online counter

22 Ogos 2010

0 Bekalan Elektrik Putus

Dari petang kemarin blackout. Bosan juga tak boleh buat apa pun. Sehingga tengahari hari ni baru ada bekalan. Tak payah cakap pasal bersahur, periuk nasi kesejukan tanpa berisi, maklumlah tanpa elektrik macam mana nak masak. Nasib baik aku ada stok mi segera. Melantaklah aku rebus guna dapur gas. 

Aktiviti semalam buat dunno. Nak berNETWORKing tanpa elektrik jangan harap, cucuk plug kat lubang hidung pun takkan hidup laptop aku.

Dah bangun pagi tu, mandi dan terus gerak ke Pejabat Letrik. Siap aduan.

Semalam sunyi sendiri, yang ada hanya handphone hampir padam, kamera, touch light dan lilin. Cuma benda ni yang boleh guna bila takdak elektrik.. Nak main sms takut habis bateri. Nanti tak dapat bangun sahur sebab takdak alarm. Habis tu tengoklah kat bawah ni apa aku dah buat.. ;))

Aktiviti mengarut, main touchlight & lilin


0 Komen: