online counter

19 Disember 2010

49 Maaf, Aku Pergi Dulu

Pertama sekali aku minta maaf kepada pengunjung yang ingin dikunjungi semula blog mereka. Aku tak sempat untuk mengunjungi ruang kamu. Nanti bila ada kesempatan lagi aku akan ronda ruang kamu. Aku berada di kampung sekarang ni. Aku nak melayan perasaan, konon.
Ya aku tau gambar nampak kosong aja. Jadi siapa nak jadi model PM aku ok. Hari tu dalam perjalann balik, aku lepak kejap di sini. Seorang diri ja.  Syok jugak  layan jiwa depan pantai ni kan.

Aku tau la, ada beberapa awek sedang tenung aku yang sedang duduk santai bawah pokok tu. Angin pun sangat spoting sambil meniup rambutku, makin kelihatan hensem la aku ketika itu. Mata ku tutup separuh kononnya nak tunjuk macho. Lalu aku pun semakin layan cool kerana asyik dipandang.

Aku seperti biasa akan pandang semula dan lontarkan senyuman yang sangat menggoda. Baiklah, sebelum kau semua kata aku kuat  perasan, baik aku kata awek-awek tu sedang mengumpat aku yang sedang main kamera seorang diri di situ. Serius aku peduli apa? Ini dunia aku, sebab tu aku senyum saja. Orait aku pergi dulu, mau tengok majlis kahwin kawan lama aku.

49 Komen:

Dayana Nasir berkata... [Layan!]

awek2 tu berharap kau akan tertarik untuk menangkap mereka dalam gambar secara senyap2.

AnisZahra berkata... [Layan!]

Nais photo bro ! :D

tim berkata... [Layan!]

bangunan bateri..!!

diana berkata... [Layan!]

gamba yang cantik..
awan memang boleh menyelamatkan satu2 gambar..kannnnn???

Nasz berkata... [Layan!]

Pelangi!

jann sinuja berkata... [Layan!]

haha~~awal2 lagi dah ngaku perasan..aiyooo~~~btw pic cantik ehh..

white rose berkata... [Layan!]

ptut laa kau mandi lambat...
dah tengahari baru ade bau...

miahahaha...

wangi semata2 nak g kenduri kawan lama kawin...agak kejiwaan kat situ...hahahaha...

jgn lupe amik gambar banyak2...

*cimOt* berkata... [Layan!]

chantek belako gambor..

kekelip berkata... [Layan!]

die nak ngecek suh snap pics r tu..tu yg pandang2..tp malangnya msg mereka smp!..huhuu~

AfiQ berkata... [Layan!]

hiyah! sy dengan tak maluj nye menawarkan diri jadik model!! walau pon muke x seberapa! ahaha

mimizuzuhaha berkata... [Layan!]

Lepak sorang2 kadang layan. Jugak

Shatra berkata... [Layan!]

Cantik pelangi tu..payah dpt peluang cam ni..apapun shoot yg bagus

IxoR@ berkata... [Layan!]

Sangat menggamit perasaan photo ini...

Pernah melakar kenangan di sini.

:)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Dayana Nasir
betulkah? aku agak diorang nak kapel dengan aku la dye. hehe

syafiQakarim berkata... [Layan!]

kau tau..aku suka lepak sorang.
lagi aman.tenang.kadang bawak diri
ke pantai.kadang ke tasik.
ssambil cipta puisi baru.kadang
leka mengalunkan irama dari gitar.
kadang mengambil gambar,dan lukis kan apa terpendam.haha.
ceitt...gila panjang aku bebel.
oh..tc en sasa.im gonna miss u.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
hah, kak diana memang suka awan. awan tu agak penyelamat jgk agaknya. boleh menentukan cuaca dan iklim masa tu, konon.

biskut berkata... [Layan!]

wonderfull!ada perwira pelangi kat situ....great!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
akhirnya ada jgk yg perasan kewujudan pelangi tu :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@jann sinuja
selalu aku tak mengaku. yg ni kira baik la aku mengaku. hehe

LuLu berkata... [Layan!]

nice shot :)) bkn senang nk capture rainbow scene hee

adrenalina berkata... [Layan!]

ark!!!! dah jumpa pelangi!!!! =) suka3x

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
maklum la cuti-cuti mcm ni. ehehe. bayak lepak atas katil. ZZzz

tsaicoutic tranmorphersys berkata... [Layan!]

cun scenery tu bro...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kekelip
hehe.. smp apa tu? suh snap secara percuma ok jgk. dgn senang hati :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@AfiQ
eh bro, ko kan bakal fotografer nanti. fotografer tak payah la jadi model. aku suppoert ko bro. nti ada benda tak paham kita boleh kongsi2 :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@mimizuzuhaha
best tp mcm org terpinggir ja. sunyi la

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
aku beruntung bro, kebetulan lepak tu nmpk ada pelangi nun jauh. sempat jugak la berlaku aktiviti meneropong dan hasilnya pic tu

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

pelangi

cantik gambar ni

:)

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

serius suka pic ni..bukan senang nak dapat pic pelangi tu :)

afzan berkata... [Layan!]

ni kat kk ni eh kalau tak silap?

E.d.Y berkata... [Layan!]

wah..pelangi..nice one

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Shatra
nasib la bos, sayangnya pelangi tu jauh

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
wah, lesboku berjiwa seni. good. hehe..

dah dtg balik la. pergi kejap aja

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@afzan
ya tuan, yang tu menara tun mustapha, bentuk macam bateri

Suriati Suhaimi berkata... [Layan!]

nk jadi model!!!!!
hahhaaa....
btw cantikk..tebaik dr ldg..

Catherine- berkata... [Layan!]

setuju dgn tim. hahaha~ bangunan bateri yaaa....

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

cantik!!!

mkin rindu pd KK...=)

azana berkata... [Layan!]

wa...nice pemandangan....layan sorang2 bes gak kot...ketenangan gtu.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Suriati Suhaimi
fotografer tak payah la jadi model. ko pulak yg kena ambik aku jadi model. hehe..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
pandai pun. cun kan bangunan tu

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

Gambar yang kosong memberi ruang kita menghargai ciptaanNya yang indah. View yang sangat cantik dan menenangkan jiwa dengan kewujudan pelangi yang menambah seri

New Hope berkata... [Layan!]

perasan,,

ASET TETAP AMENO

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♦♦orked♦♦
wani, bila mau datang ke kk?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@azana
tak boleh seorang diri selalu. nanti terlebih feel. sedih memanjang

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@F.a.S.h.E.e.H.a
wah bagus jugak idea fa tu. aku nak bagi alasan camtu ja la

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@New Hope
sesekali perasan dalam blog. boleh kan madam?

mr. whimsical berkata... [Layan!]

bila ko mao ambi sa jd model.lol

ceQ`Julia berkata... [Layan!]

Senang i jd model u la..
hehehe..sory..
i baru singgah ur blog..
Singgah + Follow = Follow Me Back ya
TQ...

Mr. TN_SkY berkata... [Layan!]

ahahaha..kelakar entri ni..nice brO!
dan pic nya cun!