online counter

17 November 2010

18 Award Pelan Strategik Yang Canggih

Dengan ini aku selaku tuan besar yang glemer lagi femes di blog ni memberikan award kepada yang polo sini ke 333 juta. Hah, takdak maknanya! Yang lain pun polo jugak. Kenapa tak bagi award kepada follower pertama, ke-5, ke-9, ke-23 dan sebagainya. Ekceli teknik aja untuk menambah backlink ke blog tuan besar. Tapi berlainan la kalau award tu dari blogger femes. Otomatik trafik penerima award pun mencecah trafik jam. Kesimpulannya aku tak femes, maka tiada award, ok.

Tapi aku nak intro jugak si blogger unik yang baru jadi jiran blog aku tadi ke 333juta milion...

Dia tak letak follower widget agaknya, sebab aku cari nak follow balik tapi tiada. Oh ya, minta maaf sebab aku ubahsuai sikit header kau tu sebab nanti entri aku berat nak loading. Header kau tinggi sangat..

Dia kata penulisan blog dia ikut sesuka hati tuan owner aja. Malah dia kata tak pandai bermadah dan bersastera seperti Si Biskut, Cik Dayya, Cik Nasz, Cik Emy, Encik Grunge (yang dah lama menyepi) entah siapa lagi. Diorang ni aja yang ku ingat sebab diorang best.

Malah dia kata hanya tahu merepek dan merapu kerana dia suka kerepek dan ikan kerapu. "Inilah kehidupan seorang Halia Kentang", katanya. Entah apa Halia Kentang, serius aku kata memang merepek.

p/s: Aku bab merepek dan merapu ni ramai jugak geng merepek, kau datang sini ronda tiap seorang, ramai yang merepek tau. weh, betulkah kau yang follow aku ke-333 tu? Aku main agak aja, muka ada mirip di situ tapi profil follower kau tak letak link blog Halia Kentang tu. Penat aku cari kau.

18 Komen:

kreatifbuzz berkata... [Layan!]

waooo...ko mmg PRO merepek merapu..aku mmg x paham hapa pun..

Haha..i laik..i laik!!!

biskut berkata... [Layan!]

haha..ada masa merepek tapi bermakna.
cuba follow guna navbar dia Sasa.mana tau dia tak hidekan navbar dia.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kreatifbuzz
ouh, di sini memang pasukan merepek. sesiapa yang suka merepek dan mengarut boleh join sekali.

opss. lupa nak kata, "tiada paksaan" :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@biskut
ya bro, dah berjaya follow dia dari situ. tambah meramaikan kawan :)

Halia Kentang @ Annpaan berkata... [Layan!]

ehem2x..
rsa segan plk nk terima award ni..
huhuhu
tp pape pn nk ucapkn terima kasih yer..
teng's a lot:)
aah, sy la pengikut kamu yg ke 333 itu.hehehe..xsngka no ini bertuah..
btw nice to knowing u:)

biskut berkata... [Layan!]

haa..kan boleh tuh.nice have more friends..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Halia Kentang @ Annpaan
haha.. takdak award pun. sekadar nak bantu perkenalkan kewujudan Halia Kentang kepada 2, 3 million orang yang lepak sini.

ekceli mengarut jugak, agaknya ada la 2,3 orang :)

Hanis Azla berkata... [Layan!]

suka mengarut dan merepek juga.. merapu pun ada juga ha..ha.. tp kalau ada ilmu yg best tu mmg lagi suka nak kongsi juga..

birakbatu berkata... [Layan!]

just nak inform aku follower yang ke 338.. tak nak buat entri spesel buat aku jugak kah? hahahaa :D

diana berkata... [Layan!]

dasyat le..
hari raya pun orang tetap follow blog kamu..
kalau blog akak,pantang hari cuti..
blogger pun cuti dari datang blog akak..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Hanis Azla
agaknya kamu cik Hanis pun suka makan ikan kerapu macam cik Halia Kentang ni ;D

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@birakbatu
hah, boleh aja memandangkan blog ko best. kisah birak batu yang mencuit hati

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana
aku blogger mentah la kak. kebetulan aja sebab orang tengah syok sambut raya di kampung aku pulak termenung depan komputer melayan cerita hapy orang beraya.

aku beraya di kampung orang. mcm tak raya aja

E.d.Y berkata... [Layan!]

ramainya follower

selamat hari raya AIDILADHA...:)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@E.d.Y
gurau saja. buang perkataan juta tu. haha..

selamat hari raya aidiladha jugak :)

Nasz berkata... [Layan!]

Bhaha~ Saya pun kuat merapu juga. :p

Aiyaa. Malu sungguh bila baca entri kamu ni bro. >.<"

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
bukan begitu, kamu merapu berisi sebenarnya :) tulislah sebagai renungan bersama. merapu kamu berisi

Miza Yusof berkata... [Layan!]

salam singgah. hai tuan rumah. miza datang sini. selamat berkenalan :)