online counter

01 Mac 2011

36 Karya Header Untuk First Impression

Maaflah, aku ambik masa beberapa hari untuk siapkan header Kak Nhar dan Siti atas masalah peribadi. Di dunia blog ini berbagai cara untuk menarik trafik dan salah satunya aku dah ciptakan first impression untuk blog mereka. Kau mesti tak perasan setiap kali nampak blog yang lawa, otomatik kau nak follow.
Nak kenal dengan Kak Nhar boleh ronda blog Wajah Rahsia Hati Nhar. Rekaan yang tak komplikated sangat sebab pertimbangkan kematangan Kak Nahr.

Siti agak nampak aktif. Tema header ini atas permintaan dia. Kereta putih dan heel hitam. Aku tak pasti apa maksud dia. Mungkin boleh difahami bila kau ronda blog Da Sweetest Things.

Boleh copy url header kamu di sini. Header terbaru Kak CtPayung pun dah upload di link tu. Kak Ct kata tak nak header ranggi sangat. Akhirnya aku asyik buat dan delete sebab tak puas hati dengan hasil yang tak menjadi. Akhirnya aku buat lebih simple.

36 Komen:

sicKo^ berkata... [Layan!]

memang cantik dan menarik... aku suka..

chinta i-sha berkata... [Layan!]

OH My God...i like it!

kata kila berkata... [Layan!]

nak jugak nak jugak

boleh gedik gitu?

Wan Zulqhairi berkata... [Layan!]

dua dua cantik!!!

cik sessy berkata... [Layan!]

saya nak jugak buleh...
semat gila....

syafiQakarim berkata... [Layan!]

chantek la beb ;)
pandai.

efa berkata... [Layan!]

fuh..dua2 cntik double like hehe

white rose berkata... [Layan!]

cantik,
perempuan & pink mmg tak dapat dipisahkan...

cume aku je xbrapa suke dgn pink...

agak jambu sngt...
aku bukan minah jambu...

aku minah yg makan buah jambu je...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

tq all/ tq kak Nhar & siti jgk sbb sudi layan perkhidmatan aku yang sedikit lembab :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kata kila
ehem.. kila pun terer. hehe

Waheda Mahazer berkata... [Layan!]

salam..sis follower baru,singgah ler di tempat kiter lak??hiks

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@cik sessy
serius tak ni? rujuk link tu. ehem

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
aku tak sengaja pakai kaler jambu. sebab template diorang ada unsur kaler jambu.

kira kekuri berkata... [Layan!]

woww..lawa owhh semua.serius!bole tnya apa sebenarnya size yg sesuai tuk header r?? heee

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kira kekuri
aku rasa saiz tu ikut sukati la. tp jgn la panjang sgt penuh 1 skrin.

aku buat header orang cukup lawa. tp header blog aku simple aja. sbb aku rasa header tu melambangkan ciri dan konsep blog tu

diana berkata... [Layan!]

orang perempuan memang tak lari la dari pepel dan pink...
yang header oren + pink agak2 masuk tak??

ctpayong berkata... [Layan!]

kak ct dah tengok dah header kak ct. cantik dan suka. ada kuceng dan ada payong...nnt kak ct belanja.

oh kita masih teringat dengan deal.

Nyssa Nuar berkata... [Layan!]

wooaaaaaaaaaaarrrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... kagum seyh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fyna berkata... [Layan!]

LIKE...

awesome!!~

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
oren tu memedihkan mata. silau mcm emas. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ctpayong
deal makan besar tu ka? haha.. tu yg syok tu. lagi pulak, boleh ngurat anak dara kak ct. ehem

a t i E n a b E r n ! berkata... [Layan!]

cantik3 .. huhu ... atien rase yg cantik antare due tu ... hmmmmmmmmmm , yg ade kete tu kot .. hahahahaha .

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@a t i E n a b E r n !
habis tu header blog AKU is AKU yg kaler kelabu tu tak cantik ka? hehe.. masing2 dengan tema kan :)

cintatehO berkata... [Layan!]

x dinafikan lg. mmg kreatif..

Heidi Shafiq berkata... [Layan!]

wahh.. menarik.. kreatif giler.. :D

Edy Zaidi berkata... [Layan!]

pergghhh...smart dooo

Liz berkata... [Layan!]

cunnnnn....nak jugak ngee lalala~

d_LA berkata... [Layan!]

smart ahhh yg 2nd tu..kalo dla nak kete beetle @ mini cooper xpun vespa..hehe

NUR AIN AZMAN berkata... [Layan!]

Wah, SUMPAH cantik kedua2 header d ats nih.
teror nyer dia. hihi
nice, n keep it up oke

:)

IxoR@ berkata... [Layan!]

menarik tertarik...

;D

kreatif... tak mcm cik pora, nan ado... heheheh...

apezs shah berkata... [Layan!]

pergh no. 2 tu marverllous...

Adzriel AB berkata... [Layan!]

cantik ..nak buat sendiri boleh ke? he..he..

^KillerWae IS BACK ..!! berkata... [Layan!]

Ini Bukan Spamm !!
Blog Walking..
Visit Back Please..

Hacker Blitar Sejati™..
NEO DEEVRO™..
BACEMGAKURE™..
DEEVRO™ IS CRIME !!
BLITAR™ WAE..

tHnKz 4 Visit.. ^_^
salam Damai dari Blogger BLITAR..
Untuk Tukar LINK silahkan Klik Link INI..

misz sheyla berkata... [Layan!]

shantekk....mau jugak header

beaty berkata... [Layan!]

cantik owhh..ble try tuk buat lelaki blogger punya header ka

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@beaty
mau jugak buat header lelaki tp tiada yg mau lelaki yg offer servis aku. haha