online counter

23 November 2010

26 Blog Sasa Sungguh Cantik?

Aku ditag Oleh Anishaway dan Nurul Hidayati. [*UPDATE: Tag terbaru oleh Sayuri yang cun. Aku tarik balik entri ni].

Aku tak nampak sangat apa yang ditulis pada gambar tu. Nampak perkataan HELOOO dan SO CANTIK. Agaknya nak kata blog aku cantik la tu. Harap ikhlas la.

1) Gelaran untuk aku
Sasa


2) Ucapan Kepada Pemberi Award
Terima kasih sebab kata blog aku cantik. Ikhlas atau tak, ku tak pasti jugak. Agaknya ikhlas sebab blog aku memang hensem. Ok la aku perasan banyak, blog aku hitam legam aja. Ekceli diorang saja nak setelkan syarat tag beberapa orang kawan tu kan.
3)Berikan 6 fav artis/group/singer yang korang minat 
1. Erra Fazira
2. Ziana Zain
3. Datuk K
4. Bung Mokhtar
5. Awie

6. Inul Gelek

4)Tag award ni kepada 10 orang blogger/follower
Aku tag blog yang cun ya. Kau semua pun kena buat benda ni jugak. Wajib layan ok! Nanti aku datang cek.
1. Cik Eyka - XOXO cun sebab isi perut blog memang cun dan menarik. Shoutbox dah bertukar pulak
2.  Cik Diana - Senyum-senyum entri cun, banyak pesanan dan info. Orang bujang boleh praktis awal
3. Wan - Birak Batu blog templat yang tampak suci walaupun tema blog birakbatu
4. Encik Biskut - Si Biskut kata-kata yang cun di situ. Adakala aku tak paham dengan istilah yang dia pakai
5. Encik Shatra - Akushatra cun dengan kisah fotografi dunia macro dan nature. Beliau rujukan ku jugak
6. Cik Lesung - Ciskek memang cun sebab ada gambar beliau yang berlesung batu
7. Cik Iqa - ABC XYZ cun sebab entri yang singkat dan simpel tu kadang2 ada persoalan yang menarik
8. Cik Snow - Sally da Bitch!! sangat cun sebab dipenuhi dengan maki hamun untuk ekspresi masalah beliau.
9. Encik Fello - Tragic Episod bro macho ni ni selamba tapi adakala entri tangkap jiwa
10. Nasz - Medan Hati dan Jiwa sesuai dengan tajuk blognya. Adakala buat aku merenung sesuatu.
 
Ikhlas ni, semua cun. Ramai lagi yang cun tapi diorang suruh tag 10 saja. Yang tak tertag tu jangan kecik hati ok. Di hari lain aku tag mereka yang lain pulak ya. Sekarang ni aku tengah  memandu  selama 6 jam, kadang-kadang racing jugak. Autopublish tau. Canggih kan?

26 Komen:

biskut berkata... [Layan!]

haha..ko buat aku tergelak sorang2 kat sini,aduhai...
Apa pon thanx selitkan nama aku n tahniah sebab dapat award hello fellow tuh..hehe

░♥si lampu neon♥░ berkata... [Layan!]

HAHAHAHA ;)

nama aku snow!!! berkata... [Layan!]

tq sbb tag aku...hehe!!

Nasz berkata... [Layan!]

Terima kasih encik sasa yang kacak budiman. Huhuhu~ Hitam itu menawan! :p

Faarihin berkata... [Layan!]

hahaha.. blog yg memang cun.. sntiasa mnjadi rujukan ni..

E.d.Y berkata... [Layan!]

datuk k?
bung mokhtar?
hahahaha

lesungpipit berkata... [Layan!]

haha. aku cun ke?? wah. tak tersangka ulak!! hahaha. thanx en hensem

*puji2 lebih sikit ah* haahah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
ouh, hello fellow rupanya.. tahniah untuk ko jugak dapat hello fellow

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@░♥si lampu neon♥░
hohoho jugak ;D

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nama aku snow!!!
orait. nanti kalau sudi buat entri ni jangan maki hamun aku pulak

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
bangga aku. kacak dan budiman? mirip sangat dengan aku. pandai naz teka. hehe.. gurau aja

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faarihin
tengs. sekarang ni banyak mengarut aja kan

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@E.d.Y
bro, diorang kawen bini muda. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@lesungpipit
woi kembang hidung oi, mengalahkan lubang pipi dah tu.. kontrol la sikit

Fello Ariza berkata... [Layan!]

macho?..

haha.. xde nye.. tq sasa... :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fello Ariza
orait bro. macho la. header baru tu lagi la macho

iQaChumel berkata... [Layan!]

hahah pewit....nama gua ada broo..
tengs.nanti aku amek k.
bila bila tenet dah tak tenat.
hahah

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@iQaChumel
mesti la. wajib ambik dan jawab soalan ala-ala PMR tu

saYuri berkata... [Layan!]

ahaks...makacehh sasa..sbb ko wt blk..ngeh3..snyum puas ati smpai tlinga..kui3~

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@saYuri
terima kasih jugak tag aku :)

birakbatu berkata... [Layan!]

uik! first time aku kena tag ni.. makasih ging :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@birakbatu
ahaha.. biar betul ko. ko pandai betul buat lawak situ. haha

birakbatu berkata... [Layan!]

memang first time bah.. aku berblog pun belum lai sampai satuk bulan.. hehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@birakbatu
aik? tapi follower ramai tu. memang femes la. haha

birakbatu berkata... [Layan!]

follower ramai tu sebab aku folow durang then durang follow aku balik.. hahahaaa

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@birakbatu
ahaha.. wow canggih jugak kan. apa pun blog ko memang best dan slumber