online counter

04 Mei 2011

37 Mengintai Ladybird

Beberapa hari ini aku sembunyi daripada blog. Aku  asyik celaru saja hingga menjadi-jadilah hobi mengintai.
Aku skodeng benda ni.
Aku tersenyum melihat gambar-gambar 'Noob' yang aku aplod dulu. Nanti bila aku sudah terer, pasti aku akan ketawa melihat gambar ini pula.
 
Aku nak tunjuk gambar kapel lalat sedang bermanja. Tapi asyik lalat saja, minggu lepas lalat juga. Sudah tentu menyampah nanti.

Baiklah, entri apa entah. Motif nak apdet blog yang telah sepi. Namun tanpa mood. Sekarang aku celaru, asyik celaru. Ini semua kisah tentang perancangan strategi masa depan yang kalut. Sekian.

37 Komen:

Adibah Ishak berkata... [Layan!]

smart tol pic ladybird.. celaru try chill jap.. celaru kerja or sambung belaja?

Encik Suami berkata... [Layan!]

Santeknye gmbr.
Nak ladybird tue..nak ladybird tue..
Nak jugak..nak jugak.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Selamat Tinggal (>.<)

2) (>.<) Sampai Hati Yu Tinggalkan Ai (>.<)

zaidah berkata... [Layan!]

cantiknyer gambar....:)

SizZLing SuZai berkata... [Layan!]

oh lame xmlawat cni "^^ smoga urusan anda dpermudahkan yerr..amin..

dayya dayyanna berkata... [Layan!]

waktu kecil2 dulu, aku paling suka ladybird. main tangkap2 kat pokok lagi. nice la. ah, rindu waktu dulu. :)

diana berkata... [Layan!]

betul la sasa..
komen pun akak tengok makin kurang..
kamu sibuk deting kot..
hehheeh

Wani berkata... [Layan!]

wow!!! mabeles lah gamba =)

Hanis Azla berkata... [Layan!]

sedang ada masalah kecelaruan fikiran yer sasa.. takpe, ambil aje gambar byk2 and share kat sini.. suka dgn gambar ladybird tu..

ibuintan berkata... [Layan!]

knapa ni,,, celaru lagi

ambik cuti datang sini... cuti2 meleysia

Eyka berkata... [Layan!]

comell nyerr..nk jugk gmbr ni..sukeeeeeeeeeeee..:)

cik chinta berkata... [Layan!]

yeayyy...sasa akhirnye amik gambo ladybird..lagi cumel dr amik gambo lalat..ladybird lembab skit dan kaler dia cam dalam cite katun..suke sgt2 :)

ghost writer berkata... [Layan!]

macam tengok versi 3D plak...

jelas sangat ladybird tuh,berkilat.

adrenalina berkata... [Layan!]

smart gilerrr... suka2000x

Faaein Talip Roy berkata... [Layan!]

pergh.. best.. memang terbaik!lah.. yelah.. daripada wa yang tak reti lagi amik pic cam ni.. huhuhu.. sodih..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

terima kasih semua. tersenyum membaca respon dan sokongan. aku berusaha memberi sokongan kepada semua jgk :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Adibah Ishak
tq. dah lama habiskan zaman study

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@SizZLing SuZai
terima kasih masih ingat di sini :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@dayya dayyanna
bila banyak masalah, banyaklah juga kita mengimbas zaman gembira tanpa masalah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
bila dah celaru dgn mcm2 perkara, blog mesti menjadi perkara kedua. semua urusan penting menjadi perkara utama

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Hanis Azla
kak hanis memang memahami :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ibuintan
pernah plan utk cuti2 malaysia dgn family tp rasa tak jadi nak ikut pulak

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@cik chinta
boleh tahan lincah jgk ladybird ni. suka main sembunyi2

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ghost writer
itu kilauan flash light :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faaein Talip Roy
kita belajar bersama2 :)

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

terbaik la Sasa..suka bokeh dia tu :). guna lens apa ni??

Encik Psychopath berkata... [Layan!]

ladybird tu cirit ke ?

Pijahh' de-Arr berkata... [Layan!]

cantiknyaaaaaa~~
smooth je nmpk..=D

kay_are berkata... [Layan!]

ladybird pun leh intai ye? layan je .. huu

Liz berkata... [Layan!]

nice la...like macro pic...

beaty berkata... [Layan!]

sa suka ni ..macro pic..ko pki lens apa ni? dui na lama suda sa tidak keluar berjalan2 sama si canon tu..bisuk mau try p jalan2 la !

beaty berkata... [Layan!]

o ya sasa sa hosting sendiri suda kan..bukan lagi sama blogspot ni.

anyway thanks sudi datang ni...okey nanti sa letak ko punya link d blogroll sa ya..

sha berkata... [Layan!]

igtkan ladybird nama kereta tadi..
cantik la pic ni..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nurr Kasih
@beaty
pakai raynox ja. kalo ada tamron 90mm mesti lagi sharp

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Encik Psychopath
tu la, mungkin perut masuk angin. haha

H A R R Y G O A Z berkata... [Layan!]

WONDERFUL photograph !!!

d_LA berkata... [Layan!]

ingatkan nak intai lady dyla..hehe..smart ape sasa..kalo aku lglah x pndai nak amik gmbr camni..amik byk2 lg ye

afzan berkata... [Layan!]

peh aku suka gaya ladybird ini :)
aku, dia & lensa