online counter

25 Oktober 2010

4 Anda Mungkin Terpegun Melihat Ni

Hari ni aku penat sangat. Bergerak ke sana ke sini.. Jauh pulak tu. Dari sekolah aku ke sekolah hujung kampung nun. Dah tu ke Opis Pelajaran. Alamak, terasa nak balik tidur. Meeting lama-lama sebab nak setel projek kami hari ni jugak. Semuanya setel jugak. Dah tu tiba masa aku terasa nak setel semua benda alah kat blog ni. Tag dari Encik Qhairi.

Banyak benda lain yang belum setel. Kempen, award, contest.. Alahai, nak sokong tapi lupa dah. Jawab soalan yang banyak ni. Terpegun ala-ala soalan exam PhD

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup kamoo?
~Agama, keluarga dan Cik Awek.. Encik Kucing jugak.
 
2. Benda yang terakhir kamoo beli guna duit sendiri?
~Terakhir sekali beli minyak kereta. Beli makanan lunch kat kantin. Benda tu dah kat dalam usus besar.
 
3. Di manakah tempat kamoo ingin melangsungkan perkahwinan dan tema?
~Rumah Cik Awek dan rumah aku. Tema sanding-sanding Raja.

4. Adakah kamoo sedang bercinta sekarang?

~Ya.

5. Berapa lama kamoo akan mencintai kekasih kamoo?
~Selama mampu.

6. Novel/ buku/ majalah yang terakhir kamoo beli?

~Buku Kematian


7. Apa nama penuh kamoo?

~Sy. Asri Ibn Sy. Al-am

8. Antara mak dan ayah mana yang kamoo lebih mesra?

~Ibunda

9. Adakah kamoo basuh baju sendiri?
~Encik Mesin

10. Bila tarikh  lahir kamoo dan kat mana kamoo sambut tahun lepas?
~13 April. Kat fesbuk

11. Bagitahu tiga perkara tentang orang yang tag kamoo?

~Baru kenal dia semalam. 
Aku ingat otak dia sewel jugak mengalahkan aku. 
Aku agak dia bukan gay.
Aku tau dia ada selipar jamban kaler kelabu.
 
12. Lima blogger yang kamoo nak tag:
Weh, engko layan benda ni. Wajib sapot aku. Wajib ok. Copy soalan dari Encik Qhairi.

4 Komen:

Mr.Ket berkata... [Layan!]

haha..encik kucing? mr.ket kah?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Mr.Ket,
alahai, Encik Kucing yang lepak kat rumah aku la bro.. hehe.. komik kucing pun penting jugak..

Wan Zulqhairi berkata... [Layan!]

terbaek ah...hahahaha... nnti bleh tag ko lagi...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Wan Zulqhairi
haha.. orait, layan aja :)