online counter

18 Februari 2011

46 Tayangan Aksi Percuma Merata Tempat

Pada mulanya nak letak tajuk "tayangan lucah merata tempat". Tapi aku ubah fikiran sebab tak nak orang datang sini dengan niat lain. Trafik pun akan meriah bila macam tu. Abaikan. Hari ini hari Jumaat, perlu jaga niat.

Hujung minggu lepas aku lepak lagi di tepi pantai. Mata aku masih bengkak, agaknya sebab terlalu pandang bikini, romantika dan gelora teman sejiwa.
Gambar hasil dari kamera henpon aku berjenama cap itik. Dengan pencahayaan yang tepat, dan posisi dah memadai. Gambar lebih berbintik dan kualiti berkurang pada cahaya rendah. Kena ambil perhatian tentang tu.

Baiklah, aku tahu diriku ramping dan berkaki jinjang. Ada sesiapa yang jeles?. Tambahan lagi kalau nak ke pantai lebih sesuai membawa sniper untuk skodeng. Beg bekal nasi kalis air jangan dilupakan.

Aku datang ke pantai untuk menikmati keindahan alam bukan untuk meneropong tayangan percuma dari pengunjung. Percayalah, semua tu 'ter'pandang saja. Aku tak pandang banyak kali pun. Cuma pandang sekali saja, sesingkat 15 minit.

46 Komen:

beaty berkata... [Layan!]

Tjg Aru ka ni sasa..bh nanti sa cari ko sana owh..nanti sa gmbr ko tapuk2

tim berkata... [Layan!]

tanjung aru?
rindunya aku kesana..

p/s: aku pecaya kau terpandang ja

white rose berkata... [Layan!]

hahaha...

aku tengok dari tepi dah mcm fahrin ahmad...

hahahaha...

cayalah bro...

ni haa...blog kau ade malware...
cepat2 cuci dgn clorox...

Finaz Jaafar berkata... [Layan!]

ho yeah !!!
baru td tgk aksi free..~

ehemm..15minit tu dpt tgk mcm2 kot~

Catherine- berkata... [Layan!]

eleh... ya la tu 15 minit.

sasa, kalau ko tengok 15jam tanpa henti pun x apa.... ;p~

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

wah pakai tele ke sasa? cayala :). siapa yg tangkap gambar?

d_LA berkata... [Layan!]

fuhhhh..gerun tgk muncung dslr sasa ni..canggih bebenor..nt post picca kat c2 lak oke..

Eyka berkata... [Layan!]

ceh! betul ke pandg skli jex ni sasa?? hahhaaXD anyway cntik la pemandgn kat blakng 2~ suke!! ^^

sicKo^ berkata... [Layan!]

mesti ko skodeng orang guna camera tu kan.. post lar gambar kat sini sket..

Adibah Ishak berkata... [Layan!]

sesingkat 15 minit..singkat ke tuu? hehe..

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

Gua tak caya lu usya 15 minit jer.

hehehehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@beaty
boleh, aku teropong ko jugak. jgn lupa miskol. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@tim
aku tau ko yakin dengan aku. hahaha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
cik ros pun kata aku seumpama fahrin? ekceli fahrin yg mirip aku. entah apa pasal fahrin tu mirip aku. haha..

akhir2 ni ramai blogger yg kata blog diorang ada malware

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Finaz Jaafar
cik finaz nampak di mana? aku nak siasat. haha..

15minit tp tutup sebelah mata. percayalah daku

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
yeah.. cat jugak yg memahami :P

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nurr Kasih
superzoom, boleh wide+tele. gambar tu kawan yg ambikkan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d_LA
tak perasan muncung macho aku?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Eyka
gurau la. 15minit tu sampai aksi romantik selesai pulak. haha

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

15 minit??????????

amboi...nanti ketumbit bijik mata

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

15 minit??????????

amboi...nanti ketumbit bijik mata

Adzriel AB berkata... [Layan!]

cuci mata ye... ciss..! he..he..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@sicKo^
ok. nanti aku pm ko. haha.. gurau ja. aku tak snap gmbr yg tak sesuai. pecaya la

ctpayong berkata... [Layan!]

Percayalah, semua tu 'ter'pandang saja. Aku tak pandang banyak kali pun. Cuma pandang sekali saja, sesingkat 15 minit.

15 mins tu bukan sekejap...berapa kali kelip...dosa tau SASA

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Adibah Ishak
gurau la. haha

tsaicoutic tranmorphersys berkata... [Layan!]

ohhh singkatnye 15 minit...hahahaha

laziras berkata... [Layan!]

bukan 1 jam ka geng?

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

SESINGKAT 15 minit???
hahahahaha

misSbLurRy berkata... [Layan!]

xde pix pantai ke

dilaOHdila berkata... [Layan!]

shuntek pantai ni, kat mana erk
Syok tengok photographer ngan lens panjang ni, cayyo

diana berkata... [Layan!]

akak dan maisara pernah didatangi lelaki yang pegang kamera macam kamu ni kat tepi pantai.cuba2 nak ambk gamba kami yang sedang nak buat istana pasir.akak nampak besor je dia hala lensa kamera tu kat istana pasir kami..
lawak!!entah berapa banyak gamba dak maisara comot yang dia ambik.
hahaha..
tapi..kenapa pantai??
kenapa tak tesco??

~najwa~ berkata... [Layan!]

15 minit? haha, boleh buat 100 cycle putaran kepala dan mata ;)

kalau beg bekal tak kalis air - makan bubur kuah air masin le jawabnya ;)

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

bro pakai len jenama apa.mantap je nampak dan macho sekali....

mIss pUrplE berkata... [Layan!]

waarggghhh ! smart !

hotaku berkata... [Layan!]

haha
lucah itu seni

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@putERi-kAtEk
dah tumbuh ketumbit pun

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@misSbLurRy
tiba2 tanya pantai. konpem menyampah nampak gambar budak lelaki dalam tu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@dilaOHdila
syok tengok? aku tau cik dila dah jatuh cinta. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
nanti dia jual gambar maisara. kak tegur la jangan ambik pic orang sembarang. tp kalau minta kebenaran dah kira sopan la kan :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@~najwa~
masih lagi tak sampai ke tahap membawa bekal nasi berenang ke laut. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cayril Ikhwan
itu lens tamron 18-270mm VR. macho dengan rambut serabai bro. masih di tahap masalah kejiwaan buat masa ni

Amy Syaquena berkata... [Layan!]

tanjung aru , nice place lame tak gi sana

aqim berkata... [Layan!]

wah,bro gilerlar..congrtulation..
im still new dlm bidang blogger ni..nak mntak tunjuk ajr boleh??

Cimmah Immah berkata... [Layan!]

tgk la saya punya pic yg latest..komen2 la sikit..xpakai dslr pon..hehehhee

ciskek berkata... [Layan!]

rambut spesel giler. sama mcm kawan aku. hehe.
makan hati ke smpi kurus cam ni

chunna berkata... [Layan!]

LOL ha!!... btw, bila dtg semporna? shot pulau segala pulau plak!