online counter

27 Mei 2011

36 Header Teman Cik Amirah

Header ini direka untuk Cik Wan, teman kepada Amirah. Tempahan lulus, orang kata free money. Guraulah!

Ekceli aku dah mula malas nak buatkan header. Tapi kerana Amirah kekasih gelapku, maka aku buatkan jugak header kawan dia. Cewah, aku tipu bab kekasih gelap tu.
Itu dia blogger The Journey of Life, Cik Wan kita.
Walaupun dah agak malas merekabentuk header, tapi permohonan free design header daripada TOP 10 COMMENTATOR sentiasa terbuka. Umpama janji, aku kena kotakan. Mesej mohon cepat! 

36 Komen:

unieMARKS :) berkata... [Layan!]

yeaah ! serious lawaaa . suka ;)

AwieKashi berkata... [Layan!]

wahhh,,,nice!! :D

InaNina berkata... [Layan!]

wah cute lah! suke :)

apple+lemon berkata... [Layan!]

uniq...

cik chinta berkata... [Layan!]

cumell..laa..jgn la malas2

raisya syahira berkata... [Layan!]

chantek sgt..=)sukerrr..

diana berkata... [Layan!]

tak nak la susah kan kamu..dah la kamu sekarang ni sibuk..ada kamera baru kot...tu pasal sibuk je.kan??
hahahah

Hanis Azla berkata... [Layan!]

comellah header tu.. mcm sesuai sgt dgn ownernya yg cute..

Faaein Talip Roy berkata... [Layan!]

alahai top 10 commentator je ke dapat.. huhuhu..

apa2 pun nice juga header ni...

Amirah Adnan berkata... [Layan!]

hehe.. tqsm kekasih gelapku.. muahaha..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

terima kasih semua :)

unieMARKS :) berkata... [Layan!]

hee , sama sama kasih ;)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faaein Talip Roy
awk pernah tersenarai dalam top commentator list tu. tp skg dah out of list. tak bererti aku tak nak layan. cepat beri respon kalo serius. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
boleh ja, skg sedang sibuk sebab ada usaha baru yg belum tentu kejayaannya. kamera masih yg dulu, nak cari lens baru ja. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Amirah Adnan
baiklah cik kekasih. haha

cucu umie berkata... [Layan!]

serius cantik header hang design nie.. ayie yer design header sellu biase2 jer..

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

nak suru juga tapi xada idea nak mcm mana hehehe..

oh ada usaha baru? ptut sunyi ja blog ni..apapun all the best ya sasa :D

Faaein Talip Roy berkata... [Layan!]

hahahaa... ada eh.. memang nak.. tapi tak tahu juga nak suh bubuh idea cam ne.. takpe la.. post pone dulu lah.. kekeke.. =P

syafiqakarim berkata... [Layan!]

sebok pun kau sempat buat.
tabik beb

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nurr Kasih
kalo bagi aku sekeping dua gambar, nanti aku boleh tolong fikirkan. cuma lebih baik ada idea sendiri, taklah aku penat2 fikir. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faaein Talip Roy
kalo ada idea aku boleh siapkan dalam anggaran 5 minit. its ok, rilek dulu, nti dah ada idea jgn segan pm aku

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiqakarim
aku boleh buat dalam masa 5-10minit beb. itu pun kalau ada idea. orang tak bg idea, adakalanya aku malas nak buat. malas nak fikir

ghost writer berkata... [Layan!]

dan untuk mengambarkan tentang journey maka diletakkan sebuah pesawat.ia jelas sebagai satu simbolik kepada perjalanan yang merentasi apa jua kejauhan.

ibuintan berkata... [Layan!]

Sasa..

tu dalam mood malas pun cantek jugak kalau mood rajin lagilah hebat hasilnya .. kan

d_LA berkata... [Layan!]

sasa punye kerja mmg x menghampakan lah..cun!dla x sbr nak gi kursus photoshop nt, harap2 dptla kursus tu..hehe..

khai berkata... [Layan!]

wahh..cun gilaa ^^

Faaein Talip Roy berkata... [Layan!]

fuyyoo dalam 5 minit tu.. aku nak dalam 5 saat boleh? hahaha.. =P

nantilah... ada idea aku bg tau ko yer..

a t i e n :) berkata... [Layan!]

wow , sasa dah ade kekasih gelap . amboii , Hahah . takk nak bgitau atien yee . Hehehe

za petrelli berkata... [Layan!]

nak gak bleh? keh3

MamaEma berkata... [Layan!]

nak header free juga boleh tak?hehehe

Dolly Fatt berkata... [Layan!]

top 10 commentator je ke?alaaa..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Dolly Fatt
maaflah, harap korang faham. aku tak byk masa buatkan free header utk semua blogger malaysia kecuali aku hadkan kpd top 10 commentator dan rakan2 yg dikenali.

apa pun terlebih dahulu aku ucapkan salam perkenalan :)

Benrauf berkata... [Layan!]

cantik design tu. anyway harap problem dgn brukband cepat setel dan kembali berblogging.

♥BELLALICIOUS♥ berkata... [Layan!]

nak jugak satu~~ ;p

ajis zoro berkata... [Layan!]

http://www.pendapatanpanas.com/?id=ajis

shishi.. berkata... [Layan!]

bgus la...like...tuk comenent ni i nk darabkn dgn 999999999...so mesti da beribukn so blh la i plak meng... =D