online counter

26 September 2010

16 Foto Vandalisme

Semalam syok main DSLR bermain dengan cahaya dan slow shutter. Entah apa nama teknik tu, agaknya aku boleh panggil shadow clone, siap satu rumah aku padamkan lampu sebab nak gelap habis. Output yang aku tak puas hati sangat. 

Jadi hari ni, awal pagi lagi dah bersiap pergi pasar nak cari stok grocery dan ekceli nak snap foto (cari tempat dan feel cahaya awal pagi).

Akhirnya, foto di atas tu dah aku vandalis. :)

16 Komen:

nad berkata... [Layan!]

smart lah

E.d.Y berkata... [Layan!]

nice pic bro...:)

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nad, tq

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@E.d.Y, tq bro.. pic karya bro pun smart. so dah follow situ :)

afzan berkata... [Layan!]

nak kena meniarap dulu ni baru boleh amik gambo camni..haha

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@afzan, hehe.. ekceli depan tu ada cerun sikit. kdg2 live view membantu :)

nurr kasih berkata... [Layan!]

salam..nice editing. dpt ambil pic awal pagi mmg pengcahayaan yg baik :).

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@nurr kasih, tq. memang tggu2 cahaya matahari yg masih rendah dgn embun redup sikit ;)

Faarihin berkata... [Layan!]

memang best... cayalah.. huhuhu..

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Faarihin, hehe.. tq ;)

awinaderura berkata... [Layan!]

sasa.....sapa org tu....kirim salam sikit boleh....hehehehehe

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@awinaderura, itu adalah encik kosong. hehe.. waalaikumsalam, nti aku sampaikan :)

nur berkata... [Layan!]

foto pun kene vandalism gak

ALL IN ONE

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

yup.. dah cantik2 kaler alam semulajadi kehijaun, aku pi ubah camni. vandalism la namanya tu. ;))

Ogy berkata... [Layan!]

lawo2 le poto en sasa nih...

Sasa Al-Sharif berkata... [Layan!]

@Ogy, tq. budak baru belajar :)