online counter

12 Ogos 2010

2 Dari Sudut Lensa, Awan dan Aku

Bukanlah hasil yang menarik. Namun aku ingin kongsikan tentang jiwa aku dan Awan...

Jiwa Tenang
Jiwa Riang. Banyak masa dan akitiviti dilakukan ketika suasana begini menjadi kenangan manis dalam hidup aku.
Jiwa Normal & Sepi. Suasana normal namun adakala aku terasa sunyi. Masa untuk mengenang keindahan lalu.
Jiwa Gusar & Sunyi. Ketika ini emosi terasa amat suram. Jiwa aku turut menjadi mendung.
Jiwa Sayu & Sedih. Indah adakalanya membuat aku sayu. terkenang ketika zaman kanak-kanak. Aku ingin kongsikan foto bulan di tepi pantai pada waktu malam, sebagai kisah di sebalik kenanganku. Namun tiada kesempatan lagi untuk ke sana.



Jiwa Kacau, Takut & Risau. Adalaka sesuatu itu kelihatan indah tapi di balik hati suasana ini membuat aku takut kepadaNya. Entah bila kita akan dipanggil.
Jiwa Tenang & Rindu. Rasa ingin pulang bertemu keluarga di sebelah sana, terutama ibuku.
Jiwa Kosong & Hampa. Sudah lumrah, sesuatu yang kita inginkan tidak terjadi namun sesuatu yang tidak kita ingini terjadi.

Aku tak tahu kita serupa atau tidak. Namun aku merasakan jiwa aku berhubung dengan alam.


2 Komen:

unloquacious lowqie berkata... [Layan!]

cantik!!!! LIKE!

AKU is AKU berkata... [Layan!]

tq. snap2 scara spontan. :)