online counter

11 Oktober 2010

14 Teknik Lawyer Baik

Kamu worang lihat sendri ini bukan sebarang lawyer. Ini incik Martin baik punya. Tada serupa itu cerita lawyer bunuh punya worang tau. Lagi satu mau cakap, ini ada kisah Lawyer Baik punya teknik (Antonim).
 "yeverybody know whois Martin. yeverybody yendestend him, yepriciate him as they best buddy". 

Gambar ni ambik masa tahun 2008. Encik Martin sempat buat posing terhebat. Rock kan? Lagi satu nak pesan, jangan buang sampah merata.

Okay, dah lama tak sembang macam tu. teringat sorang member yang glamer dengan nama Macha ni. Macha yang dimaksudkan tu bukan Encik Martin ni. Sorang kawan Indian masa tinggal kat Taman Indah Permai dulu. Aku nama Macha, dia pun nama Macha, semua kawan panggil Macha. Serius aku tak tau nama sebenar dia.

Aku ramai kenalan India kat situ masa tu. Bukan nak cakap apa, cuma seronok jugak rasanya berkawan dengan dorang ni. Tapi brader jangan la asyik speaking kalau dah ramai2 tu, aku tak paham.

p/s: Encik Martin tak termasuk dalam kisah speaking tu okay. Encik Martin indie, cool, rock, gila, bangang! Yeahh! Dia kawan yang gila. (korang jangan risau, paling berat pun dia cuma guna buku lima. Aku terer elak tau).
 

14 Komen:

LuLu berkata... [Layan!]

hahaha klaka la part yeverybody,yepriciate hahaha ;D

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@LuLu,
yup, mesti sampaikan betul2 slank yang buddy aku buat. best kan teknik speaking tu

diana berkata... [Layan!]

tapi diaorang suke bising2..
tak tahan lah..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@diana,
betul tu kak. kalau dah ramai2 dorang tak pandai kontrol mulut. haha. tak paham ntah apa dorang cakap. tapi aku join situ, kaki layan jugak. haha..

Robot | Sakti berkata... [Layan!]

aku dapat rasa dia ada superpower.
six sense la lebih kurang.
mesti power dari cicakman ni.

hahaha

:)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Robot | Sakti,
ekceli dia ni penah jadi member teletubies, lembik sikit sebab tu aku tak takut kat dia.

posing yg dia selalu latih masa jadi teletubies

Dayana Nasir berkata... [Layan!]

ohh kim salam encik martin tu ye..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Dayana Nasir,
ko tak nak kirim salam dgn aku sekali?

cintatehO berkata... [Layan!]

inilah dikatakn 1 malaysia sume bangsa kita kwn..;)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@cintatehO,
ya betul.. haha.. tapi sayangnya ada jugak tau dorang yang skema tu yang sombong

unloquacious lowqie berkata... [Layan!]

haha.. glemer kejap c martin..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@unloquacious lowqie,
yup, Martin interprem. finaly aku kisahkan tentang si Macha seluar belbotom telinga bersubang kat IP dulu.. cerita 1Malaysia :)

aibaks berkata... [Layan!]

dey yencek martin.. lu cakap sudah manyak terbalik apa.. kasi ini worang sume tara paham..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aibaks,
bro, tu teknik ayat incik martin. haha