online counter

13 Disember 2010

31 Perbezaan Watak

Ada manusia yang punya dua watak yang berbeza. Salah seorangnya adalah aku. Misalnya dalam pekerjaan kau akan nampak aku seorang yang serius dan tegas. Tapi di luar bidang kerja aku seorang yang gila-gila dan sedikit bongok. Maka kau takkan hairan bila lihat seseorang itu suatu ketika kelihatan kemas, dan suatu ketika serabai rockers. Kau macam mana pulak?
Entah apa-apa, aku tiada idea tapi ingin melalut. Kalau boleh aku teringin lepak dengan geng aku yang gila-gila  masa ni. Dah lama tak jumpa. Agaknya satu malam sembang tak habis. Kalau dah jumpa tu biasanya tak lepas cerita pasal muzik. Kau kena faham drummer otai macam aku ni, tak sah kalau tak cerita pasal benda ni.

p/s: prinsip pasal kerja yang aku pegang sejak zaman study lagi. "Masa main, mainlah sepuas hati. Masa belajar, belajarlah dengan tekun". Masa main jangan sibuk belek nota, masa belajar jangan sibuk main. Boleh begitu?

31 Komen:

ejai_ej berkata... [Layan!]

selalu gak aku dengo masa belajar, belajar bebetol.. masa main pon nak belajar susah la.. kakikan muka tu kang.. hahahhahaha.. takot woo bila akak aku ckp cenggitu.. isk..

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

betul betul betul!!!!! setuju!!!!!!!!!!!!!

sy pun ada watak yg berbeza.... satu mcm kanak2 sikit kalu ada masa. kadang mcm singa...kakakaka

Suriati Suhaimi berkata... [Layan!]

yer betul..
time stdy bleh je celah nk main sket2..
yela kang gler plk over focus kn..
huhuhuhu...
btw nice pic bro..like!

cik selamah kundang berkata... [Layan!]

masa belajar main habis2.bila keje stress.huahuahua.tp main pun jgn lupa nk bljar

white rose berkata... [Layan!]

aku g keje cun habis...
balik umah, terus kepak kelawar smpai besok malam...
hahahaha...

owh, itukah aku?
jangan percaya...kekeke...

cantek arr gitar kau...
mau aku nyanyikan lagu yang kau petik itu?

aku nyanyi tere la, maen gitar xtau...maen rekoder tau...
lagu ape? lagu hapi busdey & pen merah pen biru, u marah i lap u...

kakakakaka...

masa keje aku maen, masa maen pun aku maen2...eh, ape kes?
keje aku, mesti kau paham...
kan?

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

alter ego kah??

jann sinuja berkata... [Layan!]

2 watak berlainan..mmg ade orang yg camtuh..include aku sendiri..kalo orang yg tak rapat ngan aku..diorang ckp aku ganas tomboi2..tapi aku tak cmtuh ehh sebenarnye..org2 yg rapat gila ngan aku tau aku cmne..dulu aku sndiri tak sedar mnde neh..tp bila da ramai org ckp2..lu pikir la sendirik..heee~~

mizi berkata... [Layan!]

aku setuju bro..time keja kita keja..tp main kita main..aku follow kau...sudi2 la follow aku k...leh jd mber..

LuLu berkata... [Layan!]

ehem, die main drum la. same mcm bf i! :D go drummers go!

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

Hahaha. betul. Mesti tak lepas cakap sal muzik.

Sasa, jom undi Fa

http://bpm-undi.blogspot.com/

Klik no 46 yekk! :)

biskut berkata... [Layan!]

gitar kapuk tuh memang vintaj lha bro...ko punya sendiri ker?mesti ko terer petik gitar nih...lagu scorpions satu bro...!

diana berkata... [Layan!]

suami akak kata akak punye perangai kat umah macam dak sekolah menengah..
tapi bila kat luar tiba2 nampak sopan santun macam mak datin..
hahahahah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Suriati Suhaimi
betul, idea ko pun boleh pakai :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
haha.. cik ros keja main2. keja main muzik memang selalu main, main rekoder

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♦♦orked♦♦
wani, abg tak paham

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@jann sinuja
aku boleh nmpk sikap jann mcm mana bila selalu baca entri tu.. nada mesti buat orang takut kan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@LuLu
yeah enjoy tendang drum. masa tengah tensyen memang syok jammin'

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
gitar berzaman ni bro. belum sampai hati memadukan dia. tapi bro, aku tak terer sangat. aku lebih enjoy pukul gendang.

Faarihin berkata... [Layan!]

memang betul la.. sokong dgn prinsip tu.. teringin nak belajar semula dengan tekun.. hahaha..

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

keje-keje..
enjoy-enjoy..

grrrrr...

ibuintan berkata... [Layan!]

setuju sesangat tu.. tambah lagi satu. . masa makan pulun makan betul2 jgn lak masa tu nak bw.. mau kena hempap dengan pc

ctpayong berkata... [Layan!]

disiplin adalah kunci untuk orang yang berjaya.

aReTikZ berkata... [Layan!]

Orang arab cakap.. makan apa kita suka.. tapi berpakaian apa orang pakai.. hehe..

~~ Cik Muda Enny ~~ berkata... [Layan!]

waawww...
ske story u..
but prinsip i..
main jew 24 seven...
yg penting kena succcess..
cozz..i xreti serius..
hehehhee
:))
aww...awwww

Afzainizam berkata... [Layan!]

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
Salam Ziarah buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
adoiiii sorry banyak tertinggal entry ko ni.... bussy sejak-sejak ni....

wooooo aku dulu wat camtu gakkkk ...

masa belajar aku sebuk tidor
masa tidor lagi lah aku tido...

dahsyatkan...

zaL_cdpx berkata... [Layan!]

hihi..dis pic is cool

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aReTikZ
nak tanya bro ni. rasanya kata orang arab tu dah kurang releven, budak2 nmpk aku pakai rockers, diorang pun tiru. rasanya tak sesuai dah kan?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@~~ Cik Muda Enny ~~
main boleh tapi kena ambik perhatian jugak. nanti tak konsentret banyak yang tak masuk

Nasz berkata... [Layan!]

Haiyaaa~ Marilah. Ikut aku main muzik. Aku pun tension kalau asyik disuruh mengadap buku.

.::: Princess MOMOY :::. berkata... [Layan!]

MOmoy pun. Time keje momoy giler-giler sebab keje Momoy nih hypertension and tamo kena buli
sebab nisbah 1000 laki: 1 ompuan.
momoy pun sudah serupa cam laki sudah

pi biler abes keje momoy seorang yang suka benda-benda kiut...suka make-up
haha...kawan-kawan keje yang jumpa kat luar mmg x kenal sebab watak berbeza...wahaha

Jangan luper Vote Momoy yer No. 382 - pilihan 10
Much thx
Undi No. 382 sekarang yer!!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
hehe.. aku tumpang senang naz dah ok :)