online counter

28 Februari 2011

47 Aku Mahu Berhenti

Dalam usaha untuk mencapai sesuatu, kau sering temukan jalan buntu. Sesekali perit yang menimpa. Mengatur strategi daripada plan A ke plan B. Sekali lagi buntu. Wajarkah kau berhenti?
Ini kisah hidup aku. Aku temukan cara legakan perasaan melalui cetusan grafik. Karya ikhlas luahan hati Sasa. Ceh, jiwang gitu. Aku tensyen, lama aku tak mengadap blog. Sekian.

47 Komen:

apezs shah berkata... [Layan!]

salam

lor kenapa tuh.

ghost writer berkata... [Layan!]

berhenti sementara bukan berhenti terus..

teruskan berblogging bro selagi ada peluang.

Eyka berkata... [Layan!]

wah2~ ayat yg hebadd~ nak berenti buat ape! eyka ada la..eyka syg awak tau! huhu..T.T

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

bro...rilek dulu...tenangkan fikiran anda.....

kira kekuri berkata... [Layan!]

kalau aq plak melegakan perasaan dengan melukis..

beaty berkata... [Layan!]

sasa x sangka ko ni kan jiwank jua...bagus bah ni ada tempat meluah perasaan

sicKo^ berkata... [Layan!]

Grafik ko power.. Klau aku legakann guna grafik gak, jadi conteng2 lar.

diana berkata... [Layan!]

tensyen??
dua sebab je..
~perempuan
~duit..

buku yang cakap.

mr_mrs mikko berkata... [Layan!]

nah..knpa ni..
jgn jiwang2 eh..
hihih...
;)

syafiQakarim berkata... [Layan!]

usaha tangga kejayaan.keje
gila kot nak benti time da ramai
follower yg setia.
tu lah.ingat kau kwen.senyap je.
tup tup cerita nak benti.byk
tanggungjawab kot.?hee

Nyssa Nuar berkata... [Layan!]

apesal lak nih bro?

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

berusaha utk melepasiny :).chaiyok

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

haish~~~

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

haish~~~

So Shy Lady berkata... [Layan!]

takpe, dahulukn mn yg pnting, dik!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@apezs shah
ws. masalah yg ko hadapi sblm ni agaknya sama :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ghost writer
mungkin berhenti mengadap blog seketika sbb ketidaan mood

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Eyka
tengs eyka. mula bersemangat balik :P

samizul.net berkata... [Layan!]

Biasalah transformasi n reformasi tu, ehe.. Masa n pengalaman yg diharungi mndewasakn kan..? XD

samizul.net berkata... [Layan!]

Emm, dari komen2, rasanya acah ja tu mau berhenti. Sebenarnya, 'Pause'. LOL

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cayril Ikhwan
sedang me'rileks'kan diri. tq bro

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kira kekuri
dulu suka melukis. tapi tak boleh melukis bila ada masalah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@beaty
brutal pun dalam hati ada taman. fotografi pun boleh lupakan masalah tapi tiada masa outing kan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@sicKo^
hentam kromo bro

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
nampaknya setakat ni kak dianan ja yg paham maksud entri aku ni. dua2 pun ada kena-mengena.

tapi tak kisah la. aku boleh tersenyum baca komen yg lain

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
mana ada kata berenti main blog. hehe.. ada benda tu bila selalu tak menjadi patut berenti kan?

fRaMe+LenSeS berkata... [Layan!]

wahh.. sanat style okeh cara kamu.. ;) first time jumpa orang macam nihh.. ;))

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@samizul.net
bukan berhenti blog bro. berhenti buat sesuatu plan yg sering gagal

~najwa~ berkata... [Layan!]

by the way, gmbar tu menarik..bila part tang "by sasa" - ada tanda love... heheh, jiwang!!!!!

ibuintan berkata... [Layan!]

tu lah kan ibu dah suruh kahwin... taknak, tunggu dulu..

lepas kahwin mesti hilang tensen tu...

Catherine- berkata... [Layan!]

sasa kau bingung kah apa kah?`

ok,kopi tenom aku x dapat2 lagi ni
:(

eh,header aku dah tukar.lol
next header baru aku refer ko ok. ;p~

laziras berkata... [Layan!]

bila lampu merah berhentilah, bila lampu hijau jalan semula.

ctpayong berkata... [Layan!]

itu adalah satu rasa yang normal.
penat? rehatlah! tapi kamu pasti mahu teruskan bila penat sudah reda.

gud luck sasa in whatever you do.

chunna berkata... [Layan!]

chillex bro..
tarik nafas dalam2.... hembus.

bawak segala masalah dalam sedutan nafas dalam. sebyk mn masalah sedalam itu la sedut nafas. lps tu HEMBUS!!!! do it dalam tafakur sepertiga malam. paling xpn, lps subuh sblm terbit fajar..

terapi jiwa. try la=)

d_LA berkata... [Layan!]

jgn berhenti sasa..kalo rs letih, rehat je sari dua, pastu sambung balik..dla kalo tensen suke bersukan dan melukis..hehe

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

jangan berenti sasa.....xbest la kalo sasa xde...sapa nk komen blog awin kalo mcm tu...huhuhuhu


=,=" sedih

Raji berkata berkata... [Layan!]

yeah lain orang lain caranya ;D
tapi bgus gak luahkan cmnih
kreatif2 :D

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ibuintan
alahai, ekceli itu la masalah yg aku cerita dlm ni ibu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
aku bukan di tenom sudah. dah sampai ostralia ni. hehe.. kalau header sedia dah cun, aku x mau tolong buat suda

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ctpayong
bagaimana kalau penat menghadapi masalah lain? rasa tak mau mengulangi kesilapan yg sama walaupun sudah mengatur strategi

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@chunna
tq, selalu buat mcm tu. sesekali bila penyakit jantung aku mendatang, kena tarik nafas panjang jugak

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@putERi-kAtEk
masih tak berenti blogging la. berenti nak buat satu hal tu ja. masalah peribadi. tp skg ni tiada mood mengadap blog

a t i E n a b E r n ! berkata... [Layan!]

sasa !! nak behenti belog ke ? JANGAN....... hahahaha ... ptut laa atien BW kat blog sasa .. mcm x ade entry lagik .. huhu ...

white rose berkata... [Layan!]

ade tnde lope by sasa...
muahs, aku suke...

noraauliyya berkata... [Layan!]

dugaan... =)

akhma berkata... [Layan!]

colourful..blog...!!! nice...

Wan Zulqhairi berkata... [Layan!]

hebat...!... menarik!!!! sangat cantik