online counter

06 Januari 2011

38 Plan Sambutan Tahun Baru Yang Malang

Bukannya aku sengaja untuk membiarkan Cik Awek datang dari jauh-jauh dengan hanya terpaksa keluar bersama kakak dan adik. 

Cerita yang sangat mudah, hujung tahun lalu rancangan dengan Cik Awek untuk menyambut tahun baru bersama tidak tercapai. Aku pulak tak mau ketinggalan untuk ambik gambar firework sempena coundount tersebut. Namun akhirnya aku sakit.

Siap aku dengan jarum sepanjang dua inci menusuk di urat lengan, dengan benda cecair yang tergantung di sisi kepalaku. Perasaan seram sejuk hingga menusuk ke sendi tulang ini sangat menyeksakan aku sehari-hari ni. Ah! Kenapa kulit aku menjadi sensitif? Gosok sedikit pun akan terluka. Sakit tahu!!

38 Komen:

Dayana Nasir berkata... [Layan!]

tunggu tahun baru 2012 nanti pulak ye.

Faaein Himura berkata... [Layan!]

alahai.. takpelah.. dah nak sakit nak buat camne.. skang dah smbuh la yer? =]

white rose berkata... [Layan!]

laaaaaaa...
berapa botol air masuk?

teruk laaa sakit kau nih...

follow up laa ye...
jangan biarkan...

kesian kau...
jaga diri baik2...

echah mashuri berkata... [Layan!]

skrg dah sihat sikit ke?jaga diri ye:)

mr. whimsical berkata... [Layan!]

omg shar, ko sakit apa?huhuhu.get well soon bro!moga 2011 ni kta smua dpt rezeki lg bagus.take care okay!

~NieZa~ berkata... [Layan!]

aikkk..sakit plak..
get well soon ya ^^

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

patut la sonyap aje...bro sakit ape...

biskut berkata... [Layan!]

masih sakit lagi ker sasa...baru tau hari nih.get well soon sasa.

Nasz berkata... [Layan!]

Bro!!! Kenapa kamu? Dah baik belum? Get well soon ya bro! Makan ubat!

Catherine- berkata... [Layan!]

sian aku...

merindu~


ciss!!!


sasa~ sihat2 la selaluuuu

diana berkata... [Layan!]

tak sihat lagi ye..
berehat je dulu sasa..
kami tunggu..:)

mimizuzuhaha berkata... [Layan!]

dah sembuh?

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

oooo..
takpelah, kesihatan tu lebih penting.

Ekha Miranda berkata... [Layan!]

nice blog..=) if freecsingah2 la..

ejai_ej berkata... [Layan!]

uiks.. lu saket mender bro sampai masok air2 bagai nih?

Muarif berkata... [Layan!]

kawan follow back yach. terimah kasih

aisya berkata... [Layan!]

haha. hospital mane nie? cepat sembohh ehhh. nnty br bleh sambut new year :P

ibuintan berkata... [Layan!]

salam sasa,

masih tak sihat ke?

moga cepat sembuh

ferra ferro berkata... [Layan!]

bunyi macam denggi je ? get well soon !

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

semoga Allah memberi kesembuhan.Get well soon.

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

semoga sasa cepat sembuh

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

semoga sasa cepat sembuh

Afzainizam berkata... [Layan!]

=====,o00o Pon..Ponn..Ponn
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Woooo ko ok ke broooo dah baik ke.... moga cepat sembuh sepenuhnya


kami doakan keafiatan pada kamu.... Amin

FOOTPC berkata... [Layan!]

ada hikmah di sebaliknya...tanpa di sedari Allah telah menjauhi kamu daripada kemungkaran yang kamu tidak sedari....

hasrul hassan berkata... [Layan!]

Salam .. uh kenapa?

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata... [Layan!]

aduhh kesiannn..

jann sinuja berkata... [Layan!]

get well soon ya :)pastuh baru boley merempit

syafiQakarim berkata... [Layan!]

patut la lama gila tak update.
hilang ke mana tah.
selamat tahun baru en sasa.
semoga cepat sembuh

~najwa~ berkata... [Layan!]

oo.,patutla diam je, sakit rupanya. apsal? denggi ke apa?

anyway, get well soon. (ke aku terlambat?) ehehe

New Hope berkata... [Layan!]

biasalah kerja gomen mesti selalu sakit ;p

SK CINA JADI PILIHAN

E.d.Y berkata... [Layan!]

kesiannya..xpe, kat malaysia ni setiap perayaan ada bunga api

fadhdeela berkata... [Layan!]

Kita pun xg celebrate! duk umah sbb penat kemas umah PINDAH!!

im following u :P

Meh singgah: Juara Lagu 25 xbest!

efa berkata... [Layan!]

ala ciannya...tak pa mana2 pon ada bunga api hoho..btw get well soon...happy new year walau dh lmbt duk nk wish hoho

Halia Kentang @ Annpaan berkata... [Layan!]

get well soon yer

tsaicoutic tranmorphersys berkata... [Layan!]

aiseyman..xpe bro..pape hal kesihatan pnting....chill

Faaein Himura berkata... [Layan!]

sudah baik ke belum?
moga cpat2 smbuh n cpat2 update.. =]

samizul.net berkata... [Layan!]

Salam.. Adei, nda ku sangka sampai masuk wad demammu ni.. Sedih aku nda dapat tolong apa2 masa tu.. -_-

misz pinky FARHANA berkata... [Layan!]

rse cam nk jd model