online counter

10 Mac 2011

48 Hanya Mampu Tersenyum Mengenang Masalah

Biar jiwa kacau, serabut, namun mampu tersenyum bila direnungkan. Geleng kepala. Ketika ini terkenang segala pahit manis memori sejak kecil. Mengeluh? Inilah kitaran hidup. 
Sekadar gambar eksyen
Hanya mampu terus berjuang dan semoga mencapai kejayaan.

48 Komen:

apezs shah berkata... [Layan!]

salam

semoga ketenangan pulak yg datang
menyelubungi diri tuan hamba yea..
senyumla selalu walau dalam keadaan ape sekali yea.. :)

aNiss :):) berkata... [Layan!]

senyum wpun ape pom mslh yg menimpa okay!! :):)

Liz berkata... [Layan!]

tu semua ujian...smile can make u feel gud...bak kata uncle kracker smile like the sun ehehe

cintatehO berkata... [Layan!]

semoga kite semua berjaya mencapai kejayaan...aminn

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@apezs shah
semoga ketenengan buat tuan hamba jugak. cewah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aNiss :):)
tidak semua masalah yg mampu kita hadapi dgn senyuman kan kan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Liz
wow liz, u cun. senyum seceria matahari. festaim dgr

Imran nyambek berkata... [Layan!]

(T_T)

kira kekuri berkata... [Layan!]

assalam..kalau aq mengenang masalah,pandai plak nangis..kadang2 diam2..huhu..apa2 pun,senyum slalu ^___^

ghost writer berkata... [Layan!]

kejap senyum kejap monyok..

kejap suka kejap duka...

kejap ketawa kejap nangis..

"yinyang"..betul lar,hidup ini ada sentiasa berubah cuacanya..

ada pro ada kontra.

Nyssa Nuar berkata... [Layan!]

yep..ade mse suke..ade mse duka...mmg idop ibarat roda...cume perlu kuatkan diri lebih dr bese..sasa..otak NN mmg kaco bilau... igtkan da kuat..tp ternyata belom... :(

Adzriel AB berkata... [Layan!]

asal bergambar je, muka mesti nak teleng tempat lain.. takut tengok kamera ke? he..he.. apa nak buat...senyum je lah kan.

cik chinta berkata... [Layan!]

hahah...manade idup indah memanjang..=) sile bersabar

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

begitulah lumrah perjalanan hidup..tp sts ingat stp kesulitan..pasti ada kemudahan sesudahnya.

Allah tidak menguji seseorang itu melebihi kemampuan hambanya. DIA tahu :D.

psst pic tu lawa. buat bnw tambah feel hoho.

mimizuzuhaha berkata... [Layan!]

roda hidup akan terus berputar hehe

aNiss :):) berkata... [Layan!]

betul lahh.. taapi dgn senyuman awk bleyh buad org sekeliling gembira!! dgn cara itu, kte akan melupai masalah itu!! hohoho!! :):)

susu berkata... [Layan!]

smart ahh gmbr eksyen nih

white rose berkata... [Layan!]

aku nmpk urat saraf tgn kau timbul...
nampak mcm tgh geramkan sesuatu...

hati kau tak tenteram?
apa yg kau sdg fikirkan?

masalah apa yg masih membelenggu diri kau?

~najwa~ berkata... [Layan!]

apsal nih? asyik jiwa kacau...kena cari pasangan agaknya...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kira kekuri
ws.. sama jugak bila mula termenungkan masalah dan kenangan pahit. rasa sedih sgt

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ghost writer
aku paham bro. kejap mendung, kejap hujan, kejap cerah. tp masa ni aku agak mendung

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nyssa Nuar
semoga NN juga kuat menghadapi dugaan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Adzriel AB
saja tak bagi nmpk clear depan2.. selalu terserempak dgn blogger yg tak cam aku, best jgk mcm tu. hehe

skandaLdariLangit berkata... [Layan!]

senyum bila ada masalah. redha tandanya :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nurr Kasih
tq nur. berkarya dgn mengikut keaadaan jiwa pic pun jd suram

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
pasti cik ros tahu. ada mcm2 masalah dan kerisauan. namun tidak setimpal bila memikirkan nasib kita di sana kelak pun jadi satu kerisauan dan ketakutan.

d_LA berkata... [Layan!]

Encek SASA mesti kuat menentang emosi tu..Senyum salu yer..gambar eksyen tu mmg eksyen la..hehe..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@~najwa~
jika ada soalan, soalan camni la paling sukar dijawab. masih tak mampu agaknya

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@skandaLdariLangit
@d_LA
memang dah senyum ni. senyum muka masam la kan kan.

dla, pic tu memang eksyen banyak dan hensem. hehe.. gurau

ayie berkata... [Layan!]

setiap masalah boleh diselesaikan ..buat la cara aku is aku.. jgan buat cara aku is dia..:)

Afzainizam berkata... [Layan!]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Dan, Ingatlah... hanya dengan mengingati Allah... hati akan menjadi tenang."

CUKUPLAH ALLAH SEBAGAI WAKILKU ATAS SEGALA URUSAN. TIADA DAYA UPAYA DAKU MELAINKAN DENGAN KEKUASAAN ALLAH YANG MAHA AGUNG, YANG TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH SEMATA-MATA. MAHA SUCI ALLAH, SEGALA PUJI BAGI ALLAH, TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH DAN ALLAH MAHA BESAR.

MamaChia berkata... [Layan!]

bha lamanya memori tu di simpan ..sejak kecil lagi..
kenang yg manis2 sja...Sasa..pasti senyum akan lgi manis.

saYuri berkata... [Layan!]

sasa..ko ok x nie??xpe2..lupekn je sume mslh sbntar ngn hobi2 ko..sure pas ko shoot pic2, ati ko lebey tenang..insyaAllah...

kata kila berkata... [Layan!]

ko ade masalah ke

izieyana berkata... [Layan!]

hadapi dgn senyuman...semua yg terjadi tetap terjadi :)

diana berkata... [Layan!]

eh!!tak de komen akak kat sini ye??
maknanye akak tak komen lagi la kan??
ya ampun...
entah kat entry sapa2 je ala akak komen tu..
hahahaha
nasib la sapa yang dapat komen yang lari tajuk tu..

Yua berkata... [Layan!]

life is beautiful if u can manage it well.. if u take it simple.. =)

nora berkata... [Layan!]

tak kisah laaa
senyum sudahh ^_^

eksyen betul gambar ko tu :P

ENTRY HOT : dia tinggalkan aku...

tengku ashran berkata... [Layan!]

hye.jom lawat blog Ash ^_^

maiMOONyet berkata... [Layan!]

aku ada masalah jep tidur... bangun2 lupe dah xD























hai.... erkkk.... ape nama ko erk? *hekhekhek :P

Suliza Zamary berkata... [Layan!]

setuju!.suka 1kenyataan anda = "terus berjuang"

LuLu berkata... [Layan!]

is that you? mcm wolverine la :D ok komen tak kena tmpt hihi

Nasz berkata... [Layan!]

InsyaAllah. Kejayaan itu pasti ada untukmu. (:

Kekacauan itu sentiasa datang menjengah hati. Tetamu perlu dilayan seadanya. Cuma jangan terlebih memberi layanan kerana nanti kita yang rugi. Teruskan tersenyum. (:

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Yua
sometime, not every problem that i can take it easy and simple as u say. but i try to manage until it make me smile

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@maiMOONyet
salam kenal. nama ada kat atas tu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@LuLu
kalau dah jiwa serabut. wajah pun jadi serabut jgk. but for work purpose, wajib potong bersih jgk

ciskek berkata... [Layan!]

malu malu pulak dah gambar dia nih.
hmmm. ish ish

samizul.net berkata... [Layan!]

Masalah..? Emmm, ehe..