online counter

12 Disember 2010

17 Blog Walking Tool Versi Baru?

Aku tak pasti sangat apa benda ni. Tapi memandangkan bunyi macam canggih maka aku support la, jugak sebab Ibu Intan pun dah support.
Blogwalking Software New Version
Kau semua nak tau lebih lanjut datang saja ke blog Jiwa Kacau ni. Klik pada banner pun akan sampai ke blog beliau. Dia nak aku info kepada kawan-kawan jugak. Maka di kesempatan ini aku pun tag lah kawan-kawan aku yang kaki BlogWalking ni. Antaranya  Ciskek blogwalking dengan siput, Halia blogwalking laju. Agaknya tu aja nak kena support kali ni

17 Komen:

efa berkata... [Layan!]

nice info..mau pi terjah :)

diana berkata... [Layan!]

apa benda ni ha??
kena ambik tau ni..
tapi untuk yang rajin bw je ke??
akak sedikit malas bab2 bw ni..
hekkk!!!

NAJ HEBAT berkata... [Layan!]

jiwa kacau??

jiwang takde?

white rose berkata... [Layan!]

aik, ade jugak ek...
dahsyat arrr...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
agaknya sejenis mesin yang canggih. hehe.. mengikut apa yg aku faham, dia tengah rekabentuk mesin canggih ni sambil dia nak masukkan blog kita dalam mesin tu. kak datang la cek. aku masih blur ni mcm encik blur tu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@NAJ HEBAT
wekk.. ko dah jiwang tu kira ok la

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
cik ros, benda ni bukan dasyat, tapi benda canggih. aku eksaited nak tunggu kewujudan benda ni. kata encik blur, saksikan kemunculannya.. terasa canggih pulak

Fuziani JSR berkata... [Layan!]

Nak join jugak... Macam bloglarian tu kot...

lesungpipit berkata... [Layan!]

ciskek tenat...waaaaa.ini pun on9 guna ipod touch kat luar...waaa geram tenet kalah ngn siput

biskut berkata... [Layan!]

makin banyak segmen macam nih ek sasa..semua nak laju2 jer nih...tak terkejar lha aku jawabnyer...

putERi-kAtEk berkata... [Layan!]

hahaha...betul tu biskut...semua org nk buat contest la tu la ni la...adoi...pening....

blogwalking ni yg auto ka...tak suka yg auto, menipu...nk yg manual....jujur

LuLu berkata... [Layan!]

canggih sgt ke? watever it is i'll look up for it :)

Halia Kentang @ Annpaan berkata... [Layan!]

wah,,
terima kasih yer bgtau..
thx a lot:)
nk terjah ni..
yeahhh
hehhehee

New Hope berkata... [Layan!]

,ye ke, senang lah nk melawat blog nnt

LKS 4 TPM

E.d.Y berkata... [Layan!]

macam menarik je..mau try la

Lily Al-Jamilullail berkata... [Layan!]

sudah buat..folo kmu

|| a - j . E . E || berkata... [Layan!]

erk aku da tengok macam ok je.. tp yang bloglarian tuh pon aku da semput2 nak mengejar.. huhu camne nih