online counter

16 Mac 2011

47 Lama Menyepi Akan Dilupakan

Boleh eksyen macam ni?
Dah berapa hari tak update blog. Bila blog selalu senyap populariti akan jatuh, trafik turun menjunam. Adakah aku akan aktif seperti dulu? Dah cukup banyak aku motivasikan diri tapi jawapan masih "entahlah". Kawan-kawan lama dah sepi, aku turut terpengaruh.

Bagaimana pun, aku masih bersemangat untuk update blog ini sebab kamu  dah follow aku. Kamu follow mestilah sebab nak ikuti entri terkini blog aku kan. Sebab itulah aku mesti update dan menulis di sini. Betul tak? 

"Eh tak, ekceli follow nak jadi kawan saja", kata  Pak Abu. 

"Weh mana ada. Aku nak ramaikan follower aku, kau tahu folo molo", kata Timah pula. 

Alahai, entahlah. Inilah perjuangan blogger. Sekian.

47 Komen:

kata kila berkata... [Layan!]

rilek sudah.rasa nak update, updatte jeeee

beaty berkata... [Layan!]

ok bh sasa..jangan susa...tetap ada jua masa tuh

d_LA berkata... [Layan!]

eh, dla baru je seru td, terus sasa muncul..dla kalau ade cerita + ada masa mmg laju la update..kalo x lyn jelah entry org lain..heee

apezs shah berkata... [Layan!]

salam

perghhh!! lama sgt ke xupdate ni.
takpelaa harapa2 kembali dgn semnagt baru tetiba..;)

ibuintan berkata... [Layan!]

jangan tensen sebab blog lak... nak update buat saja, taknak... layan orang lain punya entry

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

itulah perjuangan blogger :)..ada masa naik dan turun. InshaAllah dgn niat yg baik, dipermudahkan ^_^.

::p0t pEt iLa:: berkata... [Layan!]

xpe ade mase update byk2 :)

diana berkata... [Layan!]

kamu dah ada pembaca setia la sasa..
nak takut apa..
sekali update komen berpuluh2..
tengok macam akak..
nak dapat komen 10 pun payah no..
hahhahah

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

jgn la stop sasa...huwaaaaaaaaa

Catherine- berkata... [Layan!]

menulislah dengan hati

saat hati dalam keterpaksaan

jadilah ia sebuah karya yang sumbang

huhu~

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kata kila
ko pun dah slow. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@beaty
mcm tiada mood blogging pulak. entah kenapa. mungkin bosan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d_LA
ok jgk mcm tu kan kan. tp mcm dla td d shoutbox, kawan2 lain bagi soalan yg sama. tentang entri baru

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@apezs shah
tak la lama sangat. tapi dulu sangat aktif update

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ibuintan
selalu buat mcm tu :) saja nak jenguk dan baca cerita kawan lama

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
mana ada. pembaca setia semua dah lari. boleh tgk dari jumlah komen dah sepi

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@putERi-kAtEk
mana ada stop. tapi dah tak mau jadi blogger tegar. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
entri aku agak sumbang ka? haha

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

hidup semangat blogger.....

Republic Aku berkata... [Layan!]

ikut sedap hati ...ikutkan jer....

Amy Syaquena berkata... [Layan!]

Rasanya x ada apa yang perlu di risaukan , kamu dah mempunyai pembaca setia, kalau update pasti semua akan singgah sini baca entri kamu..

Dayana Nasir berkata... [Layan!]

biasalah tu semangat kejap ada kejap takde. dah kata hidup ni macam roda kejap atas kejap bawah. sama lah macam semangat tu..

Shahirah Zainol berkata... [Layan!]

:)

** xtau nak bls apa so senyum je

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

folo blog ni sbb ske tgk gmbar cntik n bace entry...

=)

time xde mood jgn dipaksa buat entry.. =)

Zulazrin berkata... [Layan!]

korang bleh manfaatkan blog korg mcm nuffnang..tapi aku ade jumpe 1 mende ni untuk dikongsi bersama korg..try buka
http://www.ecommercemastery.com/provider8/idevaffiliate.php?id=9098

ghost writer berkata... [Layan!]

teruskan saja bro,jangan pernah berhenti.abaikan alasan-alasan yang melemahkan semangat.

kalau tak menulis tuh tak semestinya sudah berhenti mneulis,tapi mungkin saja sebab hal-hal tertentu.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♦♦orked♦♦
tq wani. tp skg sudah jarang ambik gmbr :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Zulazrin
betul la manfaatkan income dari ads. tp aku tak mau hidup mengadap blog semata-mata. 50% hidup di sini? sejak aku sakit teruk hari tu aku dah insaf.

nikmat hidup ada di luar sana

white rose berkata... [Layan!]

hensem betul pak abu tu...
hidung dia mancung, pipi dia gebu...
pastu bibir dia merah menyala,
rambut dia jambu,
dagu dia berbelah dua, leher dia jinjang,
sekben dia menjela, spek dia itam,
tangan dia SASA...

hahaha...

hai PAK ABU...
nak kemana?

syafiQakarim berkata... [Layan!]

haha beb..
betul.lama sepi akan di hilang kan,
aku terasa.haha ;(
jgn lupa tgk2 kan blog aku semasa
ketiadaan aku.dan jemput2
mereka membaca.
aku menyepi seketika.
hahah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
orang main lukis2 la. haha. saja gurau

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
ko sepi ke mana beb?

white rose berkata... [Layan!]

tapi dia ade mirip2 kau la SASA...


naseb baik bukan pakwe aku...
hahahaha...

Panglima Muda berkata... [Layan!]

aku terpanggil kesini menziarah kamu kerana soalanmu itu. Sekurang kurangnya kau tidak menghampakan aku kerana tekanan itu

Adzriel AB berkata... [Layan!]

akak tetap ingat blog sasa.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
weh mana ada. haha.. pic tu sekadar bahan gelak la. tapi tak lucu pun

iKhRam berkata... [Layan!]

Relax.. selagi ada yang memabcanya, teruskan menulis.. sebab orang suka membaca, meninggalkan jejak itu tidak..

Hanis Azla berkata... [Layan!]

harap2 tak terus bosan.. klu bosan tu hilang menulislah lagi yer..

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

hehehehe

jangan addict sangat kut.

gua lebih suka update bila ada idea.
gua tak suka menulis tapi orang tak suka.

hehe

kay_are berkata... [Layan!]

update ikut ske je bro.. lu update, gua terjah.. gua bace.. gua komen.. ahakz!

syafiQakarim berkata... [Layan!]

hmm..membawa diri

rebecca melessa berkata... [Layan!]

jngan bawak dri dlu.saya jalan jauh ni just nak cakap hye je^^

http://bloknoktah.blogspot.com/

nora berkata... [Layan!]

go sasa! go sasa! goooo sasa

bak 2inggit upah aku jd cheerleader ko :p

ENTRY HOT : Hari Ini Dalam Sejarah

Encik Psychopath berkata... [Layan!]

aku berjuang utk menghasilkan entry yg memberi kesan sentimental seterusnya mendidik pembaca dengan nilai-nilai positif di dalam sebuah mesej.



wah~

samizul.net berkata... [Layan!]

Karutlah dilupakan.. Tulisan yang terukir akan tetap segar untuk tatapan semua.. Stedy jo, hahaha

Nasz berkata... [Layan!]

Haha~ Aku buntu. =.="

Misz Chienta berkata... [Layan!]

kadang2 x da cerita nak d story bab tu la no update...kadang2 blogwalking pun best hehe..