online counter

04 Mei 2010

3 Jangan Sangka Kau Ada Kamera, Kau Photographer?

Macam ni lah kata-kata yang sering aku nampak terpampang kat facebook. Siap buat fanpage lagi. Ayat ni sedikit sebanyak memberi kesedaran pada aku bahawa aku ni masih tak layak untuk bergelar photographer.

Namun ayat tu tak mematahkan semangat aku untuk memilih bidang photography sebagai hobi aku. Entah bila nak jadik profesional ni. Apa yang aku perlu buat, terus berusaha dan berlatih bersungguh-sungguh..Ouyeah!

Apa pun orang kata, aku tak akan mengalah (^_~) 

macam kata aku kat header tu "aku is aku".....

3 Komen:

unloquacious lowqie berkata... [Layan!]

cmane edit pic yg last nie??

Sharif Asri Sharif Al-am berkata... [Layan!]

merge sport mode

nurr kasih berkata... [Layan!]

salam..
Btul yang penting berusaha bersungguh2 dan tambah ilmu. mudah2an daripada hobi boleh melangkah lebih jauh lagi :).