online counter

14 November 2010

22 Mengapa Manusia Sibuk?

Macam-macam kesibukan manusia ni. Tajuk macam haram, aku tak tau nak tulis tajuk apa? Tadi aku ingat nak letak tajuk "Woi aku bizi oi", pulak ala-ala kata-kata harianku aja. Petang tadi aku dah siap ronda-ronda ke supermarket konon nak beli hamper. 

Dah ambik dua bijik hamper sekali melayangkan RM40 untuk ditabungkan ke peti wang supermarket tersebut. Hamper tu untuk perasmian dan penutupan esok. Dah jemput dua orang Pegawai PPD untuk perasmian dan penutupan tu. Hingga ke malam jugak aku tunggu staf tu bungkus hamper. Nasib baik awek yang bungkus, kalau lelaki kompem la bosan menunggu. Aku tak mengorat tau, kau jangan sangka bukan-bukan. Kau tau la aku ni peramah. Cik Awek kalau baca ni jangan salah paham ok.

Esok program aku bermula dari jam 8pagi hingga 5petang. Lama jugak, kering air liur menjadi tempias sepanjang jam tu. Kau semua masih ingat tajuk ceramah yang aku bagi esok berkaitan dengan "Teknik memotong Rumput Cara Mulus".. Aku harap cikgu-cikgu semua paham dengan apa yang aku sampaikan. Tiada maksud tersirat langsung.. Ok, aku tipu pasal tajuk tu. Aku agak kalau cerita pasal tajuk tu kompem semua blah, tak sudi. 

Oh ya, bila aku kata tajuk memotong rumput cara mulus tu ekceli tak berkaitan langsung dengan benda-benda tak senonoh. Hari tu ada yang persoalkan. Risau aku, maklumlah kau semua ni bukan boleh harap sangat. Otak kuning bukan main. Bukan semua la kan, ada sesetengah tu. Aku kadang-kadang macam tu jugak. Suka sangat fikir bukan-bukan. Ok la cukup, kejap lagi nak lawat entri baru kawan-kawan kemudian tidur. 

22 Komen:

aisya berkata... [Layan!]

oh oh cy punye otak merah campo kaler putih sikit.hahahaha

Fello Ariza berkata... [Layan!]

bz mmnjang je kan..

hehe

Nasz berkata... [Layan!]

Haha kelakar. Selamat menjalani hari yang indah(?) esok! :p

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aisya,
ya, ya, saya jugak. fuh, nasib baik kita sama

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fello Ariza,
tu la pasal. nak hidup kena la ikut arus. bukan kata nak hidup senang. hidup senang pun kalau keja bizi, otak bizi, tak guna hidup senang

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz,
oh sungguh indah ya naz :)

biskut berkata... [Layan!]

ko memang buzy bro..ko buzy menunggu awek tuh siapkan hamper.hehe..Good job bro.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut,
haha.. mesti la tunggu. kurang best la tinggalkan dia buatkan keja yg kita minta tolong :)

nur berkata... [Layan!]

otak kelabu.. grey matter.. selamat menceramah
ALL IN ONE
ALL IN CONTEST
nak hadiah.. p join contest la.. hikhik

E.d.Y berkata... [Layan!]

bz la konon..huhu

diana berkata... [Layan!]

baru hari ni dapat ngadap blog..
kalau hari ahad akak agak sibuk dengan macam2 urusan di shopping mall,tepi pantai,hyper market dan panggung wayang..
hahaha...

Dayana Nasir berkata... [Layan!]

ohhh siannye kau bz sgt kan.
haha. aku pun bz jugak ni. LOL.

nurin adilla berkata... [Layan!]

sasa!!!!
kenapa ba entry kali ni ndak ada pic... hahaha

Catherine- berkata... [Layan!]

Oh ya, bila aku kata tajuk memotong rumput cara mulus tu ekceli tak berkaitan langsung dengan benda-benda tak senonoh. Hari tu ada yang persoalkan. Risau aku, maklumlah kau semua ni bukan boleh harap sangat. Otak kuning bukan main. Bukan semua la kan, ada sesetengah tu. Aku kadang-kadang macam tu jugak. Suka sangat fikir bukan-bukan.



hahahaha~

trim bulu baekk punya! asi ka begitu?` hahaha

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

kerja yang bersepah di pejabat, menjadikan aku sibuk, tak sempat bw sgt.

keh keh keh

Post Terbaru Jangan Bercakap Di Dalam Tandas

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana,
hari sibuk yg best :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nurin adilla,
tiada pic yg berkaitan dengan rungutan ni. tu pasal takdak pic bah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Robot | Sakti,
biasa la kesibukan di pejabat. keja tak habis2

nurin adilla berkata... [Layan!]

aduh bah....letak aja pic balut hamper nya bah....hehehehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nurin adilla,
ouh, ada ambik pic hamper tu. tp tiada maknanya letak pic hamper tu haha.. buat menyemak aja bah

Faarihin berkata... [Layan!]

hahaha.. hari ini ye majlis nya?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faarihin,
hehe, kemarin :)