online counter

29 September 2010

16 Kenapa Perlu Gaduh?

Singa kalau nak mengawan mesti gaduh. Singa memang selalu berebut awek, nak lepas gian mengawan. Manusia pun ada jugak yang camtu... (penulisan bodoh yang penah aku buat)..


Weh, aku ketuk hotak ko sakit tak? Tak aku kebal (berkata dalam hati, tengkorak ko!)..

Aku tikam pisau kat perut ko sakit tak? Aku mati la bodoh!

Pergaduhan tak perlu soalan-soalan bonus camtu.. Sakit dan membawa padah, jadi kenapa perlu gaduh?

16 Komen:

Cayril Ikhwan berkata... [Layan!]

dua pendekar tgh berlawan....sapa yang menang..sudah tentu ultramon menang

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Cayril Ikhwan, belum tentu. pastinya goku yang akan menang

unloquacious lowqie berkata... [Layan!]

haha...senget...

Lyn Rashid berkata... [Layan!]

sailormoon yang menang..."dengan kuasa bulan akan menghukumu"...hahahahahahaha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@unloquacious lowqie, apa yg senget tu cik wanny?

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Lyn Rashid, ewah2.. belum tgk lagi hikmat son goku membelah gunung. kame hame ha.. yabedabeduuu!!

afzan berkata... [Layan!]

wah HD!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@afzan, yihuu.. layan HD

E.d.Y berkata... [Layan!]

wow..HD tu...terbaik

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@E.d.Y, haha.. tq bro

nurr kasih berkata... [Layan!]

tak mo gaduh2 la :). cantik editing..yg nie guna Ps ka? minta tunjuk ajar ;).

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nurr kasih, yup, PS CS4. aku memang nak syer tp masih x menyempat lg download software yg boleh snapshot skrin windows ni. guide mesti ada pic bru boleh faham kn

nurr kasih berkata... [Layan!]

ok2 take it easy :).klu ada masa dan ksempatan baru share ok.

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nurr kasih, tq. sungguh memahami. aku bukan pro tp aku akan kongsikan apa yg aku tau :)

MSS LaWLiET berkata... [Layan!]

Salam bro.. Aku kenal sangat dua pendekar n di mana diorang lawan ni.. Sebab dua2 tu sudah aku kalahkan, muahua3!

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@MSS LaWLiET, ada pun para pendekar ini sedang menguji ketangkasan masing-masing.

walaupun kau sudah kalahkan mereka menggunakan jurus sakti. kau belum tentu dapat appeal mereka dalam pertandingan menyemai padi