online counter

16 April 2011

33 Eleh! Gambar Motion, Bukan Kabur

Sekarang mana ada masa untuk keluar bergambar dan berposing bagai. Semalam aku saja klik-klik kamera  sebab dah lama lepak dalam beg. Takut dijangkiti fungus pula.
Ekceli aku nak photoshoot awek seksi cun melecun. Apa daya, dekat tepi rumah aku cuma  ada bunga dan pokok saja. Mujur ada Misai Kucing yang seksi. 

Gambar kabur kerana menggunakan manual slow shutter. Saja nak hasilkan benda lain daripada yang selalu dipandang. Ok, ekceli sebab tak terer. Sekian.

33 Komen:

kata kila berkata... [Layan!]

konon tak terror cececec

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kata kila
betul la tak terer. haha

syafiqakarim berkata... [Layan!]

HAHA pewit..terer la...
serius ni

Far8 budak baik berkata... [Layan!]

stylahhh wehhh tumbs up =)

cik chinta berkata... [Layan!]

=) lawak la sasa ni...sasa, bile nk wat giveaway lak? hadiah, wat kan header..=p saje je gurau..

Shahirah Zainol berkata... [Layan!]

yang sebelah kanan tuh tuh tuh hot :D

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiqakarim
beb, jangan bagi aku perasan. nanti hidumg kembang tau. hilang kehenseman tau

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Far8 budak baik
alahai style la sgt.bab mana style tu?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@cik chinta
pernah plan mcm tu tp takut tak sempat pulak. hehe.. tak banyak masa rilek skg ni

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Shahirah Zainol
sebab yang sebelah kanan tu tengah gelek kan. sebab tu hot

cik chinta berkata... [Layan!]

sasa, da tag awk, join oke..xkire..xbyk rileks ke tak..join gak
http://missakalidaf.blogspot.com/2011/04/yana-yassin-1st-giveaway.html

Faaein Himura berkata... [Layan!]

pergh.. sifoo ni.. merendah diri la pule.. hehehe.. cantik! weh.. aku suka.. seni tu.. org tak paham seni je kata tak cantik... hahaha.. macam aku ni org seni la pule... =P

Faaein Himura berkata... [Layan!]

pergh.. sifoo ni.. merendah diri la pule.. hehehe.. cantik! weh.. aku suka.. seni tu.. org tak paham seni je kata tak cantik... hahaha.. macam aku ni org seni la pule... =P

Faaein Himura berkata... [Layan!]

line tenet teruk.. smpai 3 kali komen aku terpapar di sini.. hohoho..

deletelah mana yang tak berkenaan.. hehehe.. sowey ye tuan umah..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faaein Himura
haha.. kita jiwa seni la kan kan. tenet terlebih laju tu sampai 3kali muncul komen

misSbLurRy berkata... [Layan!]

makin blur bila tgk pix blur
ehehehe

EB berkata... [Layan!]

Hensem!

ibuintan berkata... [Layan!]

memang seksi misai kucing tu!

ibu suka

chunna berkata... [Layan!]

en.sasa.. minggu ni ada sambutan pesta regata lepa kat semporna. dtg la semporna shot suasana sambutannya=)

d_LA berkata... [Layan!]

ooo..nilah pokok misai kucing yer..aku lg la x terer sasa oii..hehe

Hafidzah Hafidz berkata... [Layan!]

misai kucing yang cekci hahak..terbaek la kan >.<

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@misSbLurRy
nanti nak ambik gambar yg lebih blur lagi, bagi ko blur. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@EB
seksi la bro. bukan hensem

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ibuintan
tengs ibu :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@chunna
teringin jgk. tp jauh sgt. nanti akan dtg Insyaallah panjang umur kita jumpa juga di situ :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d_LA
jom la shoot gambar suka hati. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Hafidzah Hafidz
terbaik dah, dah tak mampu buat yg cun spt otai fotografer. hehe

Nyssa Nuar berkata... [Layan!]

sasa....apesal cm lame x nmpk??

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nyssa Nuar
orang tengah bertapa. hehe

ayesha berkata... [Layan!]

seksi gle pokok tu~

chunna berkata... [Layan!]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Aida Lela berkata... [Layan!]

macam lukisan jer. cantek!

LadyBird berkata... [Layan!]

cantik..