online counter

14 Januari 2011

41 Gambar Hitam Putih Paling Cool

Semalam aku lepak rumah kawan aku. Saja jalan-jalan sebab dah lama tak jumpa. Kau tahu bukan  yang aku sangat pentingkan persahabatan. Maka semalam hingga lewat subuh bersembang.
Kedegilan kita, kenakalan kita dahulu. Jangan pernah kau lupakan, kawan. Ini kenangan kita. Kita pernah berada di sini.

Pagi tadi aku buka blog di cafe, kemudian nampak Kila Punk Rocker kawan baru aku telah tag untuk sertai contest "pic hitam putih paling cool". Kau tau aku jarang join contest, tapi kali ni layan lagi!

Kalau nak join klik saja banner si gadis bermata coklat tu. Aku pun baru kenal dia semalam setelah follow dia. Syaratnya:

1. Jadi follower (selesai)
2. Letak banner dan link ke blog si gadis bermata coklat (selesai)

3. Buat entri pasal contest dan berikan idea hadiah yang korang nak kalau menang RM100 tu.
~Baiklah, aku nak tambah gift tu untuk beli trigger flash, aku mengidam nak buat teknik strob. Bolehkah idea macam tu?

4. Tag kawan-kawan yang mesti nak join contest ni. (selesai)
Yang tak tertag tu maaflah, sebenarnya aku penat. Tapi kalau nak join, silakanlah. 

5. Tarikh tutup 1 Mac 2011

41 Komen:

echah mashuri berkata... [Layan!]

perghh..cntik la pic.:) gudluck ya!huhu

diana berkata... [Layan!]

semoga berjaya sasa..

Catherine- berkata... [Layan!]

student ko meh?? punyaaa laaa...

yang di tengah tu..ada bakat jadik playboy! hahaha

gud luck!

dayya dayyanna berkata... [Layan!]

alahai, comel betul dak2 tu posing. pssstttt. yang baju itam tu sweet lah. heheh. :P

Faaein Himura berkata... [Layan!]

wah.. memang pic yang kool.. hahaha.. lawak budak yg paling kanan tu.. good luck yer..

err.. faaein tu aku ke? hahahah.. [uat2 tanye la plak kan.. ] =P

tq yer tag2 ni.. inshaAllah.. sempat nanti eden join..

white rose berkata... [Layan!]

kakakaka...

kau bikin lawak HITAM PUTIH kat aku nih...

nampak gayanye aku kena skodeng gambar2 hitam putih aku ni dlu laa beb...

thanks ye TAG aku hanya disebabkan aku selalu je MENANG...
miahahahaha...

tak kuasa nyaaahh...
miahahaha...

miss keila berkata... [Layan!]

hahahaah..thnx dapat name bari 'kila punk rocker'...pic tu mmg lawa..;)

miss keila berkata... [Layan!]

*baru

jann sinuja berkata... [Layan!]

happy lucky ya!!

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

Cute je gambar.. Teringat zaman sekolah dulu. selalu kene buli dengan orang yang kerek. ciss!


Btw good luck! :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@echah mashuri
tengs ya :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
suka2 kak. kalau menang best jugak

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
wah, x baik la ko cakap gitu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@dayya dayyanna
tajam betul mata. dia memang femes :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faaein Himura
betul la aku tag kamu :) itu kamu faaein

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
nanti kalau menang, cik ros buat la GA pulak. bagi aku menang :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@miss keila
sebab aku ada dua orang kawan yg bernama kila :)

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

sasa masuk contest bkaitan dgn gambr2 aja....

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

nice der..

gengster time sekolah ni.
hahaha

biskut berkata... [Layan!]

budak2 yang jadi model tuh mesti telah ko suh dowank beraksi...hihi

cool jer dowank,sportif siutt...hihi

aku harap ko menang sasa.

syafiQakarim berkata... [Layan!]

pict yg budak2 tu.
budak yg hujung tu..serious kacak.
ada num dia tak.?hmm

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@F.a.S.h.E.e.H.a
jadi kenangan fa. nanti bila jumpa kaki buli tu mesti jadi kawan pulak. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@putERi-kAtEk
ish mana ada. sesuatu yang buat aku eksaited nak join la atau sebab aku suka orang yang tag aku untuk join tu.

suka bukan bererti cinta ok. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Robot | Sakti
haha, tak baik bro. diorang bukan gangster.

diorang happening generasi baru harapan negara yg perlu dibentuk sebaik2nya

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
itu gaya asli dari diorang la bro. bukan saja2 shooting ni. masa ni diorang bergambar untuk kenangan selepas suatu majlis di sekolah

E.d.Y berkata... [Layan!]

good luck bro..:)

zaty luvlianncezzz berkata... [Layan!]

nk try gak la

btw u pn gud lux taw

Afzainizam berkata... [Layan!]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Assalamualaikum
Aduiii dah tertinggal banyak entry kat sini.....maaf atas sebab tertentu amat sibuk sikit sesejak ni...

menarik tuuuuuu... tapi camner lahhh nak buat gambar hitam putih tuuuu.... tak pandai lerrrr

aku kalau buat fotocopy boleh lahhhh tang nak jadikan gambar hitam putih agak dungu sikit belum belajar lagi lerrrr

saYuri berkata... [Layan!]

ahaha..muke msg2 xley blaa ni sasa..nk2 yg belah kanan tu..muncung kemain..yg tgh tu mcm x redi je, tup2 org da amek pic...yang kiri tu, knon2 segan plak..ngeh3..

neway, gudlak sasa..suke ko pnye keje nie..agk2, bile ak plak msuk lam kamera ko ea??wakakak

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

nurr kena tag?? hehe tak tau la ada gambar best ke nak join ni :).

Nice. hehe jawapan standard. bagi nurr gambar yg simple dan nice. yg sukanya subjek mempunyai mood yg berbeza2 dan cool. nway good luck Sasa.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@zaty luvlianncezzz
gud luck too :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Afzainizam
haha.. its ok bro. kalau tak pakai mode kamera boleh pakai software bro

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@saYuri
candid la yuri.

memang sesuai jadi model muslimah. kalau ada kesempatan aku ok ja

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nurr Kasih
join la. byk pic hitam putih nurr yang menarik tu :)

Nasz berkata... [Layan!]

Haha~ Comellah budak budak tu. :pp

IxoR@ berkata... [Layan!]

hitam putih warna kehidupan....

gud luck!

siti fatimah berkata... [Layan!]

bnw cantik ! :) hee

tengs sebab join ! good luck ya :)

apisv2 berkata... [Layan!]

gudluck2;D

EB berkata... [Layan!]

Salam..
Waa gmbr lawa...
Tahniah² shortlisted!!

**::CIKNUURUL::** berkata... [Layan!]

salam =),.uit,dtg dr blog siti,.gdluck,.dh listed as top 25,.hehe,.

erinn kechiik berkata... [Layan!]

gud lucks n congrats anda masuk list 25..