online counter

29 Januari 2011

35 Aku Dirisik Dua Wanita

Mereka tagging backlink untuk aku. Lina Ramsah dan Catherine. Tujuannya juga adalah untuk menjawab soalan-soalan wajib. Ya, aku sedar diriku begitu hensem sebab tu diorang risik dengan soalan-soalan ni. Cik Cat soalan kamu berbeza, aku ambik soalan Lina ja ok? 

~Dua soalan tentang blog~
1. Nama blog anda dan sebabnya.
AKU is AKU atau aku adalah aku. Tajuk mengarut sempena kecetekan idea.

2. Kategori blog anda ;personal, photography, food, place, fashion etc...
Peribadi, fotografi, info.


~Soalan rawak~
1. Warna kesukaan anda.
Hitam, merah, ungu.

2. Kenangan indah zaman kanak-kanak anda.
Semuanya menarik semasa zaman kanak-kanak.

3. Lagu kesukaan sepanjang zaman anda. Link daripada youtube.
Air Supply - All Out of Love

4. Lagu terakhir anda dengar.
Tak ingat

5. Lagu kegemaran anda ketika bersenam/bertugas.
Tak suka dengar lagu ketika bertugas dan dah lama tak bersenam.

6. Lagu yang akan anda dengar ketika hendak tidur.
Estrella pun ok jugak.

7. Orang terakhir yang anda sms.
Cik Doktor Jiwa

8. Percutian menarik yang pernah alami.
Percutian terbaik dalam bilik aku.

9. Makanan dan minuman?
Makanan Kampung adalah terbaik dan air putih jernih.

~Favorite quote~
Do what u wanna do, say what u wanna say. Quote ni sesuai untuk orang yang kepala betul ja.

~Foto inspirasi anda~
Karya Ustaz Azhar Idrus daripada Mukmin Photography. Semua aku suka dan jadi aspirasi.

~Foto senyum anda~
Ok fakta, aku jarang senyum lebar ketika bergambar. Gambar zaman belajar kecuali pertama atas tu muka orang tua sekarang ni. 
Aku nak sembunyi muka pun geng blogger jumpa jugak fb aku. Serius, aku terkejut dari mana kau tau? Aku pakai identiti lain tau. Seterusnya aku tag rakan baru aku yang aktif untuk dirisik.


35 Komen:

ibuintan berkata... [Layan!]

laa...ingat kena pinang

white rose berkata... [Layan!]

hahahaha...
aku gelak tengok muka kau...

mula sangkaan aku kau muda laa...
alih2 bila aku baca 2 kali statement kau tu baru aku tau kau dah tua...

miahahaha...

org lelaki ni sukar nak nampak tua la...dia always awet muda...

ceh,ceh...kembang hidung kau tuh...
miahahaha...

ya, aku suka gambar2 dari ustaz azhra idrus tuh...
gambar2 dia punyai makna tersirat & tersurat yg amat mendalam...

naseb baik aku tak kena TAG...

syafiQakarim berkata... [Layan!]

hahah peh..lagu jiwang semua ;p
oh beb..gambar2 menarik ;D

Nasz berkata... [Layan!]

Haha~ Senang jelah bro nak cari. FB kan Jabatan Pendaftaran Dunia. LOL

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

air supply???
yeay!!! ade member!!
ingt kn sy sorg je yg ske dgr lgu2 lame..
lgu air supply msti ade dlm mp3!!
=)

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

hahaha...sasa memang suka di tagg

LadyBird berkata... [Layan!]

gambar inspirasi tu memaukau :)
cantik :D

Sumandak Kinabalu berkata... [Layan!]

hahahahaha...tajuk kemain gempak!
Air Supply memang best, terutama lagu Lonely Is The Night :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@ibuintan
haha.. tak boleh bayang kalau lelaki kena pinang

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
ada jgk yg cepat tua sebab asyik buat muka garang. senyum kan awet muda :)

aku tag orang baru ja. yg masih tak kenal

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
memang la sbb dah tua. dulu zaman remaja byk layan screamo dan post jgk. skg nak jgk tp org akan kata aku buang tebiat

Admin P@P berkata... [Layan!]

Salam.
Kena risik?

Semoga sukses selalu.

TQ

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
aku tak jumpa fb naz pulak. agaknya kecangihan tu bergantung dgn penggunanya jgk kan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♦♦orked♦♦
lagu memori zaman kanak2 tu. mana boleh lupa. best kan. semua lagu dia aku suka

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@putERi-kAtEk
suka di tag tapi malas jawab soalan. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@LadyBird
itu hasil tok guru ustaz azhar. dia salah seorang idola :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Sumandak Kinabalu
aku suka semua lagu air supply. tapi Lonely Is The Night dan goodbye tu antara yg jd faveret jgk :)

honeycherrylemon berkata... [Layan!]

hehehhe...

aisya berkata... [Layan!]

bru teruja nak rse nasi minyak.hahaha

biskut berkata... [Layan!]

lagu-lagu kontemporari memang best kalau layan time nak tidur..

air supply-all out of love..aku pun suka layan.

kira kekuri berkata... [Layan!]

suka tgok tuh gmbar inspirasi, hee btw,thanks 4 tagging nnti akan d jawab:DD

alyn shahrom berkata... [Layan!]

saya suka dengar ceramahh ustaz azhar idrus;)
gelakk je.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aisya
ibarat dipinang orang pulak

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

hai abang sasa

hehehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
haha.. ok, dah tambah lagi seorang yg sejiwa

d_LA berkata... [Layan!]

perghhhh..percutian dlm bilik paling best yer..mmg xleh lawan..

errr..apakah sy ditag?hehe..InsyaAllah nt akan dijwb..tq yer ^__^

yad'z berkata... [Layan!]

huuu... tajuk bikin panas jek bro.. hehehe

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

muka Sasa ada macam kaer AF la sekali imbas. hehehe ;)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d_LA
lepak dalam bilik terbaik beb. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@yad'z
jangan la marah. gurauan aku memang kontrobesi tahap gaban tp aku bukan penjahat kan :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@F.a.S.h.E.e.H.a
dah biasa dengar kawan-kawan kata mcm tu. tapi sikit ja yang kata aku mirip brad pit.

gurau ja

~najwa~ berkata... [Layan!]

tajuk suspen..ahahah!!

nissaadam berkata... [Layan!]

huhuhu...kurang memahami pada mulanya..

a t i E n a b E r n ! berkata... [Layan!]

sasa:wahh ! tenggss sasa tag atien..atien akan wt entry tok nie .. awk jgn lupe bace .. =)

a t i E n a b E r n ! berkata... [Layan!]

sasa :atien daa wat entry untuk nie..rjin2 laa m'jgok .. hu3 ..