layan!]

really great!!!
this style is so cute...=)
xxx

follow u honey

seminggu sekali berkata... [Layan!]

Tiada istilah 'bekas guru'. Seabjad dia mengajarmu, sepanjang hayat kau terhutang ilmu. - Nizambakeri-

white rose berkata... [Layan!]

aku belum penah jadi cikgu kau...
kakaka...

ape2 pun time kasih la diatas ucapan itu sebentar tadi...agak terpesona aku bile membacanya, rasa mcm kau anak murid aku je...
hahaha...

setakat ni anak murid aku belum pernah tuntut janji dgn aku...sebab aku jrg berjanji...

ghost writer berkata... [Layan!]

anak murid takkan dapat lupakan jasa seorang guru..kejayaan mereka adalah kejayaan guru mereka.

Zurina J. berkata... [Layan!]

andu bah...mana satu ko sana tu? baju kuningka? ahaks.

syafiqakarim berkata... [Layan!]

kacak semua.
tak tahu nak pilih mana.haha

betul.tade lama,tade lah baru.tanpa
mereka,aku pun tak kemana.

selamat hari guru sasa.

beaty berkata... [Layan!]

ensem boi semua geng ko ni

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
cik ros dah jadi guru aku secara tak langsung melalui blog white rose

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Zurina J.
aku ada di depan tu tukang gambar. haha.. tu geng cikgu dua orang suruh2. haha

d_LA berkata... [Layan!]

banyak jasa guru ni tp aku nakal gak ms skolah dulu..huhu...

sasa, dla tag sasa join contest candid photo..kalo ada ms mehla join..sasa kan byk pic2 candid^^

a t i E n a b E r n ! berkata... [Layan!]

selamat ari guru cikgu .

i lup u . mmmuuuah :D hehe

skandaLdariLangit berkata... [Layan!]

harap dah jadi cikgu nanti ank murid dtg semula bawa segulung ijazah

Nyssa Nuar berkata... [Layan!]

Teringat kat cikgu2 NN dulu.. Tapi dah lost contact.. =(

Hye sasa! Long tyme no see.. =)

syafiqakarim berkata... [Layan!]

sepi beb...

SpEak But No vOiCe berkata... [Layan!]

selamat hari guru kpada cikgu2 dimana shaja kau berada...

hehehe...

guru jasa kalian tak akan sesekali ku lupakn..

blogwalking disini----> feel free to drop by my blog..=)

siti raudha berkata... [Layan!]

nice blog,i follow plz follow me back...tq

Khairunnisa' berkata... [Layan!]

Agaknya sudah terlambat untuk ucapkan "Selamat Hari Guru". But better late than never kan? :]

Nisa

ciskek berkata... [Layan!]

hai cikgu sasa !!
happy belated teacher's day !!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ciskek
aku ucap hari guru utk cikgu2 aku, dah tu semua panggil aku cikgu. haha