online counter

07 Disember 2010

29 Tukang Skodeng di Awal Muharam

Itulah dia manusia di sebalik blog ini menonjolkan diri. Itu aku sedang syok sendiri di hadapan cermin. Seorang yang sangat hensem. Setakat tunjuk dahi aja mesti kau dah perasankan kehenseman aku. Saja tak tunjuk muka takut pulak ramai yang jatuh cinta dan follow blog aku sebanyak 3 kali. Yang dah terlanjur nampak muka aku, itu rahsia kita. Shhh...
Gambar hitam putih jadi pilihan agar kau semua tak nampak wana kulitku yang putih melepak. Seperti biasa sebab dan alasan yang sama.

Dah puas bagi orang menyampah, maka aku nak ucap selamat tahun baru dan salam Awal Muharam kepada semua geng dan rakan maya. Semoga persahabatan kita berpanjangan. Aku pun tak tau sampai bila aku main blog ni. Main blog sebab sunyi. 

Walaubagaimana pun, kita tetapkan azam baru dan hasrat yang perlu dicapai sempena tahun baru ini. Semoga azam itu dapat kita laksanakan dan hasrat tercapai. Semoga dipermudahkan. Amin...

29 Komen:

~NieZa~ berkata... [Layan!]

salam awal muharam juga!
(^_^)
azam bru sy mau ada dslr cam ko
hahahaha
bulih ka tanam azam cmni???
(~.~)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@~NieZa~
boleh la.. semua mau DSLR.. memang suatu fenomena

Catherine- berkata... [Layan!]

poyo betul la budak nih!


sepak kang!


kopi tenom aku mintak kirim setahun x sampai2... dekutssss~

eeeeeeeeeeeiiiiiii

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
bluwekk.. jeles.. weh, kopi tenom suda ku kirim melalui sungai. ada kasi kacip fatimah sekali tau

syafiQakarim berkata... [Layan!]

salam awal muharam babe.
moga tahun ni lebih baik dari sebelum
doa kan aku pun.
hmmm..

hasrul hassan berkata... [Layan!]

Salam maal hijrah ...

Gambar hitam putih jadi pilihan agar kau semua tak nampak wana kulitku yang putih melepak. Seperti biasa sebab dan alasan yang sama.

Hahaha .. statement mati ni.. tak leh nak komen balik statement ni... hahahaha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
ok beb. semoga perjalanan hidup dipermudahkan. Amin.. apa azam baru?

white rose berkata... [Layan!]

hensemkah kau?
sanggup hitam putihkan diri kau?

oh, sungguh ku teruja...
miahahaha...

well, selamat datang Maal Hijrah...
semoga tahun ni sasa kawin dgn dr jiwa...

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

Salam awal muharam. Aku pernah nampak muka sasa. Kalau nak biarkan jadi rahsia, belanja mekdi. Har har har

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@hasrul hassan
tu la pasal. tapi stetmen tu tiada kena-mengena dengan fotografi. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
alamak soalan membunuh. susah nak jawab.

cik kak doa2kan lah.. susah jugak kawen sorang keja kutub utara sorang lagi kat kutub selatan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@F.a.S.h.E.e.H.a
tak best la macam tu. sikret la, pliss.. nak jugak pesan dengan abang mekdi tapi kampung aku takdak mekdi. sangat terpencil

Afzainizam berkata... [Layan!]

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Salam Maal Hijrah" 1432H/2010M.
MEMANTAP UKHUWAH, MEMPEKASA UMMAH.
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

wooooo aku nak camera ko tu tak kiralah macam mana sekali pun nak gakkk

Afzainizam berkata... [Layan!]

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Salam Maal Hijrah" 1432H/2010M.
MEMANTAP UKHUWAH, MEMPEKASA UMMAH.
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

gua nak skoldeng plak lu ..... am,acam tak ade pun nampak dari celah-celah blog ni

biskut berkata... [Layan!]

yo..aku tahu ko memang ganteng pon bro..terus semangat!

New Hope berkata... [Layan!]

,salam maal hijrah

BRAIN DRAIN

diana berkata... [Layan!]

terima kasih..
selamat tahun baru..
semoga hidup kamu sentiasa dirahmati..

Fuziani JSR berkata... [Layan!]

Salam Maal Hijrah Sasa.... Semoga kita bakal menjadi insan yang lebih sempurna.
Akak balik kampung... tu sunyi dan senyap jer. Buat kenduri khatan anak yang bongsu sekali.... baru sampai sabak petang tadi...

Tommy Andre Nekkoy berkata... [Layan!]

Man in the mirror ?

IxoR@ berkata... [Layan!]

Sasa...

Pondok tu sedang dlm pembikinan...

dah siap nanti, cik pora publish nak?

hehehe....

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Afzainizam
skodeng la.. ko pi skodeng awek buat apa skodeng aku.. haha

n@m@n berkata... [Layan!]

oh lens!hhe..tak de budget beli lens lagi

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut

bro biskut sudah nmpk aku. tapi entri memuji diri ni gurauan ja. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fuziani JSR
patut lama menyepi. selamat kembali berbloging. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Tommy Andre Nekkoy
yes it is. you figure it :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@IxoR@
ok kak pora, nanti ku tengok pondok yg dah siap. hehe

nur berkata... [Layan!]

salam maalhijrah too .. dihari ke3 hijrah ni..
ALL IN ONE

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@n@m@n
rilek bro, manalah tau ada job. hehe

mimizuzuhaha berkata... [Layan!]

tulis blog ni kadang best, kadang rasa nak campak lam tong sampai pun ada dia punya feel