online counter

09 Februari 2011

31 Entri Syok Jadi Bahan Bacaan

Entri jalan lurus oleh Iqa. Direct to the point memang senang baca dan faham. Adakala tersirat, nak orang tanya dan korek sendiri. Cis!

Entri ringkas dan padat oleh Kak Diana. Tiap hari entri bersembang tapi direct sound tanpa liku-liku. Sesekali ajak mengumpat. Ringkas dan pedas jadinya. Meriah sebab aku pun join mengumpat sekali.

Entri bentuk cerpen oleh Nasz. Membaca kisah hidupmu umpama membaca novel ber-episod namun aku mampu berkomunikasi dengan wataknya. Oh, dulu aku tak skema tapi dah tiru stail menulis Nasz.

Sungguh aku juga ingin bermain bahasa bersama biskut. Cabar diriku jugak untuk bersastera. Biskut apakah dia? Oreo? Aku mahu makan intinya dahulu. Sekarang dah jadi 'Penulis Hantu'.

Entri grafik Robot Sakti. Maaf, aku teringat Zack Zukhairi. Bezanya Robot Sakti tidak menyeksa batin wanita semalaya. Robot Sakti fun adakala funny.

Entri meriah Cik Ros Putih. Saspen memanjang. Kau jangan tak tau, dia tu ustazah. Nakal sungguh.

Entri selamba dan horny. Tak mau sebut, sensitif agaknya. Nakal hingga pecah perut. Suatu fakta, wanita lebih ramai tinggal komen dalam tu. Ehem-ehem..

Entri fotografi semua aku suka. Terutama yang Encik Sasa buat tu. Entri yang tak cun tapi sebenarnya hensem. Kamu suka yang macam mana?

Ekceli ada ramai lagi, tapi aku dah lega menulis setakat ni. Lupa masalah. Sekian.

31 Komen:

syafiQakarim berkata... [Layan!]

entri jalan lurus..?
hahaha lurus la sgt.
haha. tett ;p
tengs ye sasa.

d_LA berkata... [Layan!]

wahhhhh...dla kenal robot sakti je kot..nt nak gi serang dorg pulak la..

kira kekuri berkata... [Layan!]

err..semua jenis entry di atas best d baca :D

AIMAN berkata... [Layan!]

wow.. suma best2 :P

Catherine- berkata... [Layan!]

last sekali tu macam musykil betul aku...;p~ tapi memang menjadi idola ku jugak tu nama...ehehe..

bah,jgn lupa baca entry ini http://catherinepipigebu.blogspot.com/2011/02/saya-masih-virgin.html

dan jgn lupa vote ok! kasi vote pulak 10 lagi bagus :)

Dayana Nasir berkata... [Layan!]

entri fotografi bagi contoh diri sendiri. LOL.

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

malu...


*sambil main-main jari

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
jalan lurus dan singkat lagi

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d_LA
ok, boleh la kenal2 :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
wah idola? haha..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Dayana Nasir
gurau aja la. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Robot | Sakti
malu gaya manja agaknya

white rose berkata... [Layan!]

hahaha...
meneka- neka aku sape ustazah tuh???

agak terkesima sampai aku nak makan nasik goreng pun tak jadi...
miahahaha...

part photografi tu aku mmg syg giler kat mamat tuh...

dia selalu jadi mangsa "KENAKALAN" aku...

miahahaha...

thanks yee...
aku hargainya...

aLieF si Muncung ManiS berkata... [Layan!]

untung nya mereka di atas sbb di back link oleh bro sasa ni..bila la alief nak jadi mcm mereka ni..tak ape bro sasa,,alief akan usaha lagi sampai berjaya supaya blog alief pun akan maasuk dlm entry bro suatu hari nnti..btw,,semua blog di atas tu best dan santai...terbaek..

ghost writer berkata... [Layan!]

dan sasa yang punya kombinasi antara teknik kamera dengan kisah lewat photo2nya masih mampu menyelitkan suatu pengajaran dan nada yang sangat sinis...tidak saja secara santai tapi minda sekali dibantai...

Nyssa Nuar berkata... [Layan!]

eh...Sasa lupe letak lg satu.. Entri Ngek2 n kadang2 gedix aym.. Kadang emo terlebih.. Sape ek?? Eh, NN la..ahahaha..=D

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
orait ustazah wr. tak sangka cik ros kenal mamat tu. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aLieF si Muncung ManiS
aku tak la sehebat yg ko sangka bro. entri atas dasar persahabatan. lg pun diorang mmg best! alief pun best. next time ada idea saja la aku selitkan nama jgk :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ghost writer
berkarya dgn kisah di balik foto hingga melalut2. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nyssa Nuar
lain kali aku buat la. tajuk seorang geng blogger aku yg sangat emo gedix aym. haha.. lebih kontrobesi lebih banyak referer ke blog NN. dah tu diorang kenali sendiri

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata... [Layan!]

haha, they are all the best..semua perwatakan yang anda nyatakan terhadap mereka sgt betul sbb selalu jenguk blog mereka:)
eh, ada celah nama sendiri jugak? haha

Hanis Azla berkata... [Layan!]

akak pun suka cara cara tulisan diana.. direct sound yang memang kena pada tempatnya.. Itu yg best tu..

aLieF si Muncung ManiS berkata... [Layan!]

yeah...bro,,smoga kita mnjadi rakan blogger yg saling bertukar ilmu dan pendapat..yeah!!!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@FIFIEY LYCHEE MARATION
saja gurau nak awet muda. orang lama kata. ikut aja :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Hanis Azla
lagi best sbb semua blogger boleh masuk cadangan dan pendapat sekali. walau aku tak pandai bg pandangan terbaik tp idea bercambah :)

E.d.Y berkata... [Layan!]

nice...

Sumandak Kinabalu berkata... [Layan!]

Saya suka tulisan Biskut aka Ghost Writer...
Kadang-kadang susah nak faham sebab gaya tulisannya memang kompleks. That why I like it because it can make my brains working and trying to find the meaning behind every lines...

TupperWare Rosak berkata... [Layan!]

lawanya blog aku is aku :)
nice!!

diana berkata... [Layan!]

dia pun
nak jugak selit nama sendiri..
haih!!!

Nasz berkata... [Layan!]

Me?? Haha~ Tak sangka nasz ni berjaya membuat Encik Sasa dah jadi skema. :p Ehem ehem. Part fotografi memang terbaik! I loikeeee~

dirty dozen berkata... [Layan!]

n3 yg best ialah n3 yg kita sendiri susah nak faham..hahahaha..