online counter

19 Januari 2011

25 Wang Percuma daripada Samizul.net

Tadi aku dapat RM30 dari blogger Samizul.net. Ekceli kredit henpon. Taklah banyak mana, tapi seronok jugak dapat percuma kan. Semuanya berpunca daripada benda ni kisah duit percuma Sasa (Amaran keras! pautan ini akan membawa anda ke weblog yang lain. Bekayful!). Tengkiu Encik Samizul.

Pertama sekali aku minta maaf dengan samizul.net sebab 'ter'edit header kau ni sedikit. Masa aku ambik header kau ni, aku terkejut dan saspen sebab ekceli gambar tu kosong saja. Maknanya tajuk blog yang terpampang tu sekadar daripada aplikasi blogspot la kan. 

Maka aku edit sedikit agar gambar tu ada kena-mengena dengan samizul.net. Orait soalan bonus, sematkah aku tacap header ni? Sebelah kanan nampak kosong. Tadi mau letak jata negara. Tapi aku dah mula malas.. 
Aku 'ter'melalut sedikit. Baiklah, samizul.net dah berbloging sejak tahun 2008 lagi ketika menelaah di UMS. Blog putih ringkas namun banyak iklan churp-churp. Bukan nak review, cuma memperkenalkan. Ok, beliau juga bukan gay. Maka para gay jangan cuba menggoda.

Aku ada cadangan sikit tapi aku malu-malu kucing. Almaklum aku blogger baru dari dia, cis lupakan ja la.  Nasib baik aku lebih hensem banyak.

Lagi satu hal, siapa yang suka folo-molo tu? Kau jumpa orang yang betul, samizul.net. Cuma adakala lambat sikit la kan, macam aku la kan. Aku nak bagitau kredit RM30 tu ekceli aku menang contest samizul.net. Sekian.

25 Komen:

diana berkata... [Layan!]

meh sepoloh hengget kat akak..

Catherine- berkata... [Layan!]

mahu jugak!!!!!!

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

tahniah sbb jd pemenang. klu tau, hari2 jugak diterjah tu..hehe.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
haha.. bawak sini nombor

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
ok cat pun bagi nombor

Fuziani JSR berkata... [Layan!]

Tahniah...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fuziani JSR
thanks kak :)

biskut berkata... [Layan!]

uish..RM30 tuh banyak tuh.leh guna laju-laju sebab free kan...haha.conrats lar bro.

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

wohohoho

dapat kredit free.
tahniah der.

hehehe

yangyuyu berkata... [Layan!]

org yg dikata oleh wr is me

komen anon xde kena mengena dgn sy

wr print screen komen anon tapi tak print screen my komen in this entry,

http://bungarosputih.blogspot.com/2011/01/jangan-paksa-mengkritik.html

sebab kalau print sreen my comment people will know the truth..since ure wondering saja sy clarify di sini...(nampak di chat box wr) people kena dengar 2belah pihak baru la tidak bias

peace

NAJ HEBAT berkata... [Layan!]

oh. Aku tak pernah tahu mcm mana mahu buat header. keh keh keh.

Buat kan? *buat muka comel* wink3.

p/s:
Sajak ke? lalala~

yangyuyu berkata... [Layan!]

yg heran, dia yg mula2 serang sy, tetiba buat entry mcm dia pulak mangsa....punca semua ni sebab dia sentap sy remove dia di fb...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
haha guna laju2. masih tak boleh jgk. kena hargai setiap saat. ibarat hadiah iklhas la katakan :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Robot | Sakti
haha.. tengs bro

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@yangyuyu
ops.. sory tak sangka dunia blog ni sekecik ni.

setiap org punya karakter tersendiri.

aku tak sedap hati bila aku ada 2 rakan yg bermusuh. hopefully boleh diperbetulkan nanti.

komen anon tu agaknya sgt melampau. baguslah bukan akak yg buat :)

sory ya, mgkn aku tak patut dan tak layak berkata2 mcm ni. harap tiada sesiapa tersinggung. aku masih mahu berkawan dgn kak yangyuyu & jgk wr spt sediakala

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@NAJ HEBAT
eh seingat aku blog ko dah ada header monster kaler biru tu apa? kalau tiada, aku pasti membantu :)

yangyuyu berkata... [Layan!]

sy takkan komen jd anon, komen sy ada lepas anon tu, 3komen, proudly guna my id..wr bersalah sebab tu dia bersunguh2 minta maaf di blog dan msg sy di fb, nak sy print screen? kang sentap lg ya ustazah...masakla kau wahai ustazah, cr pasal dgn sy..kalau sy nak, sy boleh buat entry membalas serangan ustazah, tapi saya taknak cemarkan blog saya dgn entry sebegini yg nyata kebudak2an

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@yangyuyu
alamak jgn la mcm ni. minta maaf agaknya aku makin burukkan keadaan pulak. ok dah la

E.d.Y berkata... [Layan!]

nak topup free gak..topup kering dh ni..huhu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@E.d.Y
ok jom cari contest bagi topup free. haha

white rose berkata... [Layan!]

meh bagi aku topup skali...
miahahaha...

ha, menang jugak kau join contest...
berbakat tu...

samizul.net berkata... [Layan!]

Salam..

Muahua3! Ala, contest besa2 je.. Nda lah lumayan mana..

Aku nda sambung edit header tu sebab tu gambar wallpaper default Ubuntu. Nanti isu pula, ehe.. Jadi, aku biar kosong ja..

Cantik o kau buat header tu.. Boleh upah lah ni watkan aku header.. Aku malas eh mengedit2 ni, hua3..

Bah, apa yang kau suggest tu? SUggest ja bah.. Apa pula mau malu2 kono, ehe3..

u/p: Ada juga pula konflik di blog mu ni, ehe.. Serangan Anonymous?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
ini contest mudah. hanya perlu jadi pak guard blog aja. pesan la kat samizul.net buat contest lagi

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@samizul.net
haha.. aku x tau pulak gmbr tu ubuntu punya. terpaksa la ko membikin lagi.

tapi klu ko offer, aku on ja. ko ckp ja stlye mcm mana. untuk kawan2 teh tarik kedai mamak ja. haha..

aku pun baru tau. harap diorang akan ok nanti

www.samizul.net berkata... [Layan!]

@Sasa Al-Sharif Iyup Ubuntu punya, ehe.. Owh boleh bah tu kalau kau mau teh tarik kedai mamak ja, ehe. Nantilah bila2 kalau ada keperluan. Sekarang kau relaks2 dulu layan edit yang lain, ehe3..

d(^^,)

Jadi juga kau turun SKML lepas balik tu..?