online counter

19 April 2011

43 Kadang-kadang Aku Buat Bongok

Memang betul sesekali perangai agak gila sedikit. Tapi sedang aku serius pun orang kata aku buat bongok. Ok la, itu dulu. Sekarang aku dah tua, jadi tak payah buat perangai bongok lagi.
Gambar sekadar eksyen
Ok lah, gurau saja. Dah tua pun mestilah boleh bergurau kan. Kalau tak boleh, hidup aku suram tahu.

Tapi nak cadang sikit, kalau ingin bergurau jangan tiru aksi beruk. Semalam nampak budak lelaki mengorat awek dekat bustop sambil berjuntai hampir menjadi cimpanzi. Tak macho ok dan tersangat bongok. Sekian.

43 Komen:

cik ubi berkata... [Layan!]

cam beruk ngayat awek?..hahaha..aku dpt bygkan..

Panglima Muda berkata... [Layan!]

awak dahsyat juga tenguk beruk kat bus stand tu....biasalah monyet monyet kan suka menunjuk hensem

beaty berkata... [Layan!]

gila sikit oke bah..jangan gil abanyak la heheh

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@cik ubi
mesti biasa nampak. mana-mana pun ada agaknya

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Panglima Muda
hehe.. bukan nampak beruk. cuma diorang tiru perangai tu. jahat sgt bila sebut beruk

ekceli kadang2 aku gurau jgk perasan hensem konon. gurau saja. sory

diana berkata... [Layan!]

mungkin cara berjuntai tu akan menyerlahkan kekuatan otot tangan dia dan berjaya menwan hati sigadis..

Liz berkata... [Layan!]

wadahel....kikiki

emMJay berkata... [Layan!]

bak kata jambu.."muke legend, hati cute" huhuhu

ejai_ej berkata... [Layan!]

hahahha... dah la buat style berok.. kalo tak dapat awak tu sure frust sangat kan.. hahahhaha

Hanis Azla berkata... [Layan!]

klu kita sendiri rasa takpe.. klu org yg nampak rasa mcm tak kena pula.. he..he..

cik chinta berkata... [Layan!]

haiishh..beruk di hutan belakang skola pon x pndai mungurat oo..tau cari makan saje..

Faaein Himura berkata... [Layan!]

hahaha.. memang 'bunguks' la kalo prangai cam gitu..

ibuintan berkata... [Layan!]

Sasa, macam mana muka bongok tu?

mesti tak ensem kan

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

sambil berjuntai hampir menjadi cimpanzi"<--- x ley blah statement ni.
x pasal2 gelak sorg2..
hahaha

Shahirah Zainol berkata... [Layan!]

sy x paham maksud anda yang nih "dekat bustop sambil berjuntai hampir menjadi cimpanzi"

adess, kunonya saya =___="

WAHIDA ALIAS berkata... [Layan!]

haha..memang vongoks betol itu beroks

Mamachia berkata... [Layan!]

hahahaaa..bongok(dunguk) lucu pla ko guna ayat tu.sesuai sangat tu berok tu..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
haha.. boleh pakai jgk andaian kak diana tu. nak tonjolkan otot dengan cara berjuntai dekat tiang bustop

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@emMJay
muka legend tu prefer kepada muka yg serius la kan. hehe.. tu la kadang2 nmpk muka garang tapi hati baik. terer jgk jambu buat pepatah diorang

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ejai_ej
tak la frust mana pun. biasa la bila ramai2, mcm2 perangai terutama masa nak usik awek. dulu pun mcm tu jgk. tp tak ekstrim sgt. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@cik chinta
tp ada gengster budak yg tiru aksi beruk. ekceli nmpk lawak

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ibuintan
betul ibu, muka bongok tak ensem. tp aku dulu pun buat perangai bongok jgk, jiwa remaja kan. tp tak sampai terloncat2 dekat bustop mengusik budak perempuan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♦♦orked♦♦
dulu dekat taman IP kami pun mcm tu kan. mesti ketawakan aksi kami tu. dulu zaman kurang matang lagi la wani

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Shahirah Zainol
perumpamaan saja yg berjuntai mcm cimpanzi tu. pernah tgk sekumpulan remaja nakal yg mengusik budak perempuan? aksi yg mcm tu la

Georgie Joseph berkata... [Layan!]

jenaka tu penting ging!keep it up!hehe

Pijahh' de-Arr berkata... [Layan!]

memng tak macho..memalukan kaum lelaki..=P

syafiqakarim berkata... [Layan!]

hahah da nama pun budak la
beb.mmg gitu la gaya nye dia
mengorat.

LadyBird berkata... [Layan!]

buat jerk :P..

Admin P@P berkata... [Layan!]

Salam.
Cerita beruk ya.
Beruk pun agaknya lebih berhemah dari budak tu.

Apa agaknya dalam pemikiran budak tu. Tak sekolah ke?

TQ

ghost writer berkata... [Layan!]

budak2 baru belajar tuh sasa...hihi

zureen berkata... [Layan!]

haha.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Pijahh' de-Arr
tu la pasal. nasib baik dah sempat bagi cadangan. kurang la sikit aktiviti tak macho ni. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiqakarim
budak remaja dah beb

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Admin P@P
ws. mgkn mereka sekolah jg. tp beginilah perangai remaja kurang matang. adakala kena main sindir2 agaknya

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ghost writer
diorang masih kurang matang bro. sama mcm kita dulu2. haha

Edy Fee berkata... [Layan!]

sedih sungguh muka

Nasz berkata... [Layan!]

Hahaha~ Tak dapat bayangkan bagaimana rupanya seperti beruk itu. Lagi bila tengah ngorat awek. LOL

d_LA berkata... [Layan!]

xleh byg la lelaki tu berjuntai kat bus stop..hahaha

Nyssa Nuar berkata... [Layan!]

hahaha...berjuntai....gagagaga....para lelaki..awas...haha

SumBody Me.. berkata... [Layan!]

jenjalan sini :)

Shiem Ah berkata... [Layan!]

berjuntai?
xpaham.. mcm mne?

dakwat hitam berkata... [Layan!]

sebijik berok gaye berukband gua..hahahah

roha berkata... [Layan!]

mesti sebijik mcm beruk kat hutan