online counter

27 November 2010

36 Persahabatan Alam Maya

Beberapa hari ni aku tersangatlah tiada mood gara-gara melayan kecelaruan jiwa. Dah banyak benda yang aku buat untuk menjadi rilek. Termasuklah mengetawakan muka monyok aku dalam cermin. Oh lagi satu hal, semalam kau ramai-ramai follow sini ya? Lambat sikit aku ronda kau semua yang berkenaan tu gara-gara mood kacau. Aku pun hairan kenapa semalam ramai belasah follow. Agaknya sebab entri sini kata aku main saham berjuta. Ok, kau dah tertipu. Aku mana ada main saham. Aku manusia pokai tau. Biasanya aku follow balik. Kau tunggu aku. Harap follow ikhlas kan. Bukan pulak kata i polo u polo. Aku polo nak kawan ni.

Oleh itu, di sini ada dua orang geng keras blogger NiezaAzura yang menganugerahkan lambang persahabatan ni dengan aku. Semoga kekal persahabatan kita ya. Pulak lagi, mesti ada soalan semacam exam ni. Maka terpaksa aku jawab jugak tanpa buat ulangkaji.

1. What do you think of Nieza and Azura's blog?
Kedua-dua blog diorang punya konsep yang berbeza. Nieja ni ada unsur kesenian sikit. Sekali tu sempat nampak dia mekapkan adik dia. Memang cun, sesiapa mau mengorat boleh datang blog dia.  Nieja pun kaki kritik entri-entri aku. Makinlah eksaited persahabatan kami, konon.

Blog Azura pulak dengan entrinya tentang isu yang konpem mau baca. Yang paling last aku baca berita tentang lelaki dirogol 4 wanita.. Bongok kan? Baca la sendiri. Eksaited datang selepas baca tajuk  dia di bloglist.

2. List down your friends.
Sahabat alam maya yang lain. Kita sahabat kan? Diorang semua ni memang spoting. Tak percaya cek sendiri.
Geng Spoting

 Geng Foto

Geng Nakal 

p/s: aku harap diorang ni sudilah menganggap aku sebagai kawan maya. Bukan maya si artis tu. Kau semua yang aku tag tu wajib jawab soalan ni jugak! WAJIB!! Penat aku tag semua-semua ni tau.. Semoga persahabatan kita berkekalan, dan terus berbloging dengan cemerlang. Yang tak tertag tu sorry ya. Aku ingat lupa, ingat lupa dan lupa..

36 Komen:

diana berkata... [Layan!]

terima kasih..
lelaki memang suka tajuk rogol2 ni..
heran!!
kena buat banyak entry rogol2 la kalau gini..
hhha

Fello Ariza berkata... [Layan!]

wahh,, bro..

mkin byak hutang award ko bg kt aku yg blom aku buat..

nnti aq buat pas abes konvo..

huhu

Faarihin berkata... [Layan!]

tu kiranya saya pun kena taglah yer.. hehehe.. ok thank's.. nanti ada masa saya buat lah yer.. (^__^)

yup.. jangan risau.. sentiasa sudi menggap kawan maya @ tok guru saya.. hahaha..

tim berkata... [Layan!]

akhirnya nama aku muncul
hahahaha

Catherine- berkata... [Layan!]

woiii...

nama aku pon masok sekali??

ehehehe....mekasihh...terharu pulak baca....

mau nanges jap...

syahduuuuuuuu.....uhuu uhuuu...

i lap u sampai kering!!


luv,
catherine-

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
tak jugak, cuma benda tu lain dari yang lain. selalunya kes lelaki rogol perempuan. tp tajuk tu perempuan rogol lelaki. terus eksaited nak tau

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fello Ariza
its ok, relax bro. tahniah sekali lagi & selamat berkonvo :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faarihin
eh bukan tok guru tapi rakan seangkatan. ahaha.. belum layak jadi guru

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@tim
ketawa ya.. nampak tu kepital leter tu WAJIB!!

white rose berkata... [Layan!]

ALHAMDULILLAH,
ko tak tag aku...

aku seronok...

YIIIPPPPIII...

awin nurin berkata... [Layan!]

alamak...... hurup besar pulak tu, WAJIB!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
tiap kali aku tag pun bukan mau buat. haha.. malasss!! hahaha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@white rose
hehe.. masih baru kenal. segan mau menyusahkan

My New Life Begin.. Be a good Wife, daugther , Eldest sister and Future Moms.. berkata... [Layan!]

sorry dik.. baru kak balik neh dari kenduri kawen.. pecah perut lagi enda makan.. hihi

pepun terima kasih bagi award tu ar.. aduii naa.. terharu tahap sang puteri sudah neh tauu.. kekeke..

Again..thanx a lot sasa ensom!!!..

-u-n-s-p-0-k-e-n- berkata... [Layan!]

roger. roger.
award ini telah ku simpan dalam draft. bila pree kang akan ku jawab tag itu dan terbitkan ;D
terima kasih
roger and out~

nama aku snow!!! berkata... [Layan!]

wow...sporting n nakal..????
hehe...!! ad lak buh nme aku snow maki...tau la aku nie ske maki2..hehe!! cayang ko lbey...

iQaChumel berkata... [Layan!]

phewittt...ada nama i yuuu.
haha.oke.ni aku amek.tengs babe

Nasz berkata... [Layan!]

Terima kasih, bro. (:

Nurr Kasih berkata... [Layan!]

datang ambil anugerah hehe. thanks ye.
nti ada masa nurr buat :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@awin nurin
awiinn!! paling wajib jawab tau

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@My New Life Begin.. Be a good Wife, daugther , Eldest sister and Future Moms..
ehehe.. makan jgn x makan.. ok kak, boleh la menjawab soalan cepu mas ni

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@-u-n-s-p-0-k-e-n-
berita diterima over. roger n out :P

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nama aku snow!!!
yeah cayang snow membanteras sally bitch.. ahaha.. eh area spoting tu sikret kan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@iQaChumel
ok beb, moga lulus cemerlang. tak payah ulangkaji banyak masa jawab soalan tu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
ok, harap dari cara ni boleh menambahkan lagi rakan maya yg ikhlas :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nurr Kasih
orait, ambik masa ya :)

biskut berkata... [Layan!]

lawa award ko Sasa..comeii.hehe..
Ya aku sudi jadi kawan kau sampai bila2..nanti kita nongkrong bila aku balik bercuti ke Sabah ok...set!


p/s:buat masa ni aku masih ada masalah untuk on9.sori bro.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskuthaha.. orait. ambik masa bro

nama aku snow!!! berkata... [Layan!]

yer la sasa...syhhh...dunia yg berbeza....

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nama aku snow!!!
ehehe.. ok, aku simpan rahsia kita tu.. shhh

MissAinia berkata... [Layan!]

hahaha wahh tahniahhh ;)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@MissAinia
tengs.. apa khabar princecharming? hehe

Fuziani JSR berkata... [Layan!]

TQ tag akak.... nanti akak buat... hutang tag masih banyak ni...

aienna berkata... [Layan!]

hey..
follow my bloq

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fuziani JSR
ok, ambik masa. x perlu kelam kabut

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aienna
rilek la, jangan marah. nanti hilang keayuan.. dah follow ko dah, minta cekelat