online counter

08 Februari 2011

29 Doakan, Keluarga Dilanda Musibah

Sukar untuk menghidu malang yang bakal menimpa. Namun musibah cekal dihadapi kerana itulah ujian yang kita tempuh sepanjang hidup di dunia. Kesusahan hidup membina keteguhan iman mahupun sebaliknya. Kesenangan membuat manusia bersyukur ataupun alpa. Tempoh kehidupan kita di sini adalah ujian semata-mata dan ganjarannya bakal tiba.
Aku shoot foto kenangan Hari Raya kampung tahun lepas.
Semalam keluargaku dilanda musibah. Abang mengalami kemalangan jalan raya. Aku doakan semoga dia sembuh seperti sediakala.

29 Komen:

beaty berkata... [Layan!]

semoga cepat semuh.Kita doakan jua ni sasa..tabahkan hati ya sasa

Encik MamaT berkata... [Layan!]

salam takziah... semoga abang kamu cepat sembuh... harap tiada apa2 masalah :)

AfiQ berkata... [Layan!]

salam takziah,, sabar eyh..bnyka2 kan berdoa.. insyaallah, di permudahkan segala urusan,,,, aminnn...

fadhdeela berkata... [Layan!]

Semoga cepat sembuhhh!! aminn

Meh singgah: Safee Sali Berhijrah!!

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

takziah bro.
semoga abang lu cepat sembuh.

amin..

FariehanIbrahim [LBC] berkata... [Layan!]

smoga semuanya selamat n everytim gonna be okay. insyaAllah.
doa byk2 er.

d_LA berkata... [Layan!]

ada hikmah di sebalik kejadian..takziah taw..semoga tabah menghadapinya..semoga abang sasa cpt sembuh oke

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

Salam takziah..banyakkan bersabar. Insya-Allah ada hikmah di stp kejadian. Semoga abg sasa cepat sembuh..

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

semoga semuanya selamat.....jgn isau eh sasa.....

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

semoga keadaan semua selamat...

samizul.net berkata... [Layan!]

Salam..

Kemalangan, teruk kah bos? Uhu -_- Apapun, aku doakan moga cepat sembuh n keadaan pulih kembali sediakala..

Hanis Azla berkata... [Layan!]

malang memang tak berbau.. harap2 abang awak sembuh segera.. InsyaAllah..

tim berkata... [Layan!]

tabahkan hati sasa..
semoga abg cepat sembuh

Aliff Azham berkata... [Layan!]

alamak accident..harap semua okay lah, smoga cepat sembuh! kami para blogger mndoakan yg terbaik :)

ghost writer berkata... [Layan!]

malang tak berbau...

doakan sama untuk saudaramu(brother)supaya tidak ada apa yang teruk terjadi dan semoga dia kembali dengan kesihatan yang lebih baik..

My New Life Begin.. Be a good Wife, daugther , Eldest sister and Future Moms.. berkata... [Layan!]

semoga cepat sembuh abg mu SASA,.. AMin ya Robb..

Finaz Jaafar berkata... [Layan!]

hope everything will be fine=)

white rose berkata... [Layan!]

ptut la kau senyap...

aku doakan juga supaya abg kau sembuh sperti sediakala & kembali cergas mcm biasa...

musibah itu ada hikmahnya...

sama2 laaa kita berdoa...

Adzriel AB berkata... [Layan!]

moga cepat elok.. sama2 kita semua doakan. amin..

Catherine- berkata... [Layan!]

moga abang cepat sembuh ya...

NAJ HEBAT berkata... [Layan!]

Abang ipar.. sembuh2 ya.

Nanti kita main bola sama2. Nak?

diana berkata... [Layan!]

akak cukup seriau dengan berita2 tentang kemalangan ni..
semoga cepat sembuh la ye..
kalau ada luka2 tu
mak akak kata banyak kan makan limau..
ye ke??

sue unnie ;) berkata... [Layan!]

hope everitims oke oke saje yep.. insyaallah..

ainn arif berkata... [Layan!]

semoge cepat sembuh .. :)

si para para berkata... [Layan!]

semoga selamat semuanya...
hadapi musibah dengan penuh sabar....

syafiQakarim berkata... [Layan!]

insyaallah semua selamat.
byk byk berdoa ;)

chunna berkata... [Layan!]

semoga family awk diberi kekuatan dan ketabahan menghadapi segala ujian.

sy hanya mampu berdoa utk abg awk. semoga cpt sembuh.

Allah bersama org2 yg sabar.

Nasz berkata... [Layan!]

Aku sudah lambat membaca entri ini. Apa khabar abangmu? Semoga dia cepat sembuh. Teruskan berdoa. (:

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
dah beransur sembuh. semoga kecederaan dia pulih seperti sediakala :)