online counter

23 Januari 2011

29 Award Berlambak 2011

Award berlambak ni aku terima daripada Kak Fuzjee penulis blog Cetusan Seikhlas Rasa. Aku mengikuti penulisan blog Kak Fuzjee sejak tahun lepas. Blog yang diisi dengan cerpen, artikel  ringkas dan diari. Kak Fuzjee seorang yang supportive dan spoting. Cuma kebelakangan ni dia kurang aktif sebab ada masalah. Pernah dia ceritakan di entrinya.

Macam-macam award la kan. Aku pun tak tau award apa entah. Janji aku dah entrikan backlink kepada Kak Fuzjee. Harap dapat bantu mempromosikan blog Coretan Seikhlas Rasa di sini.

Seterusnya award-award ini aku majukan kepada siapa entah. Banyak award yang berbeza-beza. Aku pun tak tau kepada siapa yang patut aku tag.

29 Komen:

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

fuhhh...manyak nye..mintak satu

white rose berkata... [Layan!]

semuanya xde 1 pun yg kau kasik...
yg lain ade, award CINTA SAHABAT tuh...

bila aku teringat entry yg aku buat tuh, tan ayat jiwang laa...
memang xbole blaaahhh...
hahahaha...

ni kak fuzjee ni org yg rajin buat awat...menghargai rakan2 blogger..

mantop laaaa...

AtiEn berkata... [Layan!]

sasa :wow !! byk nye !! ........ germ nye tgok award2 tuh !

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cayril Ikhwan
ambik ja bro. ambik semua la

d_LA berkata... [Layan!]

perghhhhh...dasatlah...ni x artis lg ni..tahniah2

RusdianaUsman berkata... [Layan!]

bnyk tuh. .
tamaknye. .hahaha!!=)
bagos2. ! makin bnyk makin bagos kan? kan? =)

Syam berkata... [Layan!]

Tahniah Sasa :)

diana berkata... [Layan!]

baru awal tahun dah dapat banyak award..
kalau jadi artis ni memang boleh menang
artis paling popular la..
hehehhe

biskut berkata... [Layan!]

wallah!sangat 'ramai' award2 mu sasa...kalau jawab tag leh jadi rally sepanjang minggu nih...hihi

Fello Ariza berkata... [Layan!]

thun ni konfirm rembat anugerah bintang popular.. :P

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
aku pun menghargai kan. haha.. tapi aku tak pandai tunjuk la. kau percaya tak?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@AtiEn
tak payah geram2. ambik ja. dgn ini memberikan award berlambak kpd atien. haha..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d_LA
artis kampung pun dapat award kan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@RusdianaUsman
yeah, sungguh tamak aku. haha.. siapa suru bagi award banyak kat aku. aku rembat la semua. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
boleh la dapat undian lima bijik. haha.. versus berjuta2 undian

Fuziani JSR berkata... [Layan!]

TQ Sasa kerana sentiasa sporting... akak rasa award2 tu lagi nampak comel bila disusun begitu....

E.d.Y berkata... [Layan!]

pergh..banyak giler..kalah datuk siti ni

aibaks berkata... [Layan!]

bagus la ko ni bro.. sekali semua award ko taruk.. hehe

apezs shah berkata... [Layan!]

wah banyaknya AWARD...
Macam2 pesen hehe..;)


*apezs follow here~ hit.

iniialahaku berkata... [Layan!]

banyak gila ah...

Izzah | zulkifli berkata... [Layan!]

banyak gile award..kan best dapt sume tuh..huhu

btw,nice blog.. =D

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fuziani JSR
orait kak, saja susun untuk jimatkan ruang :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@E.d.Y
kalau datuk siti main blog konpem la sekelip mata jadi blogger femes. memang dah femes pun. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aibaks
mcm tu lagi jimat bro. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Izzah | zulkifli
bestkah? ambik la semua dari aku

♥ eyka elisha ♥ berkata... [Layan!]

byknye awards sasa~
sume eyka xpnh dpt lg..huhu =P

She's retarded berkata... [Layan!]

fuyoo!banyaknya dapat award. hutang awards dah bertimbun dalam kom

She's retarded berkata... [Layan!]

fuyoo!banyaknya dapat award. hutang awards dah bertimbun dalam pc

Adzriel AB berkata... [Layan!]

pening le..