online counter

27 Januari 2011

30 Aku Follow Kamu Balik

Award ini diterima daripada Jann Rempit, telah ditangguh sejak berapa lama entah. Ekceli kebelakangan ini ada ramai follower yang belum sempat aku respon balik. Apatah lagi semalam sejak aku terbitkan entri pasal header Apezs. Woi! Kau orang belasah aku kah? Agaknya geng kongsi gelap Apezs yang datang belasah aku. Tapi maaflah, agaknya mengambil masa yang lama untuk aku respon balik. Tunggu aku.

Penatlah, datang ke setiap blog follower sambil baca entri. Melalui entri kau tu, aku boleh kenali kau. Jika  tertarik, aku akan letak dalam ruang ni. Demikianlah prosesnya.

Seterusnya masa untuk jawab soalan wajib.

1. Bagi ucapan.
Terima kasih kepada yang sudi ikuti aku. Sama ada sebab suka entri aku atau saja nak kena follow balik. Jumpa kamu di blog. Kepada Jann aku minta maaf sebab melambatkan entri backlink ni.

2. Berikan 4 ciri-ciri lelaki/wanita idaman untuk dijadikan suami/isteri..
  1. Baik hati, peramah dan penyayang.
  2. Berfikiran matang, pandai berdikari.
  3. Periang dan pandai jaga perwatakan.
  4. Ingat Tuhan.

3. Berikan 1 tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan..
Kalau Cik Awek marah, kau buat dunno ja. Kalau kau perokok baik kau pekena sebatang sambil buat muka cool. Ok terus terang aku tak arif bab ni.

4. Pernahkah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta..
Pernah tapi lupa. Maksud ayatnya lebih kurang macam ni. "Andai dia jodohku maka satukan kami dan jika dia bukan jodohku bawa dia jauh dari fikiranku". 

5. Letakkan 10 link pilihan anda dan beritahu mereka telah memenangi award ini..
Aku kena sampaikan award kepada blogger yang guarantee follow back. Namun aku tak guarantee tapi aku akan tag mereka yang pernah aku follow dan mereka follow aku balik.



Follow dengan ikhlas. Mudah saja, kau suka blog dia? Kau follow. Tak minat? Jangan follow. Berbaloi follow diorang sebab boleh kongsi ilmu, pengalaman, info, kongsi gelak ketawa dan kesedihan.

30 Komen:

CakapBisa berkata... [Layan!]

bagus2.;).. hehehehe.. balik kg kau CNY ni?

syafiQakarim berkata... [Layan!]

peh.tiba2 rasa mcm ayat kau matang.
haha.oh,aku mcm ada ciri2
wanita idaman tu.haha.. ;p
oh,nanti aku bole ajarkan tips
pujuk2 awek.oh yeah..

mcm ada link blog aje.? ;p
nanti pasti akan buat oke.! ;)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@CakapBisa
ya tuan, u come to my home ok

Azura Ani Salaim berkata... [Layan!]

wah, nice entry geng :)

biskut berkata... [Layan!]

mekasih banyak-banyak sasa.aku doakan juga semoga kau bertemu jodoh yang terbaik dalam hidup kau.

jann sinuja berkata... [Layan!]

akhirnya...mesti dah bersawang award neh kan..hahaha~~

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

thanks bro tag aku..ingat jugak ko kat aku yer..aku di setelkan juga tag ni

d_LA berkata... [Layan!]

tahniah2..pnh dpt gak award neh ^__^

✰ bintang| HATI ✰ berkata... [Layan!]

=D menandakan saye membace blog anda ;)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
matang la sangat. aku tag ko tu. wajib jawab.

tips nak pujuk awek tu buat dalam entri seterusnya pulak. sebab mesti explen dgn aku byk2 ok

white rose berkata... [Layan!]

no.2 tu aku dah MEMANG LAYAK kan...
miahahaha...

xpela, buat simpanan premium jadi la...susah2 kau tebuskan je...
miahahaha...

(haaaa...bedebuk sebijik)

no.3 tu aku percaya...
berdasar ciri2 seorang lelaki yg ade pada kau, kau mmg suke menyimpan, tak suke nak umum2kan...
pastu kau MALU2...
hahahaa...

no.5 tu aku pelik, ntah nama sapa laa yg no.9 tu...
jika aku kenal, aku rasa nak bagi KISS kat dia...

miahahaha...

ok, AKU TERIMA AWARDmu...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Azura Ani Salaim
tengs zura. entri merapu ja la

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
semoga kamu jumpa jodoh yg terbaik jugak. Amin

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@jann sinuja
sory la, hampir bersawang dah. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cayril Ikhwan
aku masih ingat bro

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d_LA
tengs. tahniah utk kamu jugak

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

thanks sasa. aduhh byk tag yang tak tertunai lagi hehe. Insya-Allah diusahakan :).

diana berkata... [Layan!]

wakaka..
akak suka tip mengekal kan hubungan dengan pasangan tu..
hahahah..


terima kasih tag akak :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
haha.. tak pasti lagi betul ka tak pernyataan cik ros tu. tapi betul la aku malu-malu kucing. tapi lebih byk muka tak malu.

terima award dan jawab soalan wajib

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nurr Kasih
haha.. sama jgk di sini. selepas ni masih banyak lagi tag bersawang yang perlu dijawab

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
orait kak. tips ikut sukati aku ja

Mr.IX berkata... [Layan!]

award bersyarat erk....

Selenia berkata... [Layan!]

I like your blog!!!...fantastic!!!
Come on http://selenia-levolchanel.blogspot.com

Kiss Selenia

aliefcmoi berkata... [Layan!]

hahaha..ni la entry yg aku cari selama ini...aku follow,,,u follow aku balik...hehe..aku follow sbb ur cool blog and yg kedua of kos la sbb nak bro follow aku balik..kah3x

kata kila berkata... [Layan!]

terbaik dari ladang

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aliefcmoi
hah, macam tu yg kau suka? aku respon lambat ok, nak kena respon yg terdahulu tu. penat aku

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kata kila
betul tu, aku baru balik dari ladang getah tadi. penat aku menoreh

Adzriel AB berkata... [Layan!]

http://adzriel.blogspot.com/2011/01/follow-menambah-teman.html

Fello Ariza berkata... [Layan!]

ehehe..tq bro.. aq bru prasan... aduyaii..rajen bg award kt aq..huhu

nuur an nor berkata... [Layan!]

saya antara orang yang bertuah sebab sedi di follow oleh kamu.hihi..sonok sgt.thanx.biasalah saya budak baru.so perlukan sokongan orang2 mcm kamu