online counter

24 Oktober 2010

30 Kegilaan Facebook

Siapa yang dah ketagih fesbuk, sila angkat tangan? Aku tau ada yang dah jatuh cinta tahap sawan kat fesbuk. Hari-hari fesbuk, siang fesbuk, malam fesbuk, makan fesbuk, tidur fesbuk. Aku agak, ada jugak kes tangan kanan suap nasi tangan kiri fesbuk.. Ouyeah, hidup fesbuk.. Tengah tidur mamai, "oh fesbuk sayang, kau lah segalanya, i lap u.. Aku harap esok pagi awek cun tu dah balas komen aku seratus kali". Bangun pagi, cuci muka ambik sarapan pagi dengan fesbuk.

Aku tiada kena mengena dengan kisah di atas, sila jangan silap paham dengan aku. Bunyi aku lain sikit,  agaknya macam ni "i lap u belog". Namun ada kena mengena sikit dengan fesbuk sebab dah buat benda ni.

Masih sunyi dan kosong. kepada sesiapa yang dah klik like tu jom maki hamun aku kat situ.

*[UPDATE] yang follow blog aku tanpa bersuara tu, dah tu aku tengok profil pun tak nampak blog link ngko. Ni macam mana aku nak kenalan dengan ngko ni? aku bab follow ni bukan sebab nak tayang sejuta follower. I follow & I make blogger friends ok. endesten? 

30 Komen:

nur berkata... [Layan!]

nak kata addicted to facebook?.. hmm tak tawle
ALL IN ONE

Catherine- berkata... [Layan!]

elehhh....;p~

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nur
tapi addicted to blogger. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Catherine-
apa eleh? nanti aku buatkan ko iklan ok. di fesbuk

sue@p.l.e.i.a.d.e.s berkata... [Layan!]

sye angkat tgn tinggi2.. saye allergic smua jnis buku kcuali facebook.. ;p

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@sue@p.l.e.i.a.d.e.s
wahhh.. salut la. idop fesbuk

aisya berkata... [Layan!]

sy lg ske belog dr fb . lalalla~

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@aisya
ya. aku sokong tu. boleh mengarut panjang lebar di blog. di ruang kita sendiri

Fello Ariza berkata... [Layan!]

dulu minat fb.. skrg makin malas tgok..huhukk

jann sinuja berkata... [Layan!]

blog agi enjoy yeah!!!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Fello Ariza
oh, kita senasib bro. hehe.. sama jugak. dah jarang masuk fb

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@jann sinuja
blog boleh cakap banyak. sambil layan diri sendiri :D

iQaChumel berkata... [Layan!]

iQa x layan fb.
xde pun..x minat yuu..
sasa sasa...
camera dslr dlm 1400 ada..?
haha

L@g3nd@ buD@k N@k@L berkata... [Layan!]

Bro sasa kaki fesbuk
wakakakakantoi..peace..

Nasz berkata... [Layan!]

Bhahaa~ Akulah si malang jahanam yang dihambakan Facebook itu. Aku kira aku sudah berjinak dengan Facebook 3, 4 tahun yang lepas. Tapi masa tu tak ramai yang ada. Bila tanya, "Ada Facebook tak?" Nanti mereka jawab, "@&%#^%^*&% tu apa kejadah?" LOL.

Tapi sekarang aku kira pula yang boleh dikata semua orang ada FB. Mak bapak kita pun dah ngadap. Siap main Farmville lagi. Aiyoo. Inilah dunia sekarang.

Btw bro. Semalam Nasz baru stalk profile FB kamu. *Kantoi. Hahaha~

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@iQaChumel
wah, dah nak layan dslr pulak.. agak2 dalam rm1700 tu ada utk beginner. rm1400 mybe bleh cari yg secondhand minimum rm1200.. tp kena hati2 ajak org yg pandai

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@L@g3nd@ buD@k N@k@L
weh, tak addict sangat la.. haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Nasz
alamak, kantoi pulak.. macam mana naz boleh jumpa aku kat fb? muka kat profil ni pun dah indie sgt, cover dgn camera. tunjuk sebelah tepi aja.

Wan Zulqhairi berkata... [Layan!]

aku dah xbernapsu dah kt fasbuk... huhu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Wan Zulqhairi
haha.. mirip, tak bernafsu sikit aja :)

si biskut berkata... [Layan!]

aku dah lama tak layan fB nie..aku dah bosan.malah aku rasa nak deactivate lar.tak lama lagi lar.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@si biskut
rilek la, layan aja sekali sekala.. haha

kata kila berkata... [Layan!]

andeseten ticher.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@kata kila
ya, mi insten

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

sy facebook tegar....

alieff berkata... [Layan!]

dah sminggu tak jengah fesbuk...haha
dok ngadap blog sndiri ngan blog korang2 *member2 blog*... huhu...

*camner nak wat bende alah like2 tu ek?*

Mila berkata... [Layan!]

Pernah ketagih facebook. Jejak kasih kat facebook ni best.. dapat jumpa ramai kawan lama.. pastu layan game.. tp skarang ni tengok facebook dah macam tengok iklan kat newspaper plak.. banyak sangat org jual barang... :)

http://abahmila.blogspot.com/

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@alieff
buat page dulu. dah tu ada benda kat wall tu suruh ko buat like box ni kalau ko sudi. try dulu, nti tk boleh, sila buat bising kat shoutbox. alahai, dah tu nak kena buat entri pulak

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Mila
kuiz mengarut dah berlambak.

alahai puan mila, dah lama aku tak meng'updatekan diri dengan entri baru abahmila.. nanti aku datang :)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cayril Ikhwan
ops nak jawab jugak. sila menegarkan diri kat fesbuk :)