online counter

04 Disember 2010

52 Maaf, Aku Naik Pelamin

Aku minta maaf sebab tak info dengan kau semua. Hari ini aku naik pelamin. Aku tak sengaja sebab aku sendiri tak sangka secepat ini. Penat sungguh rasanya walaupun majlis sekadar santai.
Gambar candid paling mahal. Ya, aku sengaja aplod gambar candid supaya wajah watak-watak staring di dalam gambar ini tidak mampu dicamkan dengan tepat oleh kau semua.

Penat aku naik turun atas pelamin untuk membisikkan posing yang best, gara-gara live band yang membingit telinga menyulitkan komunikasi. Terus terang aku serender dengan kaler kuning. Dah la baju kuning, pelamin kuning, lampu pun kuning. Tak kontra langsung. Akhirnya wajah pun sedikit kuning. Macam mana nak handle ni? Sesiapa boleh bagi tunjuk ajar sikit dengan aku. Oh ya, malam ni aku kena pergi lagi.

52 Komen:

emmy sulizzah berkata... [Layan!]

hehehe..:)

Nyssa Nuar berkata... [Layan!]

wat gmbr jd itam putih..ahaha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@emmy sulizzah
apa hehe? :P

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nyssa Nuar
betul jugak idea nisa tu hehe.. pront gambar back to old skool pulak :)

dobot berkata... [Layan!]

Upcoming raja ni. HAHA.
Taja Sasa al-Sharif :P

dobot berkata... [Layan!]

*Raja

diana berkata... [Layan!]

tajuk nak sensasi aje..
hahah

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

baru nak ucapkan taniah.....

zaL_cdpx berkata... [Layan!]

ingatkan kawen ! 2 yg heran 2 npe cpt sgt update status ! dh 'serender' ke
muhahahahaaaa

d'Fedrin berkata... [Layan!]

Hehehe... Congrats... :)

Miss ... berkata... [Layan!]

edit je gambo tu..ikut selera ko hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@dobot
hehe.. ok ja. bab wording taja ni memang cukup best kedengaran. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
sensasi la agaknya. tapi bab mana yang sensasi tu kak?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cayril Ikhwan
malam nanti aku boleh sampaikan ucapan tahniah dari bro. mesti diorang blur

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@zaL_cdpx
betul la kawen.. orang kawen, aku ambik gambar. serender tapi malam ni dtg lagi ambik gmbr majlis potong kek

beaty berkata... [Layan!]

wow sasa ok juga la...x teruk sangat oo...stil ok ya....

♥ eyka elisha ♥ berkata... [Layan!]

hahaha!xkontra lgsg
pic pon msti plik je jdnye..
pe daaa pngntin neyh :P

Richard C. M berkata... [Layan!]

Bila ko nak upload gmbr ko tgh brsanding pula ni..? Aku blh jd photographer heheheh.

biskut berkata... [Layan!]

sabah lau tadak live band memang tak sah...tuh yg bikin mahal kos kawen..huhu.

LuLu berkata... [Layan!]

eh eh ingatkan sasa yg kawen hihi :D btw nice shot!!

me3rma berkata... [Layan!]

suke entry suspen cam g nieh..hak3

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@d'Fedrin
congrats dengan diorang. aku naik atas pelamin dengan selipar jamban sebab tu aku minta maaf. berhabuk karpet ku pijak

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Miss ...
wedding pic, gila nak edit. ambik 100 keping kena edit 100 keping? haha.. aku serender weh

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♥ eyka elisha ♥
tu la pasal, baik aku ambik gambar tepi hutan kompem kontra kuning dan kehijauan alam dan langit yg biru

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Richard C. M
ahaha.. belum lagi bro. masih berjauhan skg ni. sorang keja selatan sorang keja utara. kalau kesempatan boleh jgk tu nanti. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@beaty
tengs. tapi pengantin macam tidak contrast, terbenam dalam kekuningan kan. mungkin mau berlatih spot metering jgk lagi

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
tu la pasal.. pengantin lelaki yang tensyen. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@LuLu
eh tak la. aku naik pelamin suruh diorang posing. tapi masa tu pakai selipar toilet ja

New Hope berkata... [Layan!]

salam

tahniah :)

klik sini: anti ameno

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

Cute nye wane kuning. Nak buat tema kawen jugak lahh. Hehehe

IxoR@ berkata... [Layan!]

ahhh baru nak sentap sbb kawen tak edar kad!

eceehhh sekali... lain citer plak...

:P

kulanz berkata... [Layan!]

memang susah sikit tembak kalau kaler dia semua sama..
ada try guna filter untuk speedlight?

E.d.Y berkata... [Layan!]

ingat ko kawen..dem

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@F.a.S.h.E.e.H.a
hati-hati dengan penggunaan warna kuning. etlis baju dan pelamin biar kontra sikit. ada baiknya baju pengantin lebih cerah banding pelamin

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@IxoR@
pasal orang naik pelamin pakai sliper toilet, karpet dah berhabuk. kena minta maaf :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kulanz
filter yang diffuser tu? aku belum angkat yang tu. baru terfikir hasil yg mungkin bila ckp pasal diffuser

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@E.d.Y
ahaha.. kawen mengejut agaknya kalau aku yg kawen

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata... [Layan!]

the photo was nice :) thumbs up.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@FIFIEY LYCHEE MARATION
tengkiu

syafiQakarim berkata... [Layan!]

sasa, aku kawen nanti kau jd cameraman
boleh..?serious ni.tp 8 thn lagi la.
hahaha..upah murah sikit oke =D

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@syafiQakarim
kalau kesempatan. ok ja. hehe..

white rose berkata... [Layan!]

hai sasa...
sy busy laa...

turun naek pelamin jugak...
weeeeee...

jangan rindu2 sama abg polis tau...


hahahaha...

take care ye sasa...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
ouh, its ok. haha.. mana ada rindu. cuma nak ikuti episod abg polis dan cik polis yang kelakar tu. haha..

take care jugak cik puan ros putih :)

Afzainizam berkata... [Layan!]

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

EEEEMMMM MMG nampak cantik sekali kalau lencer tu focus mmg nampak cantik....

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

lesungpipit berkata... [Layan!]

hahahha. naik pelamin, nasib baik pelamin tu tak runtuh dek ko.

awin nurin berkata... [Layan!]

hahahaha.....semua kuning, sampin pun kuning....mcm rumah tok bomoh pulak...hahahhaa....tapi kenapa bunga yg pengantin pegang tak warna kuning jugak?hahahahaha......


p/s: kalau sasa, konpem2 la otak dh kuning....hahahahahaha

♥ Princess ♥ berkata... [Layan!]

lain kali pakai hitam je..hohoho

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@lesungpipit
orang hensem mestilah pelamin tetap cool menerima keberadaan aku

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@awin nurin
mana ada otak kuning, otak putih ni, merah jugak kena darah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♥ Princess ♥
hitam ok jugak. pakai sut

Gadis Kampung berkata... [Layan!]

tahniah ye dah kawin...semoga kekal ke anak cucu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Gadis Kampung
bukan aku yang kawen da. hehe..