online counter

26 Disember 2010

20 Creative Award Daripada Menteri Blog

Pertama sekali, aku belum sihat dah hampir seminggu. Ini sangat pelik, sampai ada yang kata bahawa aku dah kena santau. Maklumlah aku ni hensem, follower twitter 8 orang pulak tu. Aku tak pening tapi badan  lemah tak boleh kena angin sempoi. Seram sejuk hingga ke tulang lutut bila kena angin. Di kala malam aku menjadi udang yang berbungkus dalam sleeping bag.

Baiklah, ini award dari Arie Richi khas untuk aku.

Ok, korang tak payah cakap. Aku dah tau sebab aku hensem aku dapat award ni. Ciskek nampak ni konpem menyampah habis-habisan dengan aku. Nasib baik dia dah bosan main blog.

Akhir kata, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada Encik Arie Richi kerana menganugerahkan award berupa gambar bergerak-gerak ini (Lain kali kirim pingat ke rumah ya, topup pun jadik lah). Sekian.

p/s: masih banyak award yang aku tak entrikan. Aku dahulukan yang dah hampir expired ni. Ekceli entri  tag backlink sebenarnya.

20 Komen:

Afzainizam berkata... [Layan!]

★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)(★◣_◢)★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★
Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...
maaf bebanyak dahhhhh......

wooooo award tu dari En arie richi woooo aku tak dapat pun dia tak bagi kat aku ni... jelous lah aku

white rose berkata... [Layan!]

pelik jugak aku bila baca ayat2 orang yang angkat bakul pastu naek lif, tekan sampai tingkat 14...

dah tu, tak reti2 nak turun lif...

KAU DEMAM SAMPAI TERANFKAT2 ke?


bahaya demam kau ni...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Afzainizam
tu la pasal. dia bagi award kat aku ja yg hensem ni

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
la tu nak kata aku angkat bakul sendiri la tu.

tapi serius la. orang tua2 dekat sini kata aku dah kena santau. aku sempat jenaka dlm blog ni. doakan aku cepat sembuh

white rose berkata... [Layan!]

kau ade batuk2 ke?
abg ipar aku mcm tu jugak, dah dkt 3 bulan masih batuk2...

pi berubat, rupenya kena santau angin...

laaa ni ade kurang2 dah batuk2nya...

kau pi laaa berubat dgn cara kampung atau jumpe darus syifa' ke...

usaha laa yg mana patut...

aku doakan kau cepat sembuh yaaa...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
ada batuk jugak. lagi menjadi bila dah kesejukan.. nanti aku usahakan. aku risau jgk tp saja buat2 cool

dayya dayyanna berkata... [Layan!]

sasa, semoga cepat sembuh. ada pesanan untuk ko kat entry aku paling baru. :P

hurm, cepat2 sembuh ye? :)

Aflina Affandi berkata... [Layan!]

Wahhh , banyak award , Btw , get well soon ! *prihatin kan*

Lina berkata... [Layan!]

follower twitter ko 8 org? byk itu..aku cuma ada dua org..ndatau aku mo buat apa sm durg..hahahaha

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

hahaha......sasa!!!!!!!!!!!!!!!!! kamu buat saya selalu geleng kepala....wahahaha

syafiQakarim berkata... [Layan!]

sasa sasa..aku dah buat fb.hahha.
semalam baru buat.nak batak kejap.
hahahaha..

Catherine- berkata... [Layan!]

SASA KO DA SIHAT KA?? AKU RISAU NIII....RISAU KALO BETUL KO KENA BUATAN ORANG...ERR...HARI TU AKU TERSALAH BAGI NAMA...

diana berkata... [Layan!]

kamu ingat tak entry akak pasal santau tu..
suami akak kan,kalau bulan 12 tak de la dia nak buat aktiviti
makan2 di luar atau berjalan2 tak tentu hala...
nak bejalan boleh pi tesco je..
beli barang dapur..
dia kata bukan nak percaya cuma berhati2 saja..

lesungpipit berkata... [Layan!]

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!!!
tidakkkk!!!!!!!!
ini dah lebih menyampah ni...xpe2..
tenet aku dah ok,siap siap lah ko!!!

oh no..*pengsan

lesungpipit berkata... [Layan!]

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!!!
tidakkkk!!!!!!!!
ini dah lebih menyampah ni...xpe2..
tenet aku dah ok,siap siap lah ko!!!

oh no..*pengsan

lesungpipit berkata... [Layan!]

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!!!
tidakkkk!!!!!!!!
ini dah lebih menyampah ni...xpe2..
tenet aku dah ok,siap siap lah ko!!!

oh no..*pengsan

lesungpipit berkata... [Layan!]

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!!!
tidakkkk!!!!!!!!
ini dah lebih menyampah ni...xpe2..
tenet aku dah ok,siap siap lah ko!!!

oh no..*pengsan

lesungpipit berkata... [Layan!]

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!!!
tidakkkk!!!!!!!!
ini dah lebih menyampah ni...xpe2..
tenet aku dah ok,siap siap lah ko!!!

oh no..*pengsan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@dayya dayyanna
tengs dayya. akan diusahakan petua yg diberi :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Aflina Affandi
tengs aflina. award biasa ja tu. tp biasa pun akan lebih bererti bila orang berikan dgn ikhlas kan :)