online counter

09 November 2010

19 Kisah Tentang Bulan

Kau akan faham bila kau baca entri ni. Barangkali tajuk entri kali ni memang biasa kau dengar. Muvi pun ada, drama pun ada. Tapi aku tidak bercerita pasal muvi dan drama.
Gambar meneropong budak tengahari tadi (Mardina + Crissy=Geng Keras). Masa ni diorang tengah sibuk sediakan dewan.

Ekceli minggu ni aku sibuk sikit. Maka kuranglah masa untuk mengadakan aktiviti marathon membaca blog  rakan. Esok adalah hari kecemerlangan pelajar. Aku tak bizi mana pun part sini. Aku bukan cikgu pun cuma  abang kebun kat situ kan. 

Beberapa hari berlatih dengan budak-budak nyanyi lagu Kisah Tentang Bulan. Aku dengan rilek bergitar pun terbengong mendengar pitching gagal diorang ni. Akhirnya dah ok jugak sempena persembahan esok.

Lagi buat aku sibuk sebenarnya Isnin depan aku kena handle bengkel guru-guru ICT. Aku bukan seorang pun, kami bertiga. Yang syok aku penceramah kedua membentangkan teknik memotong rumput yang paling mulus. Ok lah, kau jangan terpedaya dengan tajuk tu. 

Entri ni ekceli saja nak info kebizian aku minggu ni, ada masa aku curi-curi BW jugak.

19 Komen:

Nasz berkata... [Layan!]

Abang kebun? Haha

diana berkata... [Layan!]

la..apesal tak bagi tau awal2..'
akak memang tengah cari pemotong rumput ni..
aduhai..musim hujan ni dia naik lagi tinggi..

Syam berkata... [Layan!]

CUmelnye bebudak tu. hehe :)

nurin adilla berkata... [Layan!]

kisah tentang bulan???
sasa jgn lupa rekod....

mau tingok juga ba...

Nik Nur Izzati berkata... [Layan!]

selamat berbz ye cikgu !!!!

Fuziani JSR berkata... [Layan!]

Bah... biasalah di sikulah kalau suda ujung2 taun mcm ni.. mimanglah bizi.. mo putus tu kaki sama urat-urat... semua mo kasi siap sblum sikulah cuti...

Tommy Andre Nekkoy berkata... [Layan!]

Nice "everyday-life-picture"

E.d.Y berkata... [Layan!]

wah..bestnye ajar budak2 nyanyi

♦♦orked♦♦ berkata... [Layan!]

teknik memotong rumput yang paling mulus <-- hahaha..
xboleh blah btol ayat...

|| a - j . E . E || berkata... [Layan!]

eh naseb baek la aku nye rumah nih tingkat 2. kalau kat tanah sah2 lah aku mintak tolong ko potong kan rumput yang cantek je ijau2 panjang2.. hehe

iQaChumel berkata... [Layan!]

haha berkebun konon,. =D
kisah tentang bulan..?
menarik =)
selamat menyibokkan diri anda.
lalala

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

sory la tak sempat reply semua.. aku baca jugak komen2 ko tu sambil tersengih-sengih di sini.

@Nik Nur Izzati kan dah kata abang kebun

nur berkata... [Layan!]

tolong potong rumput di sana ye abang kobun..
ALL IN ONE

F.a.S.h.E.e.H.a berkata... [Layan!]

Nampak kerunsingan bermain di minda mereka mengharap kisah tentang bulan dpt disudahkan dgn berjaya ;)

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

comel pompuan tu.
sedap je airnya.
keh keh keh.

:)

Post Terbaru kenapa Perempuan Suka Mandi Lama-Lama

Mr.Ket berkata... [Layan!]

macam cerita tentang bulan jer

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@F.a.S.h.E.e.H.a
hah dengan jaya? tadi masa perfom aku tak tau la apa pasal diorang boleh nyanyi awal sebelum aku petik gitar. aku agak diorang nerves sgt

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Robot | Sakti
dah jangan nak ngorat. dia patut panggil ko pakcik robot

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Mr.Ket
weh, kompem la. kami pinjam lagu tu ;))