online counter

21 Disember 2010

31 Demam Sambil Memandu

Aku tak banyak kata, aku demam hari ni. Dah tu aku travel pulak. Aku driving seorang diri selama 6 jam sejak subuh tadi sambil buat dunno depan muka ibu aku. Maksud aku buat-buat sihat depan dia.
*credit to google

Jangan salah cam. Dah demam masih sempat main blog. Addicted tahu.  Eh, ADDICTED kah?  Aku nak rehat kejap. Tulang empat kerat rasa nak lumpuh dah



31 Komen:

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

pigi lah rehat..
sa pon nk dmam suda ni..
musim hujan = musim sakit...
=(

zaL_cdpx berkata... [Layan!]

nape oi ! travel g mne? xlh dok umah diam2 ke r? iskhhh ~

ejai_ej berkata... [Layan!]

hohohoh.. penah terjadi pada aku bro.. walaupon demam, aku still drive. bukan tak caya nak soh hencik wife drive.. tp memang aku tak caya la.. hahahahha semoga cepat pulih bro..

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

semoga cpt sembuh..

Hanis Azla berkata... [Layan!]

take care yer..

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

alololo....cian sasa....hahaha....rest dulu ya bha....

efa berkata... [Layan!]

ala ciannya..travel gi mna plak dh?tak pa mkn ubat ok..get well ok :)

diana berkata... [Layan!]

demam pulak...
tu la...main panas!

biskut berkata... [Layan!]

tetap semangat sasa biar demam...fight back!

owh get well soon sasa

white rose berkata... [Layan!]

aku baru nak sehat,
kau dah demam...

ala, kau kan kuat...
mana bole mengalah...

kalau kau mengalah, susahlah aku...
sape nak lawan kutuk dengan aku...
miahahaha...

dah2, kau tido puas2...
minum air banyak2...

sue@p.l.e.i.a.d.e.s berkata... [Layan!]

get well soon.. ;)

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

musim demam ke sekarang?

semoga cepat sembuh der.
hehehe

M.I.A berkata... [Layan!]

sihat2 la cepat... nk tgk hasil lensa incik sasa lagi....:)

Amy Syaquena berkata... [Layan!]

As'salam..

take care ok n get well soon.:)

p/s: 1st time sampai di sini, amy follow blog nie & salam perkenalan ye..

E.d.Y berkata... [Layan!]

semoga cepat sembuh bro

Suriati Suhaimi berkata... [Layan!]

yoo...same la kite..
gara2 p cuci mata tgk mat2 pakistan photoshoot lam hjn la ni smlm..
myesal xsdh!

yangyuyu berkata... [Layan!]

sama lah, addicted dgn blog sampai masuk mimpi

nora berkata... [Layan!]

ko kena makan ubat tau
pastu minum air putih banyak2

pastu ko kena cepat sembuh tau
sbb aku aku tak nk bejangkit dr ko
huhuhuhu

Halia Kentang @ Annpaan berkata... [Layan!]

6jam drive soranng2??
hebat2x..

LuLu berkata... [Layan!]

ala kesian die. rehat ye. and dont forget to take your meds :)

elyana yazmin berkata... [Layan!]

weh..datang blog aku komen weyh!!
layout baru..kutuk la ape kau nak..keh3x..puji pun xpe ;p;p;p;p

emMJay berkata... [Layan!]

nice blog!! ^^

WONG SIKAMPUH ngoceh berkata... [Layan!]

Selamat siang sob,wah kalo lg deman jangan mengemudi mobil sob,ntar malah nyasar2 he...he...Salam knl sob.Aq udah follow blog ini

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

awek hot tu der.

keh keh keh

diana berkata... [Layan!]

masih belum sihat ye..
nak tidur pasang kipas..
tak payah berbaju..
bagi panas keluar..
jangan pasang penghawa dingin..
semoga cepat sembuh..

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

get well soon sasa! bnyakkan rehat okay :)

*cimOt* berkata... [Layan!]

cepat2 sehat..cepat2 update lagi!!

Nasz berkata... [Layan!]

Aku benci sekali keadaan begitu. Pernah dulu ketika aku sakit, aku disuruh ke sana ke mari. Kalau memandu itu cuma beberapa minit tidak kisah. =.="

Anyway, get well soon, bro! SMILE! (:

jann sinuja berkata... [Layan!]

demam pulak dahhh~~~

New Hope berkata... [Layan!]

6jam drive?

woo 30863 PMR 9A

-u-n-s-p-0-k-e-n- berkata... [Layan!]

harap2 demam itu sudah kebah