online counter

15 Disember 2010

38 Cik Blogger Cinta Sasa

Pertama sekali aku minta maaf sebab lambat sikit respon benda ni. Aku sendiri tidak menyangka aku akan terima ini dari kau. Bukan aku tidak sudi tapi kau harus memahami aku. Ya, walaupun aku belum berkahwin tapi aku sibuk sangat melayan jiwa aku yang cool ini. Namun aku berterima kasih kepada Eyka Elisha kerana sudi memberikan gambar merah ni kepada aku.
Baiklah aku terus terang. Soalan-soalan canggih ni yang membuat aku mengambil masa untuk mempublish benda ni. Aku jawab saja walaupun belum buat ulangkaji.

1. Siapa orang yang korang paling sayang?
Keluarga aku dan Cik Awek

2. Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue?
Paham-paham ja la. Aku tau siapa pembuat soalan ni aku nak tanya dia balik.

3.Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.
I lap u, ulap me. I miss u, u miss me. Tak malu agaknya, cakap aja. Yang tak mampu lafaz adalah berapakah wang hantaran Cik Awek

lepas tue,korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue =)
Bab ni aku segan sikit untuk tag sebab gambar merah tu ada tulis lob. Orait, bukan lob yang gitu-gitu. Sayang kawan la kan? Ya, aku tau aku hensem.

Oleh yang demikian, sudi-sudilah menerima gambar merah tersebut untuk dientrikan. Seperti biasa ianya wajib jawab terutamanya Cik Ros Putih. WAJIB jawab ok! Fuh, penat aku tag semua. 

Yang aku tak tag tu sebab aku faham kamu ada masalah talian sipu macam Ciskek dan Sayuri yang selalu merungut. Tidak lupa yang sedang bizi jugak.

38 Komen:

~NieZa~ berkata... [Layan!]

lalalala
bole aku jwb smua ikt style artis??
"no komen"
kekeke

Dayana Nasir berkata... [Layan!]

fuh fuh..nasib baik nama aku takde

diana berkata... [Layan!]

sekarang jugak akak buat..
tapi publish jam 12 kang..15 orang ja??
sikitnye..

My New Life Begin.. Be a good Wife, daugther , Eldest sister and Future Moms.. berkata... [Layan!]

ok bah kalu ko dik....hehehe..thanks ya..

white rose berkata... [Layan!]

kahkahkah...
bertuah aku rasanya sebab kau betul2 tulis nama aku wajib jawab...

miahahaha...

ape2 pun, aku jawab jugak la walaupun kes ni lgsung xde kene mngena dlm hdup aku buat masa skrg ni...

oh yaa...LOVE IS CINTA...
CINTA IS FASHA SENDAT...
hahahaha...

aReTikZ berkata... [Layan!]

Pergh ~ tag paling jiwang aku pernah nampak.. haha..

mr. whimsical berkata... [Layan!]

ni kali la.uina sasa.blog terbaikla ko ni!ngeeee

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@~NieZa~
ikut suka ko aja.

ok no komen

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Dayana Nasir
nak tag tapi gambar ada lob takut encik boifren marah. hehe

diana berkata... [Layan!]

buat esok la..
line teruk sanagat..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
orait, tadi ingat nak sengaja tambah tag 100 orang. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@My New Life Begin.. Be a good Wife, daugther , Eldest sister and Future Moms..
orait, aku tau kak shizan memang spoting :)

samizul.net berkata... [Layan!]

Salam Bos...

Fuyyoo, aku ingat awekz mana Tag aku yang kau sampaikan.. Rupanya, awekz yang Tag kau pula a.. Muahua3! XD

Mantap Award kali ni. Award dari akujerit.blogspot ni memang bikin aku menjerit dalam hati, hua2. Kali ni L.O.V.E. Memang untuk kurik rahsia ni, oho3..

Papun, terima kasih banyak sebab sudi Tag walaupun ramai lagi awekz cun kiut di luar sana yang bercucuran air peluh pok2 dapat Tag Award, MUAHUA3! XD

Malam ni ramai pula Line ciput. Tempat aku ni kau paham2 ja lah, pa lagi dengan modem Alcatel tanpa USB ni. Harap SchoolNet, tu mo awal pagi. Nanti lambat lagi pula bangun, hua3..

Ok semua, nanti jan lupa tengok jawapan2 aku yang standard skema punya ok! Telus dan Lutsinar gitu XD

Artikel Saya Yang Terkini! ;')
MENYERTAI YOUTHSAYS.COM

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
haha.. apa kena-mengena dgn fasha sendat?

cik ros jangan report dgn abg polis berkuda tau

white rose berkata... [Layan!]

kau tak tengok ke cite CHINTA yg dilakonkan oleh FASHA SENDAT...

aku xlayan sngt sebab cite tu mengarut je...aku xkesah...

yg aku kesah, abg polis berkuda tu sedang dtg...

yeeeeeehaaaa...!!!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aReTikZ
ok, aku sendiri setuju. aku makin jiwang kebelakangan ni. haish!! apakah?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@mr. whimsical
biasa ja la mr. jojie :)

MY HEART berkata... [Layan!]

Best juga kalo dapat tag macam ni kan??


salam kenal ^_^

Fuziani JSR berkata... [Layan!]

Ha.ha.ha.ha.hi.hi.hi.hi.hu.hu.hu.hu....mengilai akak dapat tag yang mmg sungguh membuat akak pening-pening langau ni.... hilang ingatan akak sekejap.... Adussssss!!! Hutang tag biar kelat, payau dan macam2 rasanya tapi wajib juga dibayar... Akak sahut but give me time... mo telan panadol dulu..

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

kem salam kat Cik Awek

keh keh keh

Nasz berkata... [Layan!]

Aiyaaa~ Saya tak wajib jawab kan? hahaha~ malu malu malu. :p

Lina berkata... [Layan!]

Done!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@samizul.net
haha.. orait ja. ko buat subuh nanti. wajib ni

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@MY HEART
seronok eh? janji yang tag tu ikhlas :)
lain kali aku tag ko pulak. kalau aku ingat la kan. salam kenal

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fuziani JSR
kak sahut la award ni kunun. aku ikhlas ni. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Robot | Sakti
orait ja. salam tu dapat pahala. nanti aku describe sikit siapa tu encik robot kalau dia tanya. hehe

biskut berkata... [Layan!]

fuh...memula terkejut tengok ade nama BISKUT tapi hujungnya ada CISMO so aku terselamat..sebab biskut cismo tuh pompuan rasanya..aku sang roman ok bro..hahaha.

lagipun aku mengalami 'pendarahan dalaman' sekarang.aku tengah cuba untuk hentikan.ko faham2 jugak kan.

kalau tag tuh memang utk aku..aku hargai ingatan ko bro,tapi aku perlu pegi skuba.

samizul.net berkata... [Layan!]

OK dah SIAP! Bacalah entri orang ke-14 yang kena tag ni..! Muahua! XD

SASA SUKA MSS?

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

nurr pun dapat juga?..hehe hutang tag yg lepas2 pun tak buat lagi :). nway thanks..

Catherine- berkata... [Layan!]

oklah oklahh...mekaseh sbb akhirnya ko luah jugak perasaan ko pd aku! kehkehkehh... nnt aku buat tag ini yerr...esok! konfem! hari ni belog masih berpuasa.sekian

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
naz pun wajib. sebab aku mau tahu :)

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

wah.... Thanks for the "TAG"!!!!

nnt saya buat ye abg sarip...

hehe

New Hope berkata... [Layan!]

tag

MALAS DAN MANJA HARAP CAKAP SAJA BANYAK

♥ eyka elisha ♥ berkata... [Layan!]

ngeh3..da wt la entry die
thnx yaa sasa ^^

saYuri berkata... [Layan!]

ahaha..sasaaaa!!!..ko mmg memahami kn???tp skg nie ak kt KL..mau pigi tgk angah...so, line agk mantap ye...kui3...

kem salam cik awek~...lalalaa

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@♥ eyka elisha ♥
orait ja. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@saYuri
ayat ja mcm tu, ekceli dah tag pun. cepat jawab.. hehe. line dah ok kan

-u-n-s-p-0-k-e-n- berkata... [Layan!]

pfftt... sikit punya mencabar die punye soalan! ahoy... da cukup kekuatan, akan ku jawab tag ini =) hehe