online counter

27 Disember 2010

44 Peminat Sasa Sanggup Tunjuk Kemaluan

Pagi tadi aku sangat saspen! Mana taknya bila aku nampak ada follower terbaru tu sanggup nak tayang anu dia dengan aku. Apa dia ingat aku suka sangat? Cis! Ngeri tahu tak! Aku dah la tengah tak sihat ni, ada pulak yang sudi tayang anu dengan aku.


Lagi tak syok bila dia menayangkan pedang dengan aku. Sesungguhnya aku hanya stim melihat kesenian tubuh wanita dan tidak pada lelaki. Lalu dengan pengalamanku bermain blog sejak 2 minggu, aku telah pun menghilangkan dia dari pandangan kau semua di ruang follower itu. 

Namun Kelihatan kelibatnya masih ada di ruang ahli pelawat terkini. Gara-gara dia, aku tak masuk blog aku dari tadi. Cis! Sangat menggeramkan. Blog aku beralih menjadi ruang 18SX. Tidak sesuai dibelek oleh budak bawah umur buat sementara waktu sehingga gambar profil manusia lucah tu ghaib dari situ. Gambar ni dah censored. Yang lain tu, muka-muka hensem dan cun tu semua kawan-kawan aku.


Aku tau Cik Catherine dan Cik Naj mesti suka. Kalau diorang tau, konpem laju datang sini. Dem!

44 Komen:

MAKCEK bukan NENEK berkata... [Layan!]

seram gilaaa .
haha

syafiQakarim berkata... [Layan!]

hahaha oit...kau ni mmg gay terkenal
kot.see..sanggu dia tayang.
hahaha.peh...terasa lain.
hahah

Cik Kira berkata... [Layan!]

pernahh gak kejadian ni trjadi kat fb...makoii..terkejut beruk aq..!!!
gila kew apa?? x malu owhh..trus aq
delete>report>blok..habis..
kwan2 aq yg dia add pown kena jg..sbb dorg biasa gna via Mobile,so dorg x nmpak..trus aq report kat dorg..
pelik la manusia xda malu ni =_="

white rose berkata... [Layan!]

kakakakakaka...

aku rasa KAU demam lagi teruk lps nih...
miahaahhaa...

dahsyat sungguh laaa mamat tuh...
agaknya laman KAU ni ade sensored laaa...

aku pun malu2 nak datang sini...
terpaksa aku tutup mulutku yang muncung nih...
miahahahaha...

giler aaahh mamat tuh...
bikin bulu roma aku menggatal je...

kakakakakaka...

♥ MuCUk TembaM berkata... [Layan!]

eee...kalo sy 2,dh lmer block diew

haidi takeAfoto berkata... [Layan!]

hahaha ala biar je die nak follow..ignore je..xde efek pape pun..hahaha ko anggap je la mmg muka die cmtu abis cite!!

pelik ek klu ade org muka cmtu!!hahaha serius aku xdpt nak imagine..koi koi koi...

misSbLurRy berkata... [Layan!]

woooo gangguan sexual tol

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

wahahaha.....sasa ada peminat tetttttttttttt....tahniah!!! wahahahaha

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

gila panggung punya mamat tu...boleh mencemarkan blog yang suci murni nie...adey..

Tok Esah berkata... [Layan!]

hahahha, kurang asam tol!!!

mcm lah sasa berminat kan.. haha

Gathering Blogger Terengganu Meriah

Aflina Affandi berkata... [Layan!]

Amboii , haha . mmg gilee

tsaicoutic tranmorphersys berkata... [Layan!]

perghhh...jadah tul tnjuk pedang....wakakaka..nightmare2

tsaicoutic tranmorphersys berkata... [Layan!]

perghhh...jadah tul tnjuk pedang....wakakaka..nightmare2

Faaein berkata... [Layan!]

hahaha.. gile ar.. ada juga org cam ni ek.. takutnya... hahaha.. mmg patut dilenyapkan.. huhuhu..

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

Hahaha adehh. Batal puasa aku hari ni. Hahaha

Mr. Swift berkata... [Layan!]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
New Hope berkata... [Layan!]

masalhnya kita tidak boleh kontrol siapa yg follow

MBMMBI

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
oit! aku lelaki sejati tau, kau kena dgn aku mesti ko nangis. beza dgn kwn lesbo ko tau. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cik Kira
orang mcm ni takdak keja la ni. aku dah blok dia dari follow.. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
tak la sampai demam. tapi 10kali mengeluh. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@haidi takeAfoto
aku tak boleh nak ignore la. geram ku tengok. baik sunatkan anu dia tu. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cayril Ikhwan
tu la pasal. kesucian blog aku dah ternoda

E.d.Y berkata... [Layan!]

ada peminat gay ko ni....hahha

aisya berkata... [Layan!]

haha.sasa kesiannye ade follower cmtu.

block lah dy.

pastu

g blog dy kalau ade then flag.hahaha

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

demmm..

pedang kecik jer tu.
tak tergugat.

hue hue hue

yangyuyu berkata... [Layan!]

bann la ip address dia..hehe

Catherine- berkata... [Layan!]

hoiiiiiiiii!! tu gamba pusi ka gamba tote???!`

gila dasat kauuu~ dia stim kot tgk bulu dagu ko! kehkehkeh padan muka!

hati2 dengan gay~

AnisZahra berkata... [Layan!]

Scarrayyyyyyyyyyy ! :D

Hanis Azla berkata... [Layan!]

aduhai.. mental betul..

diana berkata... [Layan!]

tu la..
kamu hensem sangt kot..
sebab tu dia goda2 kamu dengan cara gitu..

Panglima Muda berkata... [Layan!]

sekali sekala sebagai kejutan

Tajul berkata... [Layan!]

nak test ja tu..

Fuziani JSR berkata... [Layan!]

Memang ngeri Sasa.... gila kot...

afzan berkata... [Layan!]

aku straight, aku ok! hahaha

afzan berkata... [Layan!]

sasa: seni tu, org putih kata ART. kah kah kah

madam j berkata... [Layan!]

Bgs2...delete je org2 songsang nih...

My New Life Begin.. Be a good Wife, daugther , Eldest sister and Future Moms.. berkata... [Layan!]

ko bom jak dik pedangnya tuh.. mesti jadi pisau tu terus.. wakakaka.. alamak apa neh ayat disorder lg.. haiyaaa

suka cartoon berkata... [Layan!]

peminat misteri tu..hehehehe...
kasi bom atom sama dier..buat malu jer la...

jejak ditinggalkan..

amira berkata... [Layan!]

x pnjang akal ke apa dia tuu .. ksian btol . ad gak mnusia mcm tu ..

Liz berkata... [Layan!]

hujung tahun jengok lah blog saya....follow terus ya

mis twit berkata... [Layan!]

tensen jek...

Affan Ruslan berkata... [Layan!]

erk, sakit mental ke apa tu?
takleh trace dari blog mana ke

Lyna Dinda berkata... [Layan!]

he3x.. ada ker patut !!

efa berkata... [Layan!]

haiyok...ada juga yg macam itu...yerk...geri doh...block ja org cmtu...ignore2 dya...sesuka ja kan...