online counter

20 September 2010

12 Woi Bosan!

Dah masuk dua malam lepak sorang kat rumah. Sunyi sampai mula flashbek kisah meriah kat U dulu..

Ok, aku tau yang ni hebat sangat. Korang jangan puji lebih walaupun kereta semat gila dengan  model yang cun lagi seksi.
Foto kantoi dari Poloi. Tengok la sendiri betapa meriahnya kami masa tu. Aku tak join sini. Poloi yang amik foto pastu uplod kat fb. Korang tengok member aku semua macho.  Keta tu dah jadik kenangan, bambelbi UMS tau!.. Jangan tertipu dengan luaran, kat dalam enjin besar, ekzos besar, bunyi pulak.. fulamak, bunyi besar, keta jalan mcm siput. Ya betul, keta dah kondem.. Padan muka, racing sangat.

Aku tak nak korang tertipu, ekceli foto ni bukan amik kat litar lumba atau stor litar Sepang, ok. Background tersebut boleh dilihat di sekitar Kolej Kediaman IP, UMS. Warga yang pernah lepak bertahun-tahun di situ sila kenang kembali. Saya dengan ini berharap anda semua akan terbang ke sini semula mengenang kembali kisah manis di sini  << sepatah pun boleh la. Ayat imprufmen  BM di situ. Sila baca berulang , mula menyemak dan buat pernilaian..

12 Komen:

Faarihin berkata... [Layan!]

salam singgah sini..

selamat hari raya.. (^__^)

kelakar la tgk pic tu.. hehehe..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faarihin, slmt hari raya jgk bt faarihin.. yg tu pic lama yg kwn dah tacap serba sedikit. pasal tu yg makin ensem tu

cik helena berkata... [Layan!]

ok comel gila.hahaha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@cik helena, ekceli bkn comel tp ensem dan macho yg paling sesuai. pekataan comel utk awek tau, awww!!

awinaderura berkata... [Layan!]

lawak gila pic ni......adui sasa..awat susah benar nk cri komen anda....huhuhuhu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@awinaderura, komen area yg canggih.. nti aku ejes lg sikit. makasih sbb infom

h A n Y S berkata... [Layan!]

auuwwwww~!!!
tergoda i nyah, dengan model2 u yg seksa tuh~
kehkehkeh!
;P

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@hanys, haha... eh nyah? okay aku tau ko sedang gurau

Zila a.k.a Ka-Ching berkata... [Layan!]

Kacak model keta tu...huhuhuhu

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Zila a.k.a Ka-Ching, trimas.. sungguh, aku bangga.. (padahal antonim) kui.kui.kui

unloquacious lowqie berkata... [Layan!]

haha.. bru pasan entry nie...

btw, c jun ka d atas tu???

abg izi seksi bha...=)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@unloquacious lowqie
shhh.. rahsia, nanti tak underground lagi la. penat pakai topeng tau. hahah