online counter

14 Februari 2011

33 Maaf, Aku pergi

[Autopublish] Beberapa hari lalu aku tak sempat ronda blog faveret aku sebab sibuk merayau ke sana sini. Petang semalam akhir outing dengan rakan-rakan. Sebelum tu, aku sempat menyelesaikan satu permintaan untuk memotretkan keluarga kakak kepada Encik Ijal. Maka merayaulah aku bersama keluarga tersebut di kawasan berbukit yang indah.

Wajah sepotong baby berwarna dan hitam putih, ada kaitan dengan entri yang akan datang. Tak baik aku pamer potret diorang kan. Kecuali gambar outing suka-suka boleh la kan. Kau dah jual baju, kau tak boleh pakai baju itu melainkan kau diberi kebenaran untuk pinjam. Bila dah pinjam, jangan suka hati kotorkan.

33 Komen:

Encik MamaT berkata... [Layan!]

sayu je muka.. hehe..


awat sepotong baby.. hehe

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

matanya bercahaya.

hidungnya berair.

baru lepas menangis kah dia?

tim berkata... [Layan!]

ada pula sepotong baby..
ingt kek ka apa

heheheh

Adzriel AB berkata... [Layan!]

betullah tim... sepotong baby! comel!
ingatkan sasa nak ke mana tadi.

ghost writer berkata... [Layan!]

tengok tajuk mak eii..biar betul sasa nih.

baca entry,spoil rasa sayu pagi isnin.hahaha

Sumandak Kinabalu berkata... [Layan!]

Selamat merayau-rayau :)

sicKo^ berkata... [Layan!]

aku taktahan ngan ayat ko.. sepotong baby.. wahaha

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

wah keluar outing ke? best3. tunggu pic outing :). bening mata baby.

efa berkata... [Layan!]

outing mana tu?awat sepotong baby huhu mcm sodih aja huhu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Encik MamaT
gurau ja bro :)
baby sayu sebab nangis tu

Biela berkata... [Layan!]

wajah sepotong baby ?! nice :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Robot | Sakti
dia nangis bila aku pakai exnernal flash tu. takut la bila nampak benda pelik

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ghost writer
tak tau mau letak tajuk apa bro. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nurr Kasih
nanti ada masa aku upload dlm entri seterusnya :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@efa
outing kat tepi jalan :)

d_LA berkata... [Layan!]

pergilahhh..kalau tidak..kau akan menyesal

NAJ HEBAT berkata... [Layan!]

menyanyi:

aku pulang, tanpa dendam.

sob sob.


=.=

ctpayong berkata... [Layan!]

ermmm...ok
ada apa dengan photo itu?

nko buat orang xsabar la

sabar kak ct...sabar!

Hanis Azla berkata... [Layan!]

sukalah qoute yg kat bawah gambar tu..

syafiQakarim berkata... [Layan!]

sgt mendalam la beb

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d_LA
mcm iklan pulak. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@NAJ HEBAT
ko apa pasal pulak siap nyanyi lagu so7

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ctpayong
apa yg buat kak ct hilang sabar tu? haha..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Hanis Azla
kak, padahal ayat tunggang langgang dah dalam tu :P

~fisha~ berkata... [Layan!]

1st time singgah sini. nati datang lagi. byw, i love baby!! suke!^_^

white rose berkata... [Layan!]

hai sasa...
lamanye tak jumpe abg sasa...

hahahaha...

maaf laa, aku tak jual baju...
aku jual spin tudung je...

hahahaha...

diana berkata... [Layan!]

sasa..
mata anak dia coklat ye..

diana berkata... [Layan!]

eh!!anak dia ke??
asal boleh je..hahahah

ibuintan berkata... [Layan!]

salam maulidur rasul ...sasa..

kalau dah pinjam jangan lupa pulang balik tau

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
aku nak shoot gambar dan jual gambar. gambar dah jual tak boleh buat sukati. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
mgkn sebab tema warna kamera aku dgn flash tu sekali :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ibuintan
lupa tambah ayat tu. hehe..

salam maulidur rasul :)

laziras berkata... [Layan!]

dia terkejut tgk muka ko yg macho gila, tu pasal dia menangis geng