online counter

25 September 2010

11 Komposisi Manusia dan Alam

Lensaku merakamkan tentang kehidupan manusia dan alam.

Tiada kena mengena dengan modeling. Yang tu rakan setugas aku yang sedang merenung jauh atas permintaan.
Dua hari lepas, balik dari sekolah sempat lagi berposing kat taman sebelah tu. Ramai juga murid-murid sekolah dia tinggal dekat situ. Semua senyum2 tengok si Samizul ni posing.

11 Komen:

nurr kasih berkata... [Layan!]

salam..
nice angle and panoramic. hijau. kdg ambil pic berbagai angle pun org senyum2..nasib la :).

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nurr kasih, ws.. tq atas perhatian. masa ni kwn tu pun asyik senyum2 jgk. tp tggu dia sampai serius baru snap :)

miss mumun berkata... [Layan!]

nie pict samizul yg dulu penah study kat UMS ker?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@miss mumun, ya.. dia la tu.. hehe.. keciknya dunia kn.. knal dgn samizul ni?

nur berkata... [Layan!]

cantek gamba ni.. keep it up

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nur, tq ats perhatian. masih dlm proses belajar :)

A+z+i+E = AziE berkata... [Layan!]

menariknya~~ tingin gak nak diambilkan gmbar.. keh3

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@A+z+i+E = AziE, thnx, mesti ada kesempatan jgk tu suatu hari :)

miss mumun berkata... [Layan!]

iya kenal ba.. kami dulu sama2 kolej Kingfisher.. org kuat ba dia tu..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@miss mumu, owh, aku baru kenal dia. haha.. ba slm kenalan utk kita :)

MSS LaWLiET berkata... [Layan!]

RT @miss mumun: Aik, wa5.. reunion pula kita sini mun, muahua3.. Iya, batch degree yg terakhir yg nginap di KF, uhu..

RT @SASA: Bos, satu ja kah? Banyak lagi tu gambar somboy terutama yang berjalan membelakang pintu pagar taman tu. Letaklah, muahua3