online counter

16 September 2010

4 Periang vs Pendiam

Kisah Aku dan Aku yang lain

Aku Periang apabila bersama kawan
bila mencapai suatu topik perbualan yang aku suka
bila bertemu orang yang aku berkenan
bila mood gembira dan senang hati
bila aku suka.
                                   Aku Pendiam apabila berada di rumah
                                   bila aku mula berfikir dan memikir
                                   bila aku mula mengenang kisah kehampaan dan kesunyian
                                   bila aku mula merenung dan termenung
                                   bila aku dah hilang mood dan mula serius
                                   bila memulakan sesuatu tidak kira tugasan, kerja atau hal sendiri
                                   bila aku tak minat sesuatu topik perbualan
                                   bila aku geram dan marah
                                   bila aku tidak suka
                           Lan              Syam                 Navy              Martin            Ajie           Botak      Fiq             Sasa             Poloi
Aku riang bersama kamu, kawan. Aku leka, lalai dan lupa akan segala masalah dan kecelaruan hidupku. Dan aku amat menghargai persahabatan kita semua...

4 Komen:

GRuNGe berkata... [Layan!]

Kalau kau dengar lagu Sheila On Seven, Kisah Klasik Untuk Masa Depan best. Pada aku, lagu tu menggambarkan kenangan aku masa zaman study.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

ya.. tu lagu faveret aku jg. ada feel tp tiada kaitan dgn lirik jiwang berkarat ;))

Bidadari Fiza berkata... [Layan!]

hehehehe..kenapa pakai jubah konvo tp xpakai seluar ni...adessssss...hehehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Bidadari Fiza, malam tu tgh testing size jubah utk konvo bakal tiba.. pastu sempat posing jap.. foto ni jd kenangan. kdg2 senyum sndiri tgk foto ni